Víťazom rebríčka DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA je TRIAD Advertising
O úspechu TRIADu rozhodlo víťazstvo až v troch z piatich hodnotiacich kritérií rebríčka: TRIAD zvíťazil v kategóriách IDEAS, EXECUTION a AWARENESS a získal historicky prvý titul DAR spolu s monumentálnou sochou D-éčka.

Prvým miestom rebríčka DIGITAL EXCELLENCE AWARDS (DEA), ktorý je určený pre agentúry, ktoré nie sú členmi ADMA, sa môže pochváliť reklamná agentúra Istropolitana Advertising, ktorá bodovala najmä v parametroch PERFORMANCE a IDEAS.
Tento rok bolo do bojov rebríčka DAR a DEA nominovaných spolu 28 agentúr – 21 pre DAR a 7 pre DEA. Poradie v oboch rebríčkoch je tvorené na základe úspešnosti v 5 hodnotiacich kritériách.
Tri kritériá: PERFORMANCE, IDEA a EXECUTION – ako ich poznáme zo súťaže DIGITAL PIE – tvoria systém priebežného zberania bodov vo vybraných 20 súťažiach a 51 súťažných kategóriách digitálneho marketingu doma i v zahraničí. Parameter ECONOMY sledoval ekonomickú výkonnosť agentúr na báze obratu a EBITDA. Ďalším hodnotiacim kritériom je AWARENESS – znalosť digitálnych agentúr na trhu sledovaná panelom expertov. Všetky rebríčky jednotlivých kategórií nájdete na webstránke DAR.

Ocenenia odovzdali organizátori z TheMarketers.biz na afterparty najväčšej konferencie o digitálnom marketingu DIGITAL RULEZZ 2019. Tú v utorok 26. novembra tohto roku navštívilo v Starej tržnici v Bratislave bezmála 800 účastníkov z radov klientov, agentúr a významných osobnosti z oblasti kreatívneho a digitálneho priemyslu na Slovensku.