Quibi: vyzývateľ NETFLIX skončil za 6 mesiacov a prerobil miliardy

adma
Matúš Kollár 22 november 2020 0 komentárov
Úvod / Blog / #digitalnytyzden / Quibi: vyzývateľ NETFLIX skončil za 6 mesiacov a prerobil miliardy
A tiež: VW e-akcelerácia / YouTube Rewind 2020 nebude / Chrome 87 úspornejší / ADMA: nový rok – nový brief?

VW e-akcelerácia

Nemecký gigant to s ambíciou poraziť e-konkurenciu myslí skutočne vážne. Okrem ofenzívy nových modelov –  pričom sériová verzia najmenšieho modelu ID.3 je už dostupná aj u nas – na to vyčlení v najbližších piatich rokoch takmer 73 miliárd eur. TESLA si medzičasom ide vlastnú ligu a vďaka vstupu do elitného klubu S&P 500 jej akcie vystrelili na historické maximá.

YouTube Rewind 2020 nebude

Za posledných desať rokov sa nestalo ani raz, že by YouTube zrušil prípravu zostrihu toho najlepšieho – ale 2020 bol jednoducho pre všetkých „too much“ a tak oficiálny Rewind nebude. Takéto správy nám ten rok určite nezlepšia ☹

Quibi: vyzývateľ NETFLIX skončil za 6 mesiacov a prerobil miliardy

Poznáte Quibi? Ak nie, tak už ho ani nespoznáte. Streamovacia služba fungovala len od apríla tohto roka a skončila už v októbri, no stihla po sebe zanechať pre hollywoodskych producentov sekeru vo výške takmer dve miliardy dolárov. Zámerom Quibi bolo prinášať krátke filmy s veľkými príbehmi a hviezdnym obsadením, ktoré by ste si vedeli užiť aj na obrazovkách smartfónov – skúsme si to predstaviť ako prémiové a spoplatnené tiktokové videá. Nam to neznie ako zlý nápad, prečo to teda tvorcovia vzdali tak rýchlo? Podrobne spracovaný príbeh posledných dní Quibi si prečítate na The Verge.

Chrome 87 úspornejší

Posledná aktualizácia prehliadaču Chrome pre 2020 vyzerá byť tá najzásadnejšia – ak pre nič iné, tak na oficiálnom blogu Google sľubuje až 5x predĺženie výdrže batérie, o 25% rýchlejšie spustenie a o 7% rýchlejšie načítavanie stránok. Update sa teda nesie v duchu posledného update od Apple – všetko násobne rýchlejšie a pritom úspornejšie. Tak sa nám to páči!

ADMA: nový rok – nový brief?

Koniec roka 2020 už (našťastie) klope na dvere a možno je ten správny čas, aby ste s prichádzajúcim 2021 dali poriadny boost svojmu marketingu. Ak premýšľate rovnako, každá členská agentúra ADMA odporúča začať správnym briefom. Preto sme pre vás dali dokopy až osem šablóndigitálny slovník, vďaka ktorým sa vám začne určite jednoduchšie!

 

Páči sa vám rubrika #digitalnytyzden? Pozrite si ďalšie članky!

 

Autor článku
Matúš Kollár
Som nadšený marketér, zároveň fanúšik inovácií a technologických noviniek. Pre ADMA píšem už viac ako osem rokov rubriku Digitálny Týždeň, ktorá aktuálne vychádza každú nedeľu na webe ADMA.sk. Ako Head of Branding & PR je mojou hlavnou prácou príprava komunikácie pre značky združené pod Berlin Brands Group Slovensko, primárne však pre značku Klarstein. V súkromnom živote veľa cestujem a skladám - som totiž zbláznený do LEGO :)