Naozaj (ne)znesie online všetko?

Získajte ÚPLNE ZADARMO nový e-book od ADMA!
Úvod / Ebook / Naozaj (ne)znesie online všetko?

v1 cover

 

Naozaj web (ne)znesie všetko? Vybrané témy z prostredia etiky komunikácie v online. Na aké kampane na webe reaguje spotrebiteľ alergicky? Na čo si dávať v online reklame pozor a ako robiť online komunikáciu a reklamu kreatívne a bez prešlapov.

E-book sme vytvorili v spolupráci s Radou pre reklamu (RPR). RPR je orgán etickej samoregulácie reklamy. Jej hlavným cieľom je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej republiky šírila čestná, slušná, decentná a etická reklama.

Obsah e-booku:

  • Rada pre reklamu a Etické pravidlá reklamnej praxe
  • Identifikácia a označenie reklamy
  • Ochrana súkromia a zneužitie autority
  • Klamlivá a zavádzajúca reklama je neprípustná
  • Komunikácia ceny a hodnoty produktu
  • superlatívy alebo o tom, keď si o sebe myslíme, že sme najlepší
  • Konkurencia a porovnávacia reklama
  • Slušnosť a spoločenská zodpovednosť reklamy
  • Špecifické pravidlá reklamnej praxe
  • Clickbaitové články, fake news weby a preberanie obsahov
  • Atest
Stiahnite si e-book Naozaj (ne)znesie online všetko? zdarma