Ktoré práce zažiarili v kategórii EXECUTION na Digital PIE’22?

digital pie
Martina Ditrichová 22 február 2023 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Ktoré práce zažiarili v kategórii EXECUTION na Digital PIE’22?

V kategórii EXECUTION v súťaži Digital PIE porota hodnotí remeselné prevedenie prác z pohľadu technológie, dizajnu, obsahu a copywritingu. Každoročne tu uspejú kampane s inovatívnym využitím technológií, vizuálnym prevedením, precíznym či netradičným spracovaním obsahu. Ktoré práce zažiarili svojím prevedením v kategórii EXECUTION v súťaži minulý rok?

PERFORMANCE

Víťazi PIE v EXECUTION na Digital PIE 2022

Detector Meeting Zombies by TRIAD pre SLIDO

Tému Meeting Zombies v TRIADe preniesli priamo do sveta ozajstných online mítingov. Naprogramovali snap cameru, ktorá sa dala voľne nainštalovať do počítača. Následne kamera trackovala mimiku užívateľa a ak bol neaktívny, začala ho znázorňovať ako zoombie a vyzývať ostatných členov mítingu, aby ho interakciou vrátili k životu.

EXIT by TRIAD pre IKEA

Ikea dlhodobo podporuje dôležitosť bezpečného domova a vážnosť domáceho násilia. V kampani EXIT predstavuje príbeh mladej ženy, ktorá sa snaží odísť z domova. Hoci je to pár metrov k východu, je to ťažšie ako sa zdá.

Bratislava sa ráta / mesto na Dunaji so žalúdkom na vode by Slovák & Friends pre Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

V rámci kampane Bratislava sa ráta, ktorej cieľom bolo motivovať Bratislavčanov a Bratislavčanky k online sčítaniu, v agentúre Slovak & Friends potrebovali osloviť aj mladšiu cieľovú skupinu. Špeciálne pre ňu pripravili video, v ktorom použili úprimné copy v štýle slam poetry hovoriace nielen o pozitívnych stránkach mesta, ale aj o jeho nedokonalostiach.

Bejby Blue – Investuj do seba (Klip, Hero videá) by THIS IS LOCCO pre Tatra Banka

Digitálna influncerka Bejby Blue ukázala prostredníctvom sociálnych sietí mladým ľuďom cestu, ako investovať do seba s mottom “Nemíňaj, investuj!” Aby mladých vyrušili a zaujali, otočili kultúrny stereotyp a spravili prvý hiphopový klip, ktorý nehovorí o bezhlavom míňaní a bojuje proti materializmu. Vyzýva mladých, aby investovali do seba. Kampaň pokračovala množstvom jedničných momentov, ktoré učili mladých, aby INVESTOVALI DO SEBA.

Ako vyhrať PIE?

4 parametre, ktoré porota hodnotí v rámci EXECUTION

  • Art a design direction 
  • Obsah a copywriting
  • Technologické riešenie
  • Konzistencia a komplexnosť

Kategória EXECUTION nie je výlučne iba o výnimočnom prevedení jednotlivých kampaní, ako by sa mohlo zdať podľa výhercov z minulého ročníka. Môže tu uspieť aj napríklad dlhodobá komunikácia pre klienta, ktorá ho posúva vpred v rámci trhu alebo prezentačný web s hodnotným obsahom, kategória oceňuje taktiež technologické riešenia. 

Pokiaľ máte kvalitný backend, programátorsky náročné riešenie alebo implementáciu, ktorá síce nemá pekný frontend, no klientovi priniesla výsledky, kategória EXECUTION je presne pre vás. Práce s originálnou a dobrou myšlienkou a zároveň vysokou úrovňou výsledkov tiež majú šancu uspieť.

execution

Ako na prihlášku do EXECUTION? 

  • stručná a výstižná video case study alebo prezentácia. Case study by nemala presiahnuť 2 minúty. Dôvod, prečo “si idete” po Digital PIE, by malo padnúť v prvej min, aj viackrát. Ak videotvorba nie je vaša silná stránka, v prihláške pošlite minimálne prezentáciu s najpodstatnejšími informáciami
  • pokiaľ máte zálusk na viacero kategórií, odporúčame vytvoriť samostatné case studies šité na mieru vybranej kategórii
  • nehyperbolizujte, vyhýbajte sa floskulám a klišé, zostaňte vecní
  • do popisu v prihláške dajte to najdôležitejšie a nezabudnite na sprievodné obrázky
  • priložte odkazy

Registrovať práce do súťaže Digital PIE 2023 môžete do konca februára priamo TU. Ak vás lákajú aj iné kategórie, prečítajte si naše tipy k prihláške a inšpirujte sa víťazmi PIE z minulého roka v kategórii PERFORMANCE alebo IDEA. Pre podrobnejšie info o pravidlách súťaže Digital PIE prejdite na Štatút súťaže.

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu. ditrichovamartina.myportfolio.com