Prieskum digitálnej zrelosti 1/3

V prvej časti prieskumu sme zisťovali, ako sa organizácie hodnotia z oblasti digitálnej zrelosti. Pýtali sme sa na ich digitálnu stratégiu, ako by klasifikovali ochotu používať nové digitálne nástroje a či ich organizácia disponuje digitálnym manažérom.
Úvod / Infografiky /Prieskum digitálnej zrelosti 1/3

Prieskum ADMA & Deloitte, Digitálna zrelosť firiem, bol zrealizovaný začiatkom roka 2018. Prieskumu sa zúčastnilo 80 respondentov zo stredných a veľkých podnikov a firiem z rôznych segmentov podnikania, ktorí zastávajú pozíciu marketingových a digitálnych manažérov.

V prvej časti prieskumu sme zisťovali, ako sa organizácie hodnotia z oblasti digitálnej zrelosti. Pýtali sme sa na ich digitálnu stratégiu, ako by klasifikovali ochotu používať nové digitálne nástroje a či ich organizácia disponuje digitálnym manažérom.

Tlačové pdf si môžete stiahnuť tu.