Ktoré práce získali Shortlist na Digital PIE 2023?
Porota rozhodla o víťazoch Shortlistu. VII. ročník súťaže Digital PIE zaznamenal rekordný počet registrácií, a to 218 prihlásených prác od 35 agentúr. Porota na Shortlist vybrala celkom 99 prác, ktoré vám predstavíme v článku. Okrem toho rozdala 64 PIEs. Na víťazov hlavných ocenení si však budete musieť počkať na slávnostný galavečer, ktorý sa uskutoční 28. apríla v bratislavskom DPOH.
Digital PIE, prvé digitálne ocenenie na Slovensku
Vyhlasovateľom súťaže Digital PIE je Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) v spolupráci s organizátorom RULEZZ konferencií – TheMarketers.biz. Partnerom je združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia. Cieľom Digital PIE je ohodnotiť, vyzdvihnúť a oceniť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu na slovenskom trhu za uplynulý rok. Ktoré práce v aktuálnom VII. ročníku získali Shortlist a posunuli sa tak bližšie k hlavnému oceneniu PIE v hlavných kategóriách?
SHORTLIST Digital PIE 2023
PERFORMANCE
B2B
- „Ako sme lovili firemné flotily pre OMV“ by Basta digital
- „Lamitec: Symfónia kancelárie“ by Visibility
Campaign
- „Ako CB elektro medziročne rástlo, keď e-commerce trh padal“ by RIESENIA
- „Ako sme lovili firemné flotily pre OMV“ by Basta digital
- „Alko90 na ceste stať sa špičkou v online predaji alkoholu na Slovensku“ by RIESENIA
- „Premyslená stratégia priniesla Proxente rekordný nárast investícií“ by Digiline
- „Svet Stromčekov: Čarovné Vianoce pre 7 trhov“ by Visibility
- „Študentská kampaň“ by Performics, ZenithMedia Slovenko, THIS IS LOCCO
Content Strategy
- „Finančný kompas: SEO Content Strategy“ by Visibility
E-commerce/shopping
- „Ako CB elektro medziročne rástlo, keď e-commerce trh padal“ by RIESENIA
- „Alko90 na ceste stať sa špičkou v online predaji alkoholu na Slovensku“ by RIESENIA
- „Marketingová stratégia, ktorá obliekla klientovi v sezóne 2022 Žlté tričko“ by ui42
- „Svet Stromčekov: Čarovné Vianoce pre 7 trhov“ by Visibility
Growing Business
Local/Regional/Community
- „Návrat HC Dukla Senica na hokejovú mapu“ by Zaraguza
Nonprofit
- „Láska na prvý pohľad inak“ by Promiseo
- „Stretnutie so zimou“ by Elite / Monday Lovers
Out of the box
- „Zbieranie leadov out-of-the-box“ by PS:Digital
Search, Display, Mobile, Video
- „Svet Stromčekov: Čarovné Vianoce pre 7 trhov“ by Visibility
- „Záplaty na diery v obsahu na webe banky“ by Basta digital
SEO
- „Ako sme zo SEO spravili performance marketingový kanál“ by Glidy
- „Finančný kompas: SEO Content Strategy“ by Visibility
- „SEO pre SME.sk“ by Mikuláš Prokop
- „Záplaty na diery v obsahu na webe banky“ by Basta digital
- „ZSE dobýja Google. Obsadzujeme najvyššie pozície“ by ONLINE TORO
Small budget (do 3K)
- „Finančný kompas: SEO Content Strategy“ by Visibility
Social media, Influencer
- „Influencer marketing, ktorý predáva aj udáva trendy“ by Content Agency
- „Študentská kampaň“ by Performics, ZenithMedia Slovensko, THIS IS LOCCO
IDEA
Audio
- „Láska na 20-minútový dúšok“ by Zaraguza
Campaign
- „Hlas Nastenky: Neverte ruským rozprávkam“ by THIS IS LOCCO
- „Len talent nestačí“ by oh my DOT
- „Nemíňaj litre na fast fashion“ by MUW Saatchi & Saatchi
- „Nespokojní zamestnanci Kauflandu“ by THIS IS LOCCO
- „Veríme, že dorastú“ by Elite / Monday Lovers
Experience
- „Customize your world s Bejby Blue“ by THIS IS LOCCO, Zenith Media, Performics
- „Emotes Workout“ by THIS IS LOCCO
- „Okamžitý pohovor“ by Hype
- „Wolthack“ by Mannschaft
Games
- „Emotes Workout“ by THIS IS LOCCO
- „E-Športová reprezentácia Dr.Max“ by THIS IS LOCCO
- „GTA Autoškola“ by Istropolitana Ogilvy
Influencer
- „Emotes Workout“ by THIS IS LOCCO
- „Návod na použitie svojho tela“ by Socialists
- „Podravka do vrecka“ by Hype
Local/Regional/Community
- „E-Športová reprezentácia Dr.Max“ by THIS IS LOCCO
Nonprofit
- „Hlas Nastenky: Neverte ruským rozprávkam“ by THIS IS LOCCO
- „Len talent nestačí“ by oh my DOT
- „Naši chlapci“ by Free Andy
- „Prežili“ by Istropolitana Ogilvy
- „Prvé kroky“ by TRIAD
Out of the box
- „Budúcnosť na Slovensku“ by Zaraguza, s.r.o. / Wavemaker
- „Okamžitý pohovor“ by Hype
- „Wolthack“ by Mannschaft
PR
- „Hlas Nastenky: Neverte ruským rozprávkam“ by THIS IS LOCCO
- „Moji milí Slováci“ by Zaraguza, Respeecher
Selfpromo
Small budget
- „Príď to zažiť“ by oh my DOT
Social media
- „Deti v núdzi musí byť vidieť“ by Respect APP / SKPR Strategies
- „Hlas Nastenky: Neverte ruským rozprávkam“ by THIS IS LOCCO
- „Neživá Panoráma“ by MUW Saatchi & Saatchi
TECH (AR/VR/NFT/Metaverse/AI…)
- „10-DŇOVÁ AGENTÚRA – METAVERSE, KTORÝ DÁVA ZMYSEL“ by TRIAD
- „Customize your world s Bejby Blue“ by THIS IS LOCCO, Zenith Media, Performics
- „Moji milí Slováci“ by Zaraguza, Respeecher
- „Príď to zažiť“ by oh my DOT
Video
- „Hlas Nastenky: Neverte ruským rozprávkam“ by THIS IS LOCCO
- „Nespokojní zamestnanci Kauflandu“ by THIS IS LOCCO
- „Poistenie Home Office“ by MUW Saatchi & Saatchi
- „Prvé kroky“ by TRIAD
EXECUTION
Art Direction / Design
- „Návod na použitie svojho tela“ by Socialists
- „Neskúsiš, nevieš“ by Zaraguza
- FONTRAISING by TRIAD
Campaign
- „Customize your world s Bejby Blue“ by THIS IS LOCCO, Zenith Media, Performics
- „Láska na prvý dúšok“ by Zaraguza
- „Moji milí Slováci“ by Zaraguza, Respeecher, Wavemaker
- „Návod na použitie svojho tela“ by Socialists
Copywriting
Mobile
- „Unikátny elektronický mikčný denník MoliApp“ by PS:Digital
Motion design
- „Vzácna do poslednej kvapky“ by THIS IS LOCCO
Nonprofit
- „Hlas Nastenky: Neverte ruským rozprávkam“ by THIS IS LOCCO
- „Len talent nestačí“ by oh my DOT
- „V cudzom meste“ by THIS IS LOCCO
Out of the box
- „Okamžitý pohovor“ by Hype
- „Príď to zažiť“ by oh my DOT
Small budget
- „Príď to zažiť“ by oh my DOT
Social media
- „Ktoré je najúspešnejšie nákupné centrum na Slovensku? Toto sú Nivy! (na TikToku)“ by PS:Digital
- „Raffle In The Streets“ by Socialists
Sound
- „Kávové beaty“ by Zaraguza
- „Moji milí Slováci“ by Zaraguza, Respeecher
TECH
- „Customize your world s Bejby Blue“ by THIS IS LOCCO, Zenith Media, Performics
- „Space Base metaverse“ by Zaraguza, Wavemaker, Opium studio
Video
- „Giving Tuesday“ by Endrius
- „Len talent nestačí“ by oh my DOT
- „Najúžasnejšie zvieratá“ by THIS IS LOCCO
- „Nemíňaj litre na fast fashion“ by MUW Saatchi & Saatchi
- „Nespokojní zamestnanci Kauflandu“ by THIS IS LOCCO
- „Poistenie Home Office“ by MUW Saatchi & Saatchi
DIGITAL MEDIA SOLUTION
- Expandujúca interaktívna reklama v programmaticu. Nové univerzálne riešenie na trhu… by ETARGET
- Charakterové kvízy pre klientov obsahových webov by REFRESHER
- Unikátny elektronický mikčný denník MoliApp by PS: Digital
To bol kompletný zoznam prihlásených prác, ktorým porota udelila Shortlist. Kto získa bronzový, strieborný a zlatý PIE v hlavných kategóriách sa dozviete na slávnostnom galavečeri Digital PIE 2023. Ten sa uskutoční 28. apríla v bratislavskom DPOH (Divadlo Pavla Országha Hviezdoslava). Lístky na odovzdávanie cien si môžete zakúpiť TU.