Prihlasovanie do Digital PIE 2022 spúšťame už v decembri!
Radi by sme vás informovali, že VI. ročník súťaže digitálneho marketingu na Slovensku Digital PIE sa s prichádzajúcim koncom roka pomaly ale isto blíži. Chystajte svoje case studies, prihlasovanie do súťaže spúšťame už 3. decembra.
Digital PIE 2022 za dverami
Súťaž Digital PIE organizujeme my – Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) v spolupráci so združením TheMarketers.biz. Partnerom podujatia je Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia. Cieľom Digital PIE je komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu vytvorené slovenskými agentúrami za uplynulý rok. V VI. ročníku budú súťažiť práce, ktoré začali alebo skončili v roku predchádzajúcom alebo nasledujúcom po aktuálne hodnotenom období, ich podstatná časť sa však musí viazať na aktuálne hodnotený rok. Do VI. ročníka súťaže môžu byť prihlásené projekty realizované v roku 2021.
Kategórie Digital PIE
Digital PIE má 3 kategórie a špeciálne ocenenie IAB SLOVAKIA. Svoje práce môžete prihlásiť do jednej, dvoch alebo všetkých troch hlavných kategórií naraz.
P ako PERFORMANCE – výkon, výsledky
Výkon bude porota hodnotiť ako schopnosť dosiahnuť mimoriadne výsledky na základe zadania čo najefektívnejším spôsobom. Z výkonnostného hľadiska musia byť jasne zadefinované merateľné ciele, ktoré majú priamy/preukázateľný vplyv na obchodné výsledky.
I ako IDEA – nápad, kreativita
V tejto kategórii bude porota posudzovať práce z pohľadu originality nápadu, unikátnosti riešenia, prípadne neštandarného využitia technológie alebo média.
E ako EXECUTION – prevedenie, spracovanie
Pri exekúcii prác bude porota prihliadať na remeselné prevedenie z pohľadu technológie, dizajnu, obsahu a copywritingu. Porota prihliada na práce, ktoré vynikajú inovatívnym využitím technológií, vizuálnym prevedením, precíznym či netradičným spracovaním obsahu.
Špeciálne ocenenie IAB Slovakia – Digital Media Solution
Cieľom tohto ocenenia je zviditeľnenie inovatívnych a hodnotných digitálnych mediálnych riešení z oblasti slovenského digitálu. Tieto inovatívne riešenia môžu byť z oblasti slovenských digitálnych médií, ich tvorby, formátov, spôsobu nákupu/predaja formátov, mediálneho plánovania, spracovania a prezentácie dát, marketingu online médií.
Víťazi jednotlivých kategórií Digital PIE získajú originálne ocenenie – časť z digitálneho koláča na špeciálnom „podnose“. Víťazov v jednotlivých kategóriách môže byť viac, porota bude prihliadať na pestrosť typov prác pri rozhodovaní o oceneniach. Okrem hlavnej ceny Digital PIE budú práce bojovať o shortlistové ocenenia Digital Nominee v jednotlivých kategóriách.
Kto rozhodne o víťazoch?
Úvodnú selekciu zo všetkých prihlásených prác pripraví Špecializovaná porota. O víťazoch rozhodne Kmeňová porota, ktorá sa skladá z 13 odborníkov z rôznych oblastí biznisu. Viac informácií nájdete v štatúte súťaže.
Poplatky za prihlásenie práce v VI. ročníku Digital PIE:
- 3. december – 14. január (129 € – nečlenovia ADMA, 99 € členovia ADMA a IAB)
- 15. – 21. január (149 € – nečlenovia ADMA, 99 € členovia ADMA a IAB)
- po 22. januári (169 € – nečlenovia ADMA, 149 € členovia ADMA a IAB)
Deadline prihlasovania prác je 31. januára 2022. Takže chystajte svoje case studies a prihlasujte do Digital PIE 2022 už od 3. decembra na webe digitalpie.sk.
Na slávnostný galavečer, počas ktorého sa dozviete, kto sa stal víťazom digitálnych koláčov v jednotlivých kategóriách, sa môžete tešiť 11. marca 2022, miesto ešte upresníme.