O titul DAR / DEA 2022 zabojuje rekorný počet agentúr!

DAR
28 október 2022 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / O titul DAR / DEA 2022 zabojuje rekorný počet agentúr!

Spolu až 35 agentúr zaradia organizátori rebríčkov DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA (DAR) a DIGITAL EXCELLENCE AWARDS (DEA) do súboja o prestížne ocenenia najlepších agentúr v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku.

Podľa pravidiel súťaže sú do rebríčka DAR nominované členské agentúry Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA), čo je garanciou relevancie týchto subjektov na trhu digitálnych služieb na Slovensku.

Tento rok ide spolu o 22 agentúr:

Basta digital, ContentFruiter, CORE4 Advertising, Digiline, Diorama, dotcom.sk (po novom oh my DOT), Elite / Monday Lovers, Hype, MullenLowe GGK PROFERO, NetSuccess, Performics, Ponyhouse, Promiseo, PS:Digital, RIESENIA, SCR Interactive, Socialists, THIS IS LOCCO, TRIAD Advertising, ui42, Visibility, ZARAGUZA.

Pre ostatné agentúry – mimo členov ADMA – sú určené ocenenia v ďalšom rebríčku Digital Excellence Award (DEA). Nominačné kritériá pre zaradenia do rebríčka DAE (pôsobia na trhu min. 2 roky, účasť a úspešnosť na DIGITAL PIE, poskytovanie profesionálnych služieb a stanovený minimálny obrat) v tomto roku naplnilo spolu 13 agentúr: Darwin and the Machines, Free Andy, Invelity, Istropolitana Ogilvy, JANDL, Mannschaft, PTA Group, Respect APP, Slovák & friends, Volis International, Wavemaker, Wiktor Leo Burnett, Zenith.

Cieľom a poslaním rebríčka DAR je každoročne zostaviť poradie najlepších agentúr v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku, a to na základe 5 hodnotiacich kritérií. Tri kritériá PERFORMANCE, IDEA a EXECUTION – ako ich poznáme zo súťaže DIGITAL PIE – tvoria systém priebežného zberania bodov vo vybraných súťažiach a súťažných kategóriách digitálneho marketingu doma i v zahraničí. Kritérium ECONOMY bude sledovať ekonomickú výkonnosť agentúr na báze obratu a EBITDA. Ďalším hodnotiacim kritériom bude AWARENESS – znalosť digitálnych agentúr na trhu.

Organizátorom rebríčka je spoločnosť MARKETERS a odborným garantom je Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA). Výsledky DAR i DEA budú zverejnené na slávnostnom evente 24. novembra tohto roku. Miesto upresníme.

Autor článku
adma