Konferencia Marketing RULEZZ 2022 – Heads UP! sa nezadržateľne blíži
Pripravte sa na najväčšiu konferenciu na Slovensku o trendoch v marketingu, reklame a svete digitálu. Marketing RULEZZ 2022 s podtitulom Heads UP! sa uskutoční už čoskoro 27. septembra v Starej tržnici v Bratislave, a taktiež si budete môcť z pohodlia domova pozrieť livestream z eventu. Tešiť sa môžete na prednášky a workshopy viac ako 60 spíkrov a Keynote spíkra – behaviorálneho marketéra svetového formátu Richarda Shottona.
Využite ideálnu príležitosť stretnúť všetkých dôležitých ľudí z marketingovej a komunikačnej brandže na jednom mieste. Čo vás okrem networkingu čaká na Marketing RULEZZ – Heads UP!?
ADMA na Marketing RULEZZ 2022
ADMA workshop: Akú cenu a hodnotu má kreativita v dnešnej reklame? A ako vyzerá jej budúcnosť?
Je možné, že kreatívny priemysel v blízkej budúcnosti príde o kreatívnych ľudí. Vieme tomu ale ešte zabrániť? Povieme si, čo najviac ohrozuje samotnú kreativitu. Či je to upadajúca atraktivita reklamy ako takej, alebo nástup AI.
Na tému budúcnosti kreativity v reklame sa v rámci ADMA workshopu porozprávajú:
- Milada Halová | riaditeľka odboru Brand managementu značiek | Tatra banka a Raiffeisen banka
- Zuzana Ďurčeková | CEO | MADE BY VACULIK
- Juraj Bartoš | Founder | Free Andy Agency
- Rasťo Bahurinský | CEO & Partner | THIS IS LOCCO, prezident ADMA
Prezidenta ADMA Rasťa Bahurinského z agentúry THIS IS LOCCO si budete môcť vypočuť aj v týchto blokoch vo workshopových miestnostiach:
Efektivita agentúr: Ľudia, peniaze, vzdelávanie
3 základné oblasti, ktoré musíte mať zvládnuté na ceste pri budovaní úspešnej agentúry.
Efektivita agentúr je dnes dôležitejšia viac, ako kedykoľvek predtým – ťažko sa predvídajú náklady, nálady klientov či spotrebiteľov a zo dňa na deň sa mení prakticky všetko, čo sa meniť dá. Ako uspieť v týchto zložitých časoch? Viete, ako efektívne riadiť ľudí, pracovné procesy, budgety či projekty v rámci agentúrnej jednotky? Aké nástroje či postupy sa na to využívajú a s akými výsledkami?
Nielen na tieto otázky sa na workshope Efektivita agentúr: Ľudia, peniaze, vzdelávanie pokúsia zodpovedač odborníci s rozličných sfér:
- Matej Pechota | Chief Operations Officer | Allfred
- Tomáš Nagy | Co-Founder | Pretlak
- Vladimíra Jurišová | Head of Department of Marketing Communication | FMK UCM
- Rasťo Bahurinský | CEO & Partner | THIS IS LOCCO
- Palo Hapák | Partner | TheMarketers.biz
- Martin Mazag | Managing Partner | PRime time
Kódex influencer marketingu: projekt, ktorý reaguje na dopyt slovenského online marketingu
S veľkou mocou prichádza aj veľká zodpovednosť. Či si to priznáme alebo nie, influenceri vplývajú na naše nákupné rozhodovanie, a aj vďaka nim značky dostávajú tvár.
Kvôli svojej popularite na sociálnych sieťach získali influenceri do rúk aj určitú moc, preto je dôležité, aby s ňou nakladali eticky, morálne, čestne a zodpovedne. Na workshope vám odborníci predstavia iniciatívu IAB Slovakia – Kódex influencer marketingu, na tvorbe ktorého sa podieľala aj ADMA.
By Rasťo Bahurinský | CEO & Partner | THIS IS LOCCO
By Jana Malaga | Špecialistka na influencer a content marketing | Content agency
KEYNOTE SPEAKER: Richard Shotton, Behaviorálny marketér | Astroten
Richard pôsobí ako behaviorálny marketér v poradenskej spoločnosti Astroten, ktorú aj sám založil. Na Marketing RULEZZ si budete môcť vypočuť jeho prednášku na tému The appliance of Behavioural Science: Marketing in these turbulent times. Richard Shotton vo svojom vstupe ukáže, ako v týchto turbulentných časoch možno nápady z behaviorálnej vedy efektívne využiť v marketingu.
Stručné BIO Richarda Shottona
Richard začínal kariéru v brandži ako mediálny plánovač. Skúsenosti naberal pri práci so značkami Coca-Cola, Lexus a Compare the market a takto podkutý praxou začal aplikovať behaviorálnu vedu na marketingové problémy. Založil poradenskú spoločnosť Astroten, ktorá aplikuje behaviorálnu vedu na marketing a napísal knihu The CHOICE Factory, ktorá je bestsellerom v oblasti aplikácie behaviorálnej vedy do reklamy. Marketérom ponúka nové pohľady a systematicky vyvracia mýty (napríklad nedávno marketérov upozornil, že jeden atribút značky zakomponovaný do reklamy je síce uchopiteľnejší, ale tri atribúty výraznejšie zvyšujú jej preferencie). Rovnako marketérov učí pracovať so značkou a jej signálmi, ktoré ovplyvňujú stádovitú povahu človeka a jeho správanie. Richard má otvorenú myseľ a s publikom rád zdieľa svoje skúsenosti a zistenia, preto je ideálny inšpirátor pre všetkých marketérov, ktorí sa chcú vo svojej profesii rozvíjať.
Toto bolo len niekoľko highlightov, ktoré sme pre vás v článku “vypichli”. Mnohých určite zaujme tiež vstup organizátora konferencie Marketing RULEZZ a zakladateľa PS: Digital Peťa Šeba s názvom – Vy ešte nemáte v tíme Content huntera? A na čo čakáte? alebo vždy akcelerujúca prednáška obľúbeného spíkra Miša Pastiera, tentokrát na tému Ako pripraviť značku na úspech v zahraničí? Malý teaser – Je to úplne jednoduché. Pri práci na vyše 250 značkách sme prišli na to, že vám stačí Ulica, Kmeň, Maják a Katapult.
Už sme vás dostatočne naladili na najväčší marketingový event na Slovensku? Viac informácií o Marketing RULEZZ 2022 – HEADS UP! nájdete na webe konferencie a lístky si môžete zakúpiť priamo TU. Tešíme sa na osobné stretnutie v plnej sile a nezabudnite: HEADS UP!