ZARAGUZA, TRIAD a VISIBILITY na prvých pozíciach rebríčka DAR 2020 AWARENESS

adma
Redakcia ADMA 30 október 2020
Úvod / Blog / Tlačové správy / ZARAGUZA, TRIAD a VISIBILITY na prvých pozíciach rebríčka DAR 2020 AWARENESS

Prieskum v rámci panelu marketingových profesionálov ukázal, ktoré sú najznámejšie digitálne agentúry na Slovensku. Najlepší si prilepšia v celkovom súboji o víťazstvo v rebríčku DAR, ktorého výsledky zverejníme už o necelý mesiac.

74425286 2621334114570205 9190799893940142080 o

Prvú trojicu v poradí ZARAGUZA, TRIAD a VISIBILITY nasleduje na 4. priečke rebríčka TOP AWERENESS agentúra PS:Digital a piata skončíla agentúra THIS IS LOCCO. Výsledky prieskumu zohľadňujú spontánnu a podporenú znalosť, prieskum na paneli expertov realizujú TheMarketers.biz spoločne s výskumnou agentúrou Go4Insight. Váha parametra AWARENESS v rebríčku DAR je 15%.

Výsledky DAR i DEA budú zverejnené 24. novembra 2020 online a tiež v špecializovanej ročenke DIGITAL AGENCIES 2020: Ročenka bude bezplatne distribuovaná TOP marketingovým klientom a agentúram na Slovensku z našej databázy s viac ako 2000 overenými kontaktmi, ako aj prostredníctvom portálu MARKETERIS.sk a tiež všetkým účastníkom konferencie Digital RULEZZ 2021, najväčšej konferencie o digitálnom marketingu na Slovensku

Slávnostné dekorovanie víťazov rebríčka DAR prebehne na afterparty konferencie Digital RULEZZ 2021 v marci budúceho roku.

Soska DAR1 1024x683

Cieľom a poslaním rebríčka DAR je každoročne zostaviť poradie najlepších agentúr v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku, a to na základe 5 hodnotiacich kritérií. Tri kritériá PERFORMANCE, IDEA a EXECUTION – ako ich poznáme zo súťaže DIGITAL PIE – tvoria systém priebežného zberania bodov vo vybraných 20 súťažiach a 51 súťažných kategóriách digitálneho marketingu doma i v zahraničí. Kritérium ECONOMY bude sledovať ekonomickú výkonnosť agentúr na báze obratu a EBITDA. Ďalším hodnotiacim kritériom bude AWARENESS – znalosť digitálnych agentúr na trhu.

Organizátorom rebríčka je spoločnosť MARKETERS a odborným garantom je Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Autor článku
Redakcia ADMA
Redakcia ADMA