Hype

We dig it all.

Sme digitálna marketingová agentúra, v ktorej od roku 2014 pomáhame značkám meniť zadania na pútavé kampane. 
 Narodili sme sa v digitále, dnes už však našim ideám nedávame hranice. Bavia nás skvelé nápady, inovatívne trendy a zlý humor a nič z toho sa nebojíme použiť.

Sme partnerom značiek ako 365.bank, OMV, Podravka, Dr. Oetker či Koliba – Hriňovská mliekareň, ktorým výsledky prinášajú napríklad takéto nápady:

Naše služby
Branding a naming
Marketingové kampane
Social Media Marketing
PPC a SEO
Foto a video produkcia

Od brandingu po prvé miesta vo vyhľadávačoch, PPC kampaní po TV spoty či guerilla marketing a social media stratégie – značkám pomáhame rásť a zarábať v každom prostredí.

Každú cestu za výsledkami začíname stratégiou, ktorú pretavíme do neokukaných konceptov. Rešpektujeme každé zadanie, nehanbíme sa však navrhovať aj riešenia nad ich rámec, ak klienta efektívne posunú k cieľu.

Aj vďaka tomuto prístupu sa nám darí budovať silné sociálne siete pre klientov ako 365.bank či OMV, navrhovať digitálne kampane, ktoré organicky získavajú milióny zhliadnutí ako Podravka či prinášať netradičné riešenia, ktoré nielen bodujú u zákazníkov, ale sa aj stanú najocenovanejšou prácou na reklamných festivaloch ako Okamžitý pohovor pre syncreon na Digital PIE 2023.

Klienti
snico snico
OMV OMV
danone danone
eyerim eyerim
pepco pepco
365.bank 365.bank
podravka podravka
oetker oetker
koliba koliba
kiwi kiwi
VK profile pic
Vojto Kósa
Creative director

„Nápady sú len také dobré, aká je ich forma.“

Funkčný marketing je pre mňa ako mozog, ktorý spája obidve hemisféry mozgu – kým pravá navrhuje logiku komuniácie, tá ľavá jej dáva dychberúcu podobu. Tak k nemu pristupujeme aj v Hype, kde navrhujeme pútavé kampane, ktoré oslovia správne publikum správnym spôsobom.

Marketing má v prvom rade dosahovať výsledky – aj preto som zástancom kreatívy, ktorá funguje na plný výkon a fanúšikom značiek, ktoré takéto spojenie vítajú.

PS profile pic
Peter Šándor
Managing Director & Founder

„Pracujem tvrdo a verím, že k tomu inšpirujem aj náš tím.“

Základom úspechu je dobrá spolupráca. Aby taká bola, potrebujem poznať spoločnosť a ciele, ktoré plánuje dosiahnuť. S našimi partnermi preto aktívne komunikujem a snažím sa zistiť čo najviac, aby som tieto poznatky pretavil do zadaní, ktorým nič nechýba.

Náš tím pristupuje k práci s klientami rovnako – dávajú do nej svoje maximum. Aj preto sa nám darí pomáhať spoločnostiam komunikovať pútavo a efektívne a dosahovať nadpriemerné výsledky.