O Adma
Naše ciele
Udávanie štandardov
Udávanie štandardov pre prácu digitálnych agentúr a ich spoluprácu so zadávateľmi; dbanie na ich dodržiavanie členskými agentúrami.
Ovplyvňovanie
Ovplyvňovanie a pripomienkovanie legislatívneho prostredia vyplývajúceho na internetovú reklamu a činnosť digitálnych reklamných agentúr.
Vytváranie výročného rebríčku
Vytváranie výročného rebríčku digitálnych agentúr na základe kritérií ekonomickej výkonnosti a úspešnosti na súťažiach reklamnej kreativity a efektivity.
Vzdelávanie
Vzdelávanie členov asociácie, zadávateľov, študentom organizovaním konferencií, workshopov a školení.
Nadväzovanie spolupráce
Nadväzovanie spolupráce s domácimi a zahraničnými marketingovými asociáciami (KRAS, APR SR, atď.).
Zastupovanie
Zastupovanie členských agentúr v zahraničí.
Ľudia v ADMA
Rasto Bahurinský
Prezident a predseda Správnej rady ADMA
Rasťo nastúpil do THIS IS LOCCO tesne po vzniku agentúry v roku 2013 na pozíciu Account Director. Následne v roku 2017 prevzal riadenie agentúry ako CEO a 2 roky na to sa stal spolumajiteľom agentúry.
Celkovo sa v reklamnom svete pohybuje už približne 15 rokov. V minulosti pracoval pre agentúry ako MW Promotion, Agentúra Pohoda, Istropolitana Oglivy, digita.sk. Ako Account Manager a Account Director pracoval pre klientov VUB, Sberbank, Union, UniCredit, OMV, Microsoft, VSE atď. Najviac ci cení pri práci REŠPEKT. A to vzájomný rešpekt v tíme, rešpekt medzi agentúrou a klientom a po tvrdej a kvalitnej práci veľmi poteší aj rešpekt reklamného trhu.
Blažena Ambróz Sedrovičová
Podpredseda Správnej rady ADMA
Blažka sa pohybuje v marketingu a PR už viac ako 13 rokov. Najskôr ako rádiová moderátorka a redaktorka, neskôr ako marketingová a PR managerka projektu Košice – EHMK 2013 či PR managerka v popredných slovenských PR agentúrach.
Počas kariéry pracovala pre klientov ako P&G, ZSE, Coca-Cola, Telekom, Tatra banka a podobne. V PS:Digital pôsobila od svojho nástupu ako Head of Digital Executive a od leta 2016 ako Managing Director a je zodpovedná za chod agentúry, ako aj dohľad nad všetkými väčšími kampaňami agentúry. Získala niekoľko ocenení PROKOP či shortlist zo Sabre Award a je spoluautorkou niekoľkých ďalších ocenených prác agentúry na súťaži Zlatý Klinec. Patrí medzi niekoľko málo žien, ktoré vedú slovenské agentúry.
Tomáš Cako
Podpredseda správnej rady ADMA
Tomáš začínal v marketingovom svete ako copywriter stážista počas vysokej školy. Za takmer 10 rokov si toho preskákal viac, či už v rámci kreatívnych agentúr, kde si okrem copywritingu vyskúšal správu sociálnych sietí, tvorbu chatbotov, naming a ideamaking.
Neskôr tiež skúsil klientskú stranu v startupe, kde bol content managerom. Aby naplnil svoj cieľ pochopiť marketing z každého uhla, posledné roky pôsobí ako stratég v TOP digitálnej mediálnej agentúre Digiline, kde zúročuje svoje skúsenosti z kreatívneho prostredia. V súčasnosti v Digiline pôsobí na pozícii Digital Strategy Director.
Vlado Cintula
Podpredseda správnej rady ADMA
Vlado je vedúcim divízie marketingu v agentúre RIESENIA. Predstavuje kombináciu dlhoročných skúseností s digitálnym výkonnostným marketingom s technologickým vzdelaním.
Je jedným z rešpektovaných odborníkov na výkonnostný marketing a automatizáciu a personalizáciu výkonnostných kampaní medzi odbornou komunitou na Slovensku aj v Čechách. Venuje sa najmä strategickým návrhom a konceptom kampaní, technológiám a automatizácii komplexných kampaní na základe online a offline dát. Marketingový tím RIESENIA pod jeho vedením zozbieral v každom ročníku Digital Pie ocenenia PIE v kategórii Performance. A popritom školí – individuálne, v rámci vzdelávacích projektov aj na konferenciách.
Peter Urbanec
Podpredseda Správnej rady ADMA
Peter je spoluzakladateľ a autor pravidelného newslettra Connecting the DOTS, každoročne spolu s agentúrou IPSOS pripravuje štúdiu Director of Taste, ktorá je významnou súčasťou identity agentúry.
Tvorí strategické briefy aj strategické smerovania značiek klientov agentúry, reprezentuje agentúru v porotách, na konte má mnoho domácich aj zahraničných ocenení.
Naše aktivity
Na dosiahnutie svojho poslania a cieľov uskutočnuje ADMA najmä tieto činnosti:
1. Spolupráca s univerzitami a vysokými školami
Zástupcovia našich členských agentúr už niekoľko mesiacov navševujú slovenské univerzity a vysoké školy, ktoré sa venujú najmä marketingu.
Okrem množstva prednášok sme realizovali aj viaceré workshopy. Pravidelne sa ako porotcovia zúčastňujeme aj rôznych súťaží. Ak máte záujem o podobnú spoluprácu, kontaktujte Rasťa Bahurinského.
2. Vzdelávanie klientov v oblasti digitálneho marketingu
Vzdelávanie klientov je jednou z našich hlavných priorít.
V prípade záujmu vieme poskytnúť čokoľvek od základných informácií a noviniek z oblasti digitálneho marketingu, až po školenia pre celé marketingové oddelenia. Pre viac informácií kontaktujte Rasťa Bahurinského.
3. Vzdelávanie všeobecnej verejnosti
Sociálne médiá a technológie významne ovplyvňuje náš každodenný život
Jedným z cieľov ADMA je aj vzdelávanie všeobecnej verejnosti v tejto stále novej a málo pochopenej oblasti. Potrebujete vyjadrenie alebo komentár k sociálnym médiám, internetu alebo digitálnemu marketingu? Napíšte Rasťa Bahurinského.