Vítame nové členské agentúry DASE a Istropolitana Ogilvy

adma
1 august 2024 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Vítame nové členské agentúry DASE a Istropolitana Ogilvy

Teší nás, že sa ADMA opäť rozrástla o nových silných členov, ktorí nám pomôžu plniť spoločne stanovené ciele a aj naďalej rozvíjať domáci digitálny trh. Po odhlasovaní všetkých členských agentúr, sa novými členmi našej asociácie tento rok stali agentúry DaseIstropolitana Ogilvy.

ADMA má aktuálne 27 členov. Kompletný zoznam členských agentúr našej asociácie nájdete tu.

Prezident ADMA Rasťo Bahurinský sa vyjadril k novým členom: 

,,Ako asociácia každým rokom rastieme a rastie aj záujem byť súčasťou ADMA. Svedčí o tom aj množstvo prihlásených agentúr do prijímacieho procesu. Tento rok sa o členstvo v ADMA uchádzalo 15 agentúr, z ktorých sme spoločne odhlasovali dve novoprijaté agentúry DASE a Istropolitana Ogilvy. Obe svojou prezentáciou potvrdili miesto v ADMA, reprezentujú náš široko-spektrálny zásah a aj to, že ADMA je garantom TOP agentúr na Slovensku v rámci digitálu. Získavame na sile vo forme nových členov, ich know-how, s tým priamo súvisí aj nárast tém, ktoré v rámci ADMA vieme pokryť. Tešíme sa na spoluprácu, na spoločné hľadanie riešení a na to, ako ich budeme účelne a s prínosom pretavovať do reality.

Predstavenie nových členských agentúr

DASE

Dase je jediná agentúra na Slovensku, ktorá sa zaoberá výlučne digitálnou analytikou. Cieľom tímu DASE je pozdvihnúť úroveň analytiky na Slovensku a pomáhať firmám na ich ceste k data-driven marketingu. DASE je súčasťou medzinárodnej siete agentúr Everywhere network na slovenskom trhu je od roku 2016.

V DASE sa roky venujeme vzdelávaniu trhu v oblasti analytiky. Tvoríme množstvo obsahu zadarmo a tešíme sa, že vďaka ADMA môžeme rozvíjať naše vzdelávacie aktivity ešte viac. Je nám cťou byť medzi top slovenskými agentúrami, zdieľať spoločne know-how a pomáhať slovenskému trhu a marketingu napredovať,“ vyjadrila sa Júlia Micháleková, CEO DASE. 

Istropolitana Ogilvy

Fullservisová reklamná agentúra je súčasťou celosvetovej siete Ogilvy. Na svojom konte má viac ako 700 reklamných ocenení kreativity a efektivity, z toho 87 ocenení EFFIE, čo je najviac ocenení za efektivitu v reklame na Slovensku. Taktiež sa môže pochváliť mnohými oceneniami PIE a Zlatých Klincov za DIGITAL. Istropolitana Ogilvy je na Slovensku od roku 1992.

Hurá, Istropolitana je súčasťou ADMA! Veľmi sa tešíme, pretože to bol náš cieľ. Vnímame to ako potvrdenie našich kompetencií a úspechov v digitálnom svete. Sme radi, že naše digitálne schopnosti oceňujú už nie len naši klienti, ale ocenili to aj tí najodbornejší – všetci členovia ADMA. A ešte viac nás teší, že sa takto dostávame do silného teamu, ktorí vie posúvať digitálny marketing vpred. Cez inovácie, know-how, skúsenosti a najmä svoje odhodlanie byť TOP. Ďakujeme za túto možnosť a už teraz sa tešíme na to všetko, čo spolu dokážeme,“ vyjadril sa František Toman, CEO Istropolitana Ogilvy. 

Aktuálne je pod záštitou ADMA už 27 agentúr, ktoré hrdo reprezentujú víziu neustále sa zlepšujúcej úrovne digitálneho marketingu. Vďaka nim sa nám darí plniť naše ciele ako vzdelávanie študentov, širokej verejnosti v oblasti digitálneho marketingu, tak aj samotných klientov členských agentúr. 

Autor článku
adma