Zenith Media
Sme crossline mediálna agentúra. Spájame médiá, dáta, technológiu, kreativitu a skúsených špecialistov, aby sme rozvíjali biznis našich klientov.
Žijeme efektivitou – Sme ROI agentúra. Sme pyšní na to, že pomáhame našim klientom, aby svoje rozpočty čo najlepšie investovali do integrovaných marketingových kampaní.
Ľudia ako najväčší asset – Už viac ako 15 rokov máme stabilný tím skúsených špecialistov, a vďaka nim a našim klientom patríme dlhodobo medzi top 3 mediálne agentúry na Slovensku.
Globálny back-up – Spolupracujeme s komunikačnou skupinou Publicis Groupe, v súčasnosti 2. najväčšieho komunikačného holdingu na svete. Je pre nás zdrojom inšpiratívnych case-studies, skúseností a vedomostí.
U nás v Zenithe už neexistuje svet offline a svet online.
Navrhujeme, integrujeme, dopájame, a realizujeme crossline kampane len na základe dát a výkonu jednotlivých médií, aby sme našim klientom poskytli najefektívnejšie mediálne kampane, cielenie a zásahy podľa ich potrieb.
Natália je u nás v Zenithe ako aj v nákupnom dome Vivaki rešpektovanou obchodnou riaditeľkou, a to najmä vďaka precíznej práci s číslami, prezentačným a vyjednávacím schopnostiam.
Obľubu a rešpekt si získala nielen u našich mediálnych partnerov a klientov, ale aj medzi kolegami, ktorí obdivujú jej pracovné zanietenie a veselú povahu.
Paťo získal získal za vyše 10 rokov v online marketingu bohaté skúsenosti s digitálnymi kampaňami klientov tých najzvučnejších mien na lokálnej, aj globálnej úrovni.
Popri svojej dennej agende šéfa digitálneho oddelenia je taktiež členom správnej rady v IAB Slovakia a trénerom vzdelávacieho programu DIMAQ.
Marek ani po mnohých rokoch v dátovej oblasti nestratil nič zo svojho odhodlania prinášať klientom viac ako len megabyty surových dát.
Vďaka jeho vynikajúcim analytickým schopnostiam a skúsenostiam predstavujeme klientom pokročilé nástroje a aplikácie, relevantné pre náš trh. Marek rovnako tak obľubuje tendrové zadania a nastavovania nových prístupov v cross-mediálnych stratégiách.
Lenka zodpovedá za tímy pracujúce pre viacerých lokálnych a medzinárodných klientov a zastrešuje aj mediálne trendy & inovácie – lokálne, či sieťové z Publicis Groupe.
A rovnako tak sa aktívne zapája do prác na tendrových zadaniach.
Mišo v Zenithe pôsobí už vyše 8 rokov a pod palcom má digitálne aktivity Zenithu zamerané na výkon.
S obľubou sa vŕta v nekonečnej optimalizácii programatického nákupu a výkonnostných kanálov, aby klientom neustále vylepšoval ich CPA, CPC, PNO, CPL, ROAS a iné.