ZARAGUZA: Máme široký záber a neriešime len digitál

DAR
3 september 2024
Úvod / Blog / ADMA x Kiavčin podcast / ZARAGUZA: Máme široký záber a neriešime len digitál

V roku 2020 získala titul DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA a patrí k nájznámejším slovenským digitálnym agentúram. Dlhodobo je na čele rebríčka EXECUTION, zameraného na hodnotenie kvality spracovania kampaní v oblasti digitálneho marketingu. O vnímaní rebríčkov DAR sa rozprávame s Martinom Rajcom, Digital Ideamaker Lead agentúry ZARAGUZA.

Zaraguza

 

Čo pre vás a vašu agentúru Zaraguza znamenalo víťazstvo v rebríčku EXECUTION 2023?
Martin Rajec: Je to príjemné vidieť, že našu prácu pozitívne vidia aj kolegovia z branže, dokonca z iných agentúr či zo strany zadávateľov. Bol to pre nás dôkaz, že naše riešenia sú absolútnou špičkou v digitálnej reklame. Je to o to cennejšie, že máme široký záber a neriešime len digitál, ale široké spektrum ATL či BTL kampaní. Boli sme prvý v EXECUTION, a v celkovom poradí všetkých kategórii sme na druhom mieste len o pár bodov za prvými. Sme za toto ocenenie vďační.

Ako vnímate celkový rebríček DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA, ktorý pozostáva z piatich hodnotiacich parametrov (PERFORMANCE, IDEA a EXECUTION, ECONOMY,  AWARENESS), v kontexte ostatných domácich branžových súťaží? Akú má podľa Vás tento rebríček výpovednú hodnotu pre klientov, ako aj pre samotné digitálne a komunikačné agentúry?
Martin Rajec: Určite to dokáže byť povzbudzujúce. Najmä pre agentúry, ktoré sa profilujú viac digitálne. Zároveň sú tu aj dve neobyčajné kategórie: ECONOMY, upriamujúca pozornosť na veľmi dôležitú vec, a to sú biznisové výsledky agentúr. Takisto AWARENESS hovorí o tom, ako branža vníma a eviduje agentúry. Čiže dve zaujímavé kategórie, ktoré obzvláštňujú túto súťaž oproti ostatným.  

Zažite slávnostné vyhlásenie výsledkov DIGITÁLNEJ AGENTÚRY ROKA 2024 20. novembra 2024 na afterparty najväčšej marketingovej konferencie MARKETING RULEZZ 2024.

 

Autor článku
adma