Publicis Groupe

Úvod / Členovia ADMA / Publicis Groupe
Spoločne pomáhame klientom budovať silné značky a víťaziť vo svete platforiem.

Sme nový typ komunikačnej skupiny. Experti v oblasti médií, dát a technológií, ktorí pracujú ako jeden tím. Náš prístup Power of One je založený na integrácii všetkých marketingových disciplín do jedného celku. Vďaka čomu dokážeme poskytovať komplexné služby.

Sme súčasťou tretej najväčšej komunikačnej skupiny na svete. Publicis Groupe pôsobí na viac ako 100 trhoch a pracuje v nej 96 000 ľudí. Skupina bola založená v roku 1926 a dnes patrí medzi svetových lídrov v oblasti transformácie obchodného a marketingového prostredia.

Od roku 2017 stojí na čele Publicis Groupe Arthur Sadoun. Pod jeho vedením prechádzame z pôvodného holdingového modelu na nový integrovaný model Power of One. Vďaka nemu majú klienti prístup k najlepším službám a odborníkom z celej našej skupiny. Na globálnej úrovni zdieľame aj hodnoty udržateľnosti a výzvy spojené so spoločenskou zodpovednosťou.

Naše služby
Research a analytics
Social
Performance marketing
Plánovanie a mediálny nákup
Biznis konzultácie a strategické poradenstvo

Pomáhame značkám rásť vo svete, kde úspech závisí na schopnosti transformovať staré marketingové a obchodné modely.

Sami sme prešli touto transformáciou. Zbúrali sme tradičné reklamné štruktúry a prešli na nový modulárny model Power of One. Namiesto desiatok oddelených agentúr, Publicis Groupe dnes tvorí jeden tím, ktorý je rozdelený do dvoch divízií zameraných na média a dáta&technológie. Z týchto divízií zostavujeme tímy pre našich klientov podľa ich konkrétnych potrieb.

Vďaka tomuto prístupu si môžete vybrať typ spolupráce, ktorý vám najviac vyhovuje. Buď ako poskytovateľa vysoko špecializovaných služieb, alebo ako exkluzívny full-servisový tím na mieru. U nás nájdete všetko pod jednou strechou – viac ako 30 expertov od stratégov až po špecialistov, ktorí dotiahnu váš projekt do konca. S našou globálnou platformou Marcel sme navyše prepojení s ďalšími 96 000 talentmi z celej našej siete.

Vo svete, kde sa dynamicky menia spôsoby akými komunikujeme a robíme obchod, sú dáta a technológie kľúčovými piliermi úspechu. Ako mediálna agentúra si plne uvedomujeme túto realitu a špecializujeme sa na kľúčové aspekty dátového spracovania a technologických inovácií. Veríme, že s týmto prístupom dokážeme spoločne transformovať váš biznis a prispôsobiť ho výzvam budúcnosti.

Hlboko sa ponárame do identifikovania a implementácie relevantných technológií, čo nám umožňuje rozumieť najnovším trendom a zabezpečiť, že naši klienti sú vždy na popredných priečkach komunikácie. V oblasti e-commerce analyzujeme a využívame najefektívnejšie komunikačné platformy, aby sme maximalizovali online obchodné príležitosti pre našich klientov.

Naše skúsenosti s webovou analytikou zabezpečujú, že naši klienti majú jasný prehľad o tom, ako ich zákazníci interagujú s ich digitálnym obsahom, čo umožňuje neustále optimalizovať ich online prítomnosť.

Špecializujeme sa na plánovanie a nákup mediálneho priestoru. Rozhodujeme, kde, kedy a koľko peňazí by mali značky investovať do reklamy, na koho sa zamerať a ako osloviť cieľovú skupinu.

Základom je mediálna stratégia. V Publicis Groupe nie sme len predajcami mediálneho priestoru. Sme konzultanti, ktorí klientom pomáhajú skutočne posúvať ich biznis. Prevádzame ich celým mediálnym ekosystémom – od definovania cieľov a segmentácie zákazníkov, cez mediálny plán, až po meranie výsledkov.

V našich klientskych tímoch pracujú planneri pre tradičné aj digitálne médiá spoločne. V kombinácií so silným zázemím vo výkonnostnej komunikácií vieme pripravovať skutočne komplexné kampane, zamerané na komunikačné, marketingové a obchodné ciele, a nie len podľa toho, v akých kanáloch bežia.

V kampaniach kombinujeme výhody priameho nákupu s programatickým. Optimálny mix vyberáme vždy podľa špecifikácie konkrétnej cieľovej skupiny. Využívame obchodné stratégie a najmodernejšie metódy cielenia založené na overených dátach. Neustále hľadáme nové prístupy. Inovujeme. Nové nástroje testujeme priamo s technologickými partnermi z celej Európy ešte pred ich uvedením na trh. Vďaka tomu sú naši klienti vždy o krok vpred.

Klienti
Pfx loga 150x110 BestDrive Pfx loga 150x110 BestDrive
Pfx loga 150x110 Brady Pfx loga 150x110 Brady
Pfx loga 150x110 BrownForman Pfx loga 150x110 BrownForman
Pfx loga 150x110 Decathlon Pfx loga 150x110 Decathlon
Pfx loga 150x110 ITB Pfx loga 150x110 ITB
Pfx loga 150x110 Lenovo Pfx loga 150x110 Lenovo
Pfx loga 150x110 Miele Pfx loga 150x110 Miele
Pfx loga 150x110 Mobelix Pfx loga 150x110 Mobelix
Pfx loga 150x110 MtBiker Pfx loga 150x110 MtBiker
Pfx loga 150x110 Mzone Pfx loga 150x110 Mzone
Pfx loga 150x110 Nay Pfx loga 150x110 Nay
Pfx loga 150x110 O2 Pfx loga 150x110 O2
Pfx loga 150x110 Profesia Pfx loga 150x110 Profesia
Pfx loga 150x110 SOS Pfx loga 150x110 SOS
Pfx loga 150x110 Tatrabanka Pfx loga 150x110 Tatrabanka
Laco
Ladislav Suško
Managing Director

Ladislav vedie a rozvíja agentúru už od jej založenia v roku 2010.

Jeho úlohou je zabezpečiť spokojnosť, možnosti rozvoja a moderné pracovné prostredie jeho kolegov, aby následne boli splnené výsledky pre klientov a v konečnom dôsledku doručené KPIs pre centrálu Publicis-u. Jeho aktuálnou prioritou je rozvoj celého portfólia značiek Publicis Groupe na Slovensku, ktoré zahŕňa Performics, SparkFoundry a Starcom.

Zuzka
Zuzana Karasová
, Client Services Director

Zuzana pracuje v mediálnej brandži už vyše 13 rokov a jej rukami prešlo veľké množstvo mediálnych, ale aj digitálnych stratégii pre klientov z rôznych trhov aj mimo Slovenska.

V Performicse vedie celý team accountov a plánovačov a pomáha mu efektívne riadiť portfólio klientov, pripravovať stratégie a dosahovať klientské ciele. Jej úlohou je aj strategické plánovanie online kampaní a implementácia noviniek v rámci formátov a kanálov.

Nika
Veronika Zábrženská
Digital Director

Vedie digitálne oddelenie v Publicis Groupe Slovenko, kde má v kompetencii PPC, RTB, New Social Media a Research a Analytic oddelenie.

Okrem odborného a soft skills rozvoja interného teamu sa venuje aj strategickej komunikácii smerom na existujúce platformy a publisherov. Nadväzuje nové spolupráce s digitálnymi platformami z oblasti RTB/Gamingu a Perfomance. Prináša a vyhodnocuje efektivitu technologických noviniek a formátov na automatizáciu s cieľom doručiť klientom strategické KPIs.

Misi
Michal Hroš
Media Director

S talentovaným tímom prinášana nové pohľad na mediálne stratégie značiek a spoločne definujú budúcnosť komunikácie klientov.

Michal stojí na čele tímu, ktorý sa zameriava na inovácie a efektivitu mediálnej komunikácie klientov. Jeho úloha je tento tím neustále rozvíjať, aby bol stále pripravený reagovať na meniace sa mediálne prostredie. Agentúre prináša dôležité skúsenosti a dynamiku, vytvára a posilňuje udržateľné vztahy s klientmi a zabezpečuje pre nich vynikajúce výsledky.