Poznáme Keynote spíkrov na Marketing RULEZZ’23!
Pripravte sa na poriadnu nálož insightov na najväčšej konferencii na Slovensku o trendoch a efektivite v reklame, marketingu a digitálnom svete! Ako garant podujatia by sme vás radi pozvali na Marketing RULEZZ s aktuálnym podtitulom „Back to the Roots“, ktorý sa uskutoční 22. novembra v Starej tržnici v Bratislave. Organizátorom eventu je TheMarketers.biz a spoluorganizátorom ekonomický týždenník TREND.
Prečo “Back to the roots”?
Svet sa zmenil a viaceré zabehnuté marketingové stratégie prestávajú byť účinné. Nové digitálne technológie si stále hľadajú svoje miesto a staré scholastické marketingové paradigmy sú priveľmi všeobecné na to, aby sme ich vedeli efektívne využiť v tomto zložitom období. Práve preto nastal čas vrátiť sa späť k tomu, čo v marketingu a reklame naozaj funguje, vyjadril sa organizátor podujatia Peťo Šebo, partner TheMarketers.biz. Účastníci eventu budú mať možnosť zistiť, čo v reklame efektívne je a čo nie aj v aktuálnej komplikovanej dobe od tých najlepších a najpovolanejších z brandže.
KEYNOTE spíkri
Marketingová legenda Les Binet sa predstaví po prvýkrát naživo na Slovensku
Na Marketing RULEZZ aj tento rok uvidíte to najlepšie, čo aktuálny marketingový a digitálny svet ponúka. Ako keynote spíker vystúpi žijúca marketingová legenda Les Binet z UK, spoluautor kultovej knihy „Long and Short of It“ a legendárnych vianočných reklám pre John Lewis. Vo svojich výskumoch sa aktuálne venuje vzťahu sily značky a cenotvorby, efektívnej reklamy a potrebe výraznejšej implementácie ekonometrických postupov do marketingového plánovania.
Prednáška Lesa Bineta na tému Long-term brand building plus creative advertising is the key to firmer pricing zodpovie mnohé otázky o ziskovosti značiek, ktoré nás núti pýtať sa rastúca inflácia a ceny obchodníkov v celej Európe. Zmenila kríza známy model 60/40 dlhodobého budovania značky a aktivácie predaja? Môžu si zdravé značky dovoliť zvýšiť ceny a dokonca predávať viac? Nakoľko sú v tomto boji o spotrebiteľa, ktorý šetrí, dôležité emócie, kreativita a komunikačný zásah?

Okrem Lesa Bineta na Marketing RULEZZ vystúpi aj profesorka Magda Nenycz-Thiel z Austrálie, ktorá pôsobí v najväčšom marketingovom inštitúte sveta Ehrenberg-Bass pod vedením dnes už tiež legendárneho Byrona Sharpa. Je spoluautorkou marketingových bestsellerov z dielne tohto inštitútu ako napríklad How Brands Grow 2 a už na jarnom špeciále Brand RULEZZ ukázala, že má čo povedať aj nášmu trhu, keď bola najlepšie hodnotenou spíkerkou celej konferencie. Jej doménou je úspešné budovanie značky na základe vedeckých a overených poznatkov a ich aplikácie do marketingovej a komunikačnej praxe práve počas krízových období.
Veľmi úzko na témy efektívneho marketingu bude nadväzovať Rita Harnett, Global Head of DTC & Social Commerce z medzinárodnej siete Wavemaker. Vo svojej prednáške odhalí očakávania, ktoré má dnes spotrebiteľ, aby ste mu mohli zjednodušiť cestu k nákupu ako aj to, čo musia značky urobiť v oblasti digitálu, aby dokázali efektívnejšie osloviť spotrebiteľov v týchto kritických časoch.
Na hlavnom stage vystúpi aj Daniela Knapp, Chief Economist z IAB Europe. Daniel sa venuje trhovým analýzam a ekonomickému výskumu v oblasti digitálnej a online reklamy v európskych krajinách a jeho predikcie budú určite inšpiráciou pre tých, ktorý hľadajú efektívne spôsoby, ako využívať online reklamné nástroje na budovanie značiek.

Toto bola len malá, no významná, ochutnávka toho, čo vás na Marketing RULEZZ „Back to the Roots“ tento rok čaká. Nebude samozrejme chýbať ani už tradičný ADMA workshop, kde sa budeme venovať ďalším zaujímavým a aktuálnym témam spoločne so špecialistami z brandže. Bližšie informácie o našom workshope, ďalších spíkroch a zaujímavých témach a o novom bloku týždenníka TREND vám prezradíme v pokračovaní článku už čoskoro. Ak ste však nedočkaví, všetky dostupné info nájdete na webe konferencie. Aj vy sa už neviete dočkať 22. novembra, dňa plného užitočných informácií, inšpirácie a networkingu?