THIS IS LOCCO
THIS IS LOCCO je nezávislá reklamná agentúra, ktorá vznikla v roku 2012.
Za 11 rokov našej existencie sme získali za prácu pre našich klientov veľké množstvo lokálnych a svetových ocenení za kreativitu a efektivitu. Sme Digitálnou agentúrou roka 2021, 2022 a 2023, sme Agentúrou roka 2022 a sme zároveň Independent Agency of the Year 2023 na Golden Drum. Kreatívne ocenenia dopĺňajú ocenenia efektivity ako EFFIE Slovensko (zlato, striebro, bronz), EFFIE Europe (2x striebro) a EFFIE Global Best o the Best (Contender).
Náš tím tvorí 35 profesionálov so zameraním na client service, ideamaking, art direction, AI, motion design, ux design, web development, sound design, photography a social media. Spolupracujeme so sesterskou mediálnou agentúrou GROOW, ktorá náš tím dopĺňa o 17 mediálnych profíkov. Spolu je nás teda viac ako 50.
Tešíme sa že naše schopnosti môžeme uplatňovať na projektoch pre klientov ako Kaufland, SPP, Zlatý Bažant, Dôvera, Dr. Max, Tatra banka, Hyundai, Siemens, Allianz, Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku, IVIO, Vitana, AVION, Človek v ohrození, Penta Real Estate, Savencia, Cesta von.
Ideálnou situáciou je, ak máme možnosť pracovať na komplexnej crossline komunikácii.
V tom prípade pripravíme klientovi komunikačnú stratégiu naprieč celým potrebným mediálnym spektrom. Podobne sme nastavovali nové komunikačné koncepty napríklad pre klientov Union poisťovňa, Poisťovňa Onlia, Sberbank a Quatro.
Medzi naše silné stránky patria rozhodne social media, za ktoré sme boli ocenení na Digital PIE a taktiež na Zlatom klinci. Sociálne siete sme zastrešovali a zastrešujeme pre klientov Liptov, Fatra, Hyundai, VÚB, KIA, Onlia, Gas Família, RIO Fresh, Blue Brain Games, Sberbank…
Špeciálne sa venujeme crowdfundingu a startupovým projektom. Pripravili sme viacero úspešných crowdfundigových kampaní, ako napríklad prvú úspešnú Kickstarter kampaň pre klienta Blue Brain Games a crowdfundingovú kampaň Rozprávkari. Za obidve kampane sme získali ocenenie Digital PIE v kategórii Performance.
Do agentúry prišiel v prvom roku existencie a odvtedy určuje kreatívne smerovanie agentúry.
Copywriter, ideamaker a kreatívny riaditeľ v jednej osobe. Získal už kadečo, spomenúť môžeme Bronzový klinec, Zlatú pecku, Digital PIE, EFFIE, Young lions a shortlist na PIAF.
Rasťo začal v agentúre na pozícii Account Director.
Na spoluprácu ho oslovili majitelia agentúry Ivan a Tomáš. Spoznali sa v predchádzajúcej agentúre. V roku 2017 sa stal Rasťo CEO a spolu s Jurom určujú smerovanie agentúry.