Naozaj (ne)znesie online všetko?
Získajte ÚPLNE ZADARMO nový e-book od ADMA!
Naozaj web (ne)znesie všetko? Vybrané témy z prostredia etiky komunikácie v online. Na aké kampane na webe reaguje spotrebiteľ alergicky? Na čo si dávať v online reklame pozor a ako robiť online komunikáciu a reklamu kreatívne a bez prešlapov.
E-book sme vytvorili v spolupráci s Radou pre reklamu (RPR). RPR je orgán etickej samoregulácie reklamy. Jej hlavným cieľom je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej republiky šírila čestná, slušná, decentná a etická reklama.
Obsah e-booku:
- Rada pre reklamu a Etické pravidlá reklamnej praxe
- Identifikácia a označenie reklamy
- Ochrana súkromia a zneužitie autority
- Klamlivá a zavádzajúca reklama je neprípustná
- Komunikácia ceny a hodnoty produktu
- superlatívy alebo o tom, keď si o sebe myslíme, že sme najlepší
- Konkurencia a porovnávacia reklama
- Slušnosť a spoločenská zodpovednosť reklamy
- Špecifické pravidlá reklamnej praxe
- Clickbaitové články, fake news weby a preberanie obsahov
- Atest
Stiahnite si e-book Naozaj (ne)znesie online všetko? zdarma