ADMA digital marketing academy II. prinesie nové témy a interaktívny prístup
Už začiatkom februára spúšťame ADMA digital marketing academy II., ktorá je nadstavbou academy I. Je určená jej absolventom a senior marketérom s predchádzajúcimi skúsenosťami v digitálnom marketingu. Rozsah jednotlivým tém je prispôsobený účastníkom akadémie a šitý na mieru tomu, čo ich konkrétne zaujíma. Deadline registrácie je 2. februára.
ADMA digital marketing academy II. sa venuje konkrétnym témam, ktoré predstaví v rámci blokov účastníkom interaktívnou a praktickou formou. Mentori z radov našich členských agentúr prispôsobia rozsah workshopov požiadavkám prihlásených účastníkov. Akadémia II. sa zameriava na senior marketérov a účastníkov I., ktorí už majú prehľad v digitálnom marketingu a vedia, čo konkrétne ich v daných témach zaujíma. Po registrácii obdržia formulár, vďaka ktorému budeme ešte pred začiatkom akadémie vedieť, čo od akadémie očakávajú.
Akadémia pozostáva z 9 blokov. Každý workshop sa venuje jednej ucelenej téme z oblasti digitálneho marketingu. Výučba bude pozostávať vždy z jedného bloku v jeden deň, čo znamená, že účastník strávi na kurze 9 dní v priebehu 9 týždňov.
Mentori a témy workshopov:
Peter Nemčok, Webikon – WordPress
Na workshope WordPress sa naučíte, ako pracovať s týmto open source softvérom na vytvorenie webovej stránky, blogu či aplikácie. Peter vám ukáže, ako vo WordPress prihliadať na SEO a ako tvoriť vizuálne zaujímavé články.
Ján Andrejko, Visibility – SEO
V bloku SEO sa od Jána Andrejka z Visibility účastníci oboznámia s pokročilými technikami optimalizácie pre vyhľadávače. Jedná sa o techniky, ktoré zvýšia návštevnosť webstránky z organických výsledkov v internetových vyhľadávačoch.
Lukáš Andel, RIESENIA.com – Webová automatizácia/UX/CRO
Technickejšie ladený workshop sa bude venovať problematike automatizácie webu, user experience a optimalizácii konverzného pomeru na webe. Lukáš Andel z RIESENIA.com vám ukáže na čo sa zamerať pri tvorbe webu, ako navrhnúť intuitívnu webstránku, na ktorú sa budú vaši zákazníci radi vracať.
Lucia Stefansky & Peter Jančok, Performics – Dáta, dáta, dáta
Dáta sú kľúč k efektívnemu marketingu v digitálnom svete. Využívanie dát je v digitálnom svete nevyhnutné. Na workshope vám ukážeme ako dáta pomáhajú drivovať digitálne marketingové kampane. Dozviete sa aj, ako viete dáta využiť v online komunikácií, ale aj ako sa vďaka nim dá usmerniť kreatívna časť. Lucia Stefansky z Performics vám ukáže v akom čase je dobré cieliť na rôzne cieľové skupiny a ako efektívne môžete využiť dáta, ktoré ste získali o svojich zákazníkoch. Po workshope budete schopný správne a efektívne vyhodnocovať dáta.
Jakub Šuták & Veronika Romanová, Visibility – Copywriting
Originálny, výstižný, pútavý. Copywriting zohráva kľúčovú úlohu pri vytváraní obsahu na web. Účastníci sa naučia zásady a užitočné tipy pri tvorbe blogových článkov, sloganov, newsletterov atď.
Braňo Macko, Ponyhouse – Content vs. Native
Braňo vysvetlí rozdiel medzi contentom a natívom. Pozrieme sa na ceny, ako má vyzerať dobrá ponuka od agentúra a na čo si dať pozor pri tvorbe obsahu či natívu in-house.
Róbert Szabó, PS: Digital – Facebook & Instagram Ads
Róbert účastníkom ukáže, ako vytvárať reklamy a Facebook a Instagram čo najefektívnejšie. Prezradí zásady a užitočné zásady pri zadávaní boostingu aj ako pracovať s nástrojmi Ads Manager a Business Manager.
Martin Kušník, Promiseo – Google & YouTube Ads
Martin Kušnír vás prevedie vytváraním reklám na Google a YouTube. Naučte sa optimalizovať kampane tak, aby boli čo najefektívnejšie aj ako hľadať potenciálnych zákazníkov a platiť za nich až keď prejavia záujem.
Záverečný workshop
Účastníci akadémie zakončia 2-mesačnú akadémiu záverečným workshopom. Počas celého kurzu s pomocou mentorov využívajú nadobudnuté vedomosti a aplikujú ich na svoje vlastné projekty, ktoré v závere odprezentujú pred porotou.
Viac informácií o ADMA digital marketing academy II. nájdete na webe admaacademy.sk. Možnosť registrovať sa máte do 2.2., s výučbou začíname februára.