ZARAGUZA
ZARAGUZA sa v roku 2016 stala striebornou Agentúrou roka a na základe výsledkov národnej súťaže EFFIE a Zlatej EuroEFFIE (ktorú získala ako historicky prvá agentúra zo Slovenska i Českej republiky) aj Top Effective Agency 2016 podľa mesačníka Stratégie. Svoj neuveriteľný úspech na EuroEFFIE zopakovala aj v roku 2017, tentokrát bronzom.
V minulosti získala ZARAGUZA mnohé ocenenia na kreatívnych festivaloch: Zlatý klinec, Golden Drum, Golden Hammer, EPICA, PIAF, Zlatá pecka, Louskáček, Digital pie atď. Facebook zaradil v roku 2012 ZARAGUZU medzi TOP 10 agentúr na svete, ktoré ho využívajú najkreatívnejšie.
Zaraguza je autorom česko-slovenskej kampane „Dáš si Fofolu?“ pre klienta Kofola.
Krátke príbehy s instagramovou hviezdou Tuna sa stali veľkým hitom a priniesli zvýšenie predaja 0,5 l portfólia o 62 % v priebehu dvoch rokov (2015/2016). Kampaň sa stala najúspešnejšou v histórii značky a odniesla si množstvo cien za kreativitu zo slovenských i medzinárodných festivalov, 3 zlaté (Euro, SK, CZ 2015) a jednu bronzovú Effie (CZ 2016).




























