Konferencia DAILY WEB 2014

Zaujímavosti
Redakcia ADMA 27 október 2014
Úvod / Blog / Realizované projekty / Konferencia DAILY WEB 2014

Čo vás čaká na tomto ročníku Daily Web? ADMA je odborným garantom a prináša  panelovú diskusiu na tému Výkonnosť webu.

Budú sa rozoberať témy:  

  • User experience ako hlavný faktor pri efektivite a výkonnosti webu
  • Optimalizácia konverzných pomerov
  • Lead generation
  • Explainer video ako spôsob zvyšovania výkonnosti webu

A diskutovať budú Pavol Kubán (SCR, ADMA), Tomáš Vatrt (Adbee digital) a Peter Haňo (Core4). Tiež sa môžete tešiť na prednášku Radovana Andreja Greža s trefným názvom „Keď logo nie je vľavo hore“ a iné moderné, inovatívne a funkčné nápady na dizajn firemného webu. A o typografii porozpráva Žltý aka Martin Jenča (Milk Studio). Trendy vo webdizajne na rok 2015 predstaví Tobias Gebauer. Blok bude moderovať Martin Volek (Volis International).

 

Druhý blok prednášok je veľmi bohatý a bude sa konať až v 3 sálach.

V prvej sále sa bude rozoberať Bezpečnosť webových aplikácií a prednášať budú:

  • Michal Špaček (Slevomat.cz) – Bezpečnejšie a výkonnejšie weby a aplikácie
  • Ján Muráň (Yegon, Webglobe) – Problémy, ktoré spôsobujú nedostestované/nedovyvíjané weby
  • Peter Roth (Anasoft APR) – Ako ochrániť váš web pred útokmi hackerov?
  • Pavol Lupták (Nethemba) – Útoky na webové aplikácie v praxi alebo ako vyzerá reálny útok na webové aplikácie
  • Juraj Bednár (Digmia) – Prečo je bezpečnosť na webe dôležitá?
  • Tomáš Zatko (Citadelo) – Nehacknuteľný web je technickejší

Blok moderuje Stanislav Lacko (SnazzyBee).

 

V druhej sále sa bude diskutovať o Praktickom marketingu webu, kde sa predstaví:

  • Liz Rutgersson (Periscopix) – Predpovede o Real-Time Bidding v roku 2015
  • Jan Řezáč – Výberové konanie pre weby nie je vždy ten najlepší nápad
  • Peter Dendis (Tarantula.sk) – ROI – nie všetky náklady a príjmy sú na prvý pohľad vidieť

Moderuje Martin Volek.

 

Prednášky v tretej sále sú venované E-commerce a CRM. 

  • Tomáš Berger (Imper.cz) – Ako získať a pracovať s B2B dátami?
  • Ivo Vrána (Marco) – Najnovšie trendy v online B2B marketingu
  • Pavol Cvik (Advokát Pavol Cvik) – Využívanie dát alebo krádež súkromia
  • Milan Steskal (Mentegram) – Ako na webstránku pre startup
  • Juraj Frank (Volis International) – Účinný remarketing krok za krokom
  • Michal Blažej (Lighting Beetle) – Ako sledovať zákazníka na webe a čo tým môžete získať

 

Konferencia sa koná 19. novembra 2014 v Hoteli Saffron v Bratislave. Registrácia stojí 210 eur a pre online stream 159 eur. Prihlásiť sa môžete tu

Viac info nájdete na www.informslovakia.sk alebo na facebookovej stránke In Form Slovakia

 

Autor článku
Redakcia ADMA
Redakcia ADMA