Prečo nemôžete chýbať na Marketing RULEZZ “Back to the roots”?
Minulý týždeň sme vám na ADMA blogu predstavili Keynote spíkrov, ktorí vystúpia na tohtoročnom Marketing RULEZZ ’23. V aktuálnom článku vám ukážeme, že najväčšia konferencia o trendoch a efektivite v reklame na Slovensku ponúkne svojim účastníkom omnoho viac. Predstavíme si jednotlivé bloky, ďalších zaujímavých spíkrov a tiež náš ADMA blok, na ktorý sa ako garant konferencie už nesmierne tešíme.
Ako v súčasnej dobe robiť efektívny marketing?
Nastal čas návratu k tomu, čo v marketingu, reklame a pri budovaní značky naozaj funguje. Na úvod konferencie si vypočujete prednášky marketingových špičiek Lesa Bineta z UK a profesorky Magdy Nenycz-Thiel od Byrona Sharpa z Austrálie, ktorých sme spomínali v predchádzajúcom článku.
K tomu vás čaká analytická sonda do turbulentného ekonomického prostredia a lepšieho pochopenia spotrebiteľského správania ľudí, bez ktorej sa v snahe o efektívny marketing značky nezaobídeme. O marketingu, ekonomických cykloch a firmách, ktoré mali odvahu a ekonomické spomalenie pochopili ako príležitosť porozpráva Ronald Ižip, Šéfredaktor týždenníka TREND.
Teória pretavená do praxe, marketingové kanály & nástroje
Vypočujete si TOP cases, skúsenosti, príbehy a inšpirácie, ktoré zafungovali pri budovaní značiek u nás i v zahraničí, z pohľadu marketingových 5P: Product, Price, Place, Promotion či People. Ako s nimi efektívne narábať, aby vaša značka rástla a uspela aj v týchto ťažkých časoch? Ktoré marketingové komunikačné kanály a nástroje patria v dnešnej dobe medzi tie najúčinnejšie? Ako tvoriť efektívny content, ako byť efektívnejší vďaka dátam a prieskumom? Jednoducho získate odpovede na najdôležitejšie otázky marketérov súčasnosti v jednom čase na jednom mieste.
AI v marketingu nie je budúcnosť, ale prítomnosť
V rámci poobedného bloku si v hlavnej sále vypočujete vstup Peťa Šeba, zakladateľa & CDO, PS:Digital, ktorý bude rozoberať aktuálnu tému Ako skrotiť AI, aby bola pre marketérov príležitosťou a nie hrozbou? Prvá vec, ktorú je potrebné si uvedomiť, je, že umelá inteligencia nám môže ušetriť kopu času. A čas sú peniaze. V priebehu sekúnd AI dokáže vygenerovať niekoľko návrhov na foto-idey, slogany či naskicovať prvé grafické návrhy. AI v marketingu nie je vzdialená budúcnosť, ale realita.
Diskusia na TREND Stage
Prepojenie ekonomiky a marketingu bude rezonovať v bloku týždenníka TREND, ktorý je aj spoluorganizátorom konferencie. V rámci tohto bloku sa budete môcť zúčastniť diskusie na tému Investície do reklamy v médiách – Hype, mýty a realita. Kľúčoví decision makeri na Slovenskom trhu budú diskutovať o zmenách v mediálnej brandži a ich vplyve na výkon kampaní, a to na strane médií, ale aj klientov.

Pozvánka na ADMA workshop
Nebude chýbať ani blok Asociácie digitálnych marketingových agentúr, v rámci ktorého sa môžete tešiť na panelovú diskusiu, ktorou vás prevedie prezident ADMA a CEO THIS IS LOCCO Rasťo Bahurinský. V diskusii s titulom Toto je nová generácia v marketingu! odhalíme výsledky najväčšieho prieskum na vysokých školách so zameraním na marketing, ktorý nám priblíži situáciu v akej sa študenti nachádzajú. Chcú vôbec pôsobiť v marketingu po skončení školy? Ak áno za akých podmienok. Čo od zamestnávateľa očakávajú. Toto vám osobné porozprávajú zástupcovia študentov v panelovej diskusií so zástupcami škôl, zástupcami zadávateľov ako aj zástupcami agentúr. Buďte pripravení na to, akí ľudia a s akými očakávaniami budú v blízkej budúcnosti hľadať prácu v reklame.
Ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES
Účastníci Marketing RULEZZ budú mať tiež možnosť ako prví nahliadnuť do tohtoročného už 7. vydania ročenky MARKETING & DIGITAL AGENCIES. Magazín opäť prinesie kľúčové témy, ktoré v tomto roku hýbali a hýbu slovenským trhom marketingovej komunikácie. Nájdete tu exkluzívny rozhovor s marketingovou legendou Lesom Binetom či profesorkou Magdou Nenycz-Thiel z Ehrenberg-Bass Institute z Austrálie, ktorí sú zároveň keynote spíkrami na konferencii.
V ročenke tiež nájdete tradičné analýzy trhu a exkluzívne prieskumy či „štatistické“ novinky z dielní IAB Slovakia, ADMA i APRSR, TOP CASES, výsledky súťaže Digital PIE 2023, priebežný rebríček Digitálna agentúra roka 2023 (DAR) – to všetko v súlade s claimom: BACK TO THE ROOTS! A samozrejme prehľad 100+ aktívnych marketingových digitálnych agentúr na Slovensku. Ak chcete nahliadnuť do ročenky z minulého roka, nájdete ju tu.
Po ukončení hlavného programu účastníkov čaká slávnostné odovzdávanie ocenenia Digitálna agentúra roka (DAR) a už povestná afterparty. Veríme, že aj vy tento rok prijmete naše pozvanie a zúčastníte sa inšpiratívneho eventu nabitého marketingovými insightami. Vidíme sa už 22.11. 2023 v Starej tržnici v Bratislave. Podrobné informácie o programe a možnosti registrácie nájdete na webe Marketing RULEZZ.