THIS IS LOCCO
Sme nezávislá reklamná agentúra, ktorá vznikla v roku 2012. Priniesli sme crossline prístup, ktorý zastávame dodnes. Pre klientov pripravujeme komplexné kampane, ktoré už nerozdeľujeme na offline a online. Vytvoríme jeden konzistentný nápad, ktorý rozdelíme komunikačne tak, aby sme naplnili klientove očakávania.
Sme team 20 profíkov, ktorí sa rozumejú online aj offline reklame. Pracujeme pre klientov Hyundai, Towercom, OMV, Siemens, Liptov, Bambino, Lokálka, Fatra, Zlatá studňa, Amnesty International, Cesta von, NÚSCH…
Získali sme viacero ocenení za online aj offline reklamu, ako Digital PIE, Zlatý klinec, Zlatá pecka, Young lions, PIAF, Stratégie – agentúra mesiaca a 2. a 3. miesto v celoročnom hodnotení, Mediálne – kampaň mesiaca. Stali sme sa najlepšou performance a celkovo 2. najlepšou digitálnou agentúrou podľa hodnotenia Digital PIE 2018.
Okrem klasickej reklamy máme veľmi blízko k startupovému svetu a crowdfundingu.
Ideálnou situáciou je, ak máme možnosť pracovať na komplexnej crossline komunikácii.
V tom prípade pripravíme klientovi komunikačnú stratégiu naprieč celým potrebným mediálnym spektrom. Podobne sme nastavovali nové komunikačné koncepty napríklad pre klientov Union poisťovňa, Poisťovňa Onlia, Sberbank a Quatro.
Medzi naše silné stránky patria rozhodne social media, za ktoré sme boli ocenení na Digital PIE a taktiež na Zlatom klinci. Sociálne siete sme zastrešovali a zastrešujeme pre klientov Liptov, Fatra, Hyundai, VÚB, KIA, Onlia, Gas Família, RIO Fresh, Blue Brain Games, Sberbank…
Špeciálne sa venujeme crowdfundingu a startupovým projektom. Pripravili sme viacero úspešných crowdfundigových kampaní, ako napríklad prvú úspešnú Kickstarter kampaň pre klienta Blue Brain Games a crowdfundingovú kampaň Rozprávkari. Za obidve kampane sme získali ocenenie Digital PIE v kategórii Performance.





































Do agentúry prišiel v prvom roku existencie a odvtedy určuje kreatívne smerovanie agentúry.
Copywriter, ideamaker a kreatívny riaditeľ v jednej osobe. Získal už kadečo, spomenúť môžeme Bronzový klinec, Zlatú pecku, Digital PIE, EFFIE, Young lions a shortlist na PIAF.

Rasťo začal v agentúre na pozícii Account Director.
Na spoluprácu ho oslovili majitelia agentúry Ivan a Tomáš. Spoznali sa v predchádzajúcej agentúre. V roku 2017 sa stal Rasťo CEO a spolu s Jurom určujú smerovanie agentúry.