Konferencia DAILY WEB 2014
Čo vás čaká na tomto ročníku Daily Web? ADMA je odborným garantom a prináša panelovú diskusiu na tému Výkonnosť webu.
Budú sa rozoberať témy:
- User experience ako hlavný faktor pri efektivite a výkonnosti webu
- Optimalizácia konverzných pomerov
- Lead generation
- Explainer video ako spôsob zvyšovania výkonnosti webu
A diskutovať budú Pavol Kubán (SCR, ADMA), Tomáš Vatrt (Adbee digital) a Peter Haňo (Core4). Tiež sa môžete tešiť na prednášku Radovana Andreja Greža s trefným názvom „Keď logo nie je vľavo hore“ a iné moderné, inovatívne a funkčné nápady na dizajn firemného webu. A o typografii porozpráva Žltý aka Martin Jenča (Milk Studio). Trendy vo webdizajne na rok 2015 predstaví Tobias Gebauer. Blok bude moderovať Martin Volek (Volis International).
Druhý blok prednášok je veľmi bohatý a bude sa konať až v 3 sálach.
V prvej sále sa bude rozoberať Bezpečnosť webových aplikácií a prednášať budú:
- Michal Špaček (Slevomat.cz) – Bezpečnejšie a výkonnejšie weby a aplikácie
- Ján Muráň (Yegon, Webglobe) – Problémy, ktoré spôsobujú nedostestované/nedovyvíjané weby
- Peter Roth (Anasoft APR) – Ako ochrániť váš web pred útokmi hackerov?
- Pavol Lupták (Nethemba) – Útoky na webové aplikácie v praxi alebo ako vyzerá reálny útok na webové aplikácie
- Juraj Bednár (Digmia) – Prečo je bezpečnosť na webe dôležitá?
- Tomáš Zatko (Citadelo) – Nehacknuteľný web je technickejší
Blok moderuje Stanislav Lacko (SnazzyBee).
V druhej sále sa bude diskutovať o Praktickom marketingu webu, kde sa predstaví:
- Liz Rutgersson (Periscopix) – Predpovede o Real-Time Bidding v roku 2015
- Jan Řezáč – Výberové konanie pre weby nie je vždy ten najlepší nápad
- Peter Dendis (Tarantula.sk) – ROI – nie všetky náklady a príjmy sú na prvý pohľad vidieť
Moderuje Martin Volek.
Prednášky v tretej sále sú venované E-commerce a CRM.
- Tomáš Berger (Imper.cz) – Ako získať a pracovať s B2B dátami?
- Ivo Vrána (Marco) – Najnovšie trendy v online B2B marketingu
- Pavol Cvik (Advokát Pavol Cvik) – Využívanie dát alebo krádež súkromia
- Milan Steskal (Mentegram) – Ako na webstránku pre startup
- Juraj Frank (Volis International) – Účinný remarketing krok za krokom
- Michal Blažej (Lighting Beetle) – Ako sledovať zákazníka na webe a čo tým môžete získať
Konferencia sa koná 19. novembra 2014 v Hoteli Saffron v Bratislave. Registrácia stojí 210 eur a pre online stream 159 eur. Prihlásiť sa môžete tu.
Viac info nájdete na www.informslovakia.sk alebo na facebookovej stránke In Form Slovakia.