Voľby do Slovenskej národnej reklamy vyhral TRIAD
Naša členská agentúra TRIAD zahviezdila v prestížnej súťaži kreativity Zlatý klinec 2019 s podtitulom Voľby do Slovenskej národnej reklamy. Agentúra večera si odniesla najviac Klincov za práce Slovensko žije všetkými farbami, Dychová skúška a Tváre Slobody.
Za prácu Slovensko žije všetkými farbami získal TRIAD najvyššie ocenenie Grand Prix, ktoré porota udelila po štyroch rokoch. Kampaň pre značku ABSOLUT, ktorá na celom svete bojuje za otvorenejšiu spoločnosť, mala celému Slovensku ukázať, že pestrosť ľuďom pristane. Kontroverzná kampaň, ktorá by vlastne kontroverzná nemala byť, sa stala celospoločenskou témou a jej výsledky predčili očakávania.
,,V získanie Grand Prix sme dúfali len v tom najtajnejšom kútiku duše, pretože kampaň je aj dnes vnímaná u menšej časti aj odborného publika ako prvoplánová a tá, čo síce citlivú tému otvára, ale tam aj končí. Skutočný sentiment reakcií zákazníkov aj nezákazníkov počas kampane však potvrdil opak. Ak je prirodzeným trendom na sociálnych médiách, že pozitívne naladená väčšina je ticho a negatívnu menšinu silno vidieť a hlasno počuť v komentároch, človek si na základe toho vytvára názor a predstavu. Táto kampaň však nepovzbudila len negatívnych komentátorov, ale dala hlas aj tým dobrým ľuďom, ktorí by inak boli ticho. Pozitívny sentiment v skutočnosti prevalcoval dvojnásobne všetky hejty. A to je niečo, čo nám dáva nádej, že ešte máme ako spoločnosť nádej. 🙂
O agentúre večera sa nam ani nesnívalo, vždy to bola doména tých veľkých zabehnutých hráčov a zrazu… Ten pocit rešpektu, ktorí nám všetci klienti, konkurenti, kamaráti z brandže preukázali, sa nedá porovnať s ničím. Sme radi, že sme to mohli zažiť. A dnes ideme zase normálne ďalej, robiť veci, ktoré nám aj klientom dávajú zmysel, sú lepšie ako tie veci včera a bavíme sa pritom :),” vyjadrila sa k prestížnej výhre Maru Mitlíková, Executive Director TRIAD.
Druhou agentúrou s najviac ocenenými prácami sa na Zlatom klinci stal Wiktor Leo Burnett. Tretiu priečku obsadila agentúra Istropolitana Ogilvy. Tento rok bola udelená aj cena za výnimočný prínos pre slovenskú reklamu- Filipa si odniesol Peter Rajčák z Effectivity POWERED BY PUBLICIS. Titul Best Non-Profit práca získala agentúra Respect APP a združenie Divé maky za kampaň Prijateľní.sk.
Okrem TRIADu boli na Zlatom klinci z radov ADMA ocenené aj agentúry Elite Solutions, Zaraguza, digitask a PS:Digital.