Content marketing
Čo je Content marketing, ako vznikol a prečo je dôležité sa mu venovať?
Content marketing je marketingová technika, pri ktorej sa vytvára a zdieľa hodnotný, relevantný a konzistentný obsah za účelom zaujať a získať si jasne určené publikum – to všetko s cieľom dosiahnuť takú reakciu zákazníka, ktorá vám prinesie zisk.
Pritom hodnotný a relevantný obsah je v súvislosti s pojmom Content marketing kľúčový. Nezáleží na tom, či sa venujete B2B alebo B2C marketingu. Hodnotný obsah dokážete vytvoriť ako pre koncových spotrebiteľov (ľudia), tak aj pre firmy (za ktorými sú zase „len“ ľudia). Ľudom viete zmysluplnými informáciami „uľahčiť“ či spríjemniť život, čím pre nich vytvoríte pridanú hodnotu, za čo sa vám oni odmenia tým, že sa stanú vašimi zákazníkmi. Medzi najpoužívanejšie techniky content marketingu patria infografiky, webstránky, podcasty, videá, (e)knihy, blogy, appky či prezentácie.
Obsah e-booku:
- Prierez „históriou“
- Ako vytvoriť Content stratégiu?
- Contentové formáty
- Loyalty manažment
- Odôvodnenie prečo začať
- Ako to všetko aplikovať do praxe?
- 4 content stratégie pre inšpiráciu
- Na čo nezabudnúť pri tvorbe Content stratégie?