Kto je na čele priebežného poradia rebríčkov DAR & DEA 2024?

DAR
28 jún 2024 0 komentárov
Úvod / Blog / ADMA digital marketing academy / Kto je na čele priebežného poradia rebríčkov DAR & DEA 2024?

Rebríčky DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA (DAR) a DIGITAL EXCELLENCE AWARDS (DEA) zverejnili prvé priebežné poradie kategórií PERFORMANCE a IDEAS.

 

Soska DAR1

 

Rebríček DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA TOP Performance, ktorý aktuálne zahŕňa najmä súťaže EFFIE Slovakia a DIGITAL PIE, má pomerne jasného lídra: agentúru Visibility. Druhou skupinkou vedúcich agentúr je PS:DigitalTRIAD Advertising a je pravdepodobné, že táto trojica bude mať rozhodujúci vplyv na poradie v tomto rebríčku i naďalej. V kategórii neadmáckych agentúr rebríčkov DIGITAL EXCELLENCE AWARDS (DEA) sú zatiaľ najúspešnejšími agentúrami Respect APPContendy.

Veľmi podobná je i situácia v rebríčku DAR IDEAS, ktorý aktuálne tvoria najmä výsledky DIGITAL PIE a PROKOP, keďže v Cannes v hodnotených kategóriách Slovensko nebodovalo. Rebríčku IDEAS preto nateraz kraľuje THIS IS LOCCO, nasledovaný agentúrami Elite/Monday LoversPromiseo. V DEA rebríčku IDEAS vedie Wiktor Leo Burnett spolu s Mannschaftom a Istropolitanou Ogilvy.

Už v priebehu júla zamieša poradie rebríček ekonomických výsledkov agentúr TOP ECONOMY, keďže najúspešnejšia agentúra by mala byť nielen kreatívna, efektívna, ale i obchodne úspešná. 

Cieľom a poslaním rebríčka DAR je každoročne zostaviť poradie najlepších agentúr v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku, a to na základe 5 hodnotiacich kritérií. Tri kritériá PERFORMANCE, IDEA a EXECUTION – ako ich poznáme zo súťaže DIGITAL PIE – tvoria systém priebežného zberania bodov vo vybraných súťažiach digitálneho marketingu doma i v zahraničí. Kritérium ECONOMY bude sledovať ekonomickú výkonnosť agentúr na báze obratu a EBITDA. Ďalším hodnotiacim kritériom bude AWARENESS – znalosť digitálnych agentúr na trhu.

Organizátorom rebríčka je spoločnosť MARKETERS a odborným garantom je Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

 

Autor článku
adma