Tretí ročník súťaže digitálneho marketingu Digital PIE spustený!

DigiNews
Martina Ditrichová 11 január 2019 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Tretí ročník súťaže digitálneho marketingu Digital PIE spustený!

Po úspechu predchádzajúcich dvoch ročníkov súťaže Digital PIE znova otvárame príležitosť uchádzať sa o post najlepších prác za rok 2018.

DigitalPie static 1500x900px

Za súťažou Digital PIE stojí opäť Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a organizátor RULEZZ konferencií – TheMarketers.biz. Aj v tomto roku je naším partnerom združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré odovzdá špeciálne ocenenie pre slovenské média.

Cieľom súťaže je prostredníctvom špecializovanej a kmeňovej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu vytvorené slovenskými subjektami za uplynulý kalendárny rok. Súťaž je určená len pre projekty z oblasti digitálnej komunikácie (nie produktom, startupom a pod.). Adaptácie zahraničných projektov zaradí organizátor do súťaže len vtedy, ak je  jednoznačne preukázaný prínos slovenskej agentúry do projektu a projekt bol určený aj pre slovenský trh.

Digital PIE má rovnako ako v minulých ročníkoch celkovo tri kategórie. Poroty budú posudzovať výkon kampaní (Performance), originalitu nápadu (Idea) a ich spracovanie (Execution). Práce môžu súťažiť v jednej, dvoch alebo všetkých troch kategóriách naraz a počet prác, prihlásených do jednotlivých kategórií od jedného prihlasovateľa nie je obmedzený.

O výsledkoch budú rozhodovať dve poroty. Špecializovaná porota, ktorá vyberie úvodnú selekciu zo všetkých prihlásených prác, sa skladá z 3 samostatných špecializácii: Performance, Idea, Execution. Členmi jednotlivých špecializácií bude vždy 6 porotcov v nasledovnom zložení: 3 porotcovia (za danú kategóriu) z Kmeňovej poroty + 3 vyžrebovaní spomedzi všetkých prihlasovateľov prác v danom ročníku v danej kategórii.

Kmeňovú porotu vyberajú organizátori a tvorí ju 13 odborníkov, špecialisti na kreativitu, craft, performance, zahraničný člen poroty, zástupca médií, klienta a združenia IAB Slovakia.  Kmeňová porota bude rozhodovať o finálnej podobe shortlistu a tiež o udelení hlavných cien Digital PIE. Týmto spôsobom chceme zabezpečiť čo najväčšiu transparentnosť hodnotenia.

Slávnostné vyhlásenie víťazov spojené s afterparty sa uskutoční v marci tohto roka. O presnom dátume a mieste konania galavečera vás budeme včas informovať.

28617028 964170350399392 8090587199366470125 o
FOTO: facebook.com/digitalpie

Nový prezident ADMA Peter Šurín sa vyjadril k blížiacemu sa Digital PIE:

Teším sa na ďalší ročník súťaže. Tá po prvých dvoch rokoch ukázala svoje miesto na trhu a verím, že sa nám opäť v prihláškach ukáže množstvo skvelých prác. Minulý rok som mohol byť aj v porote súťaže a videli sme rastúcu kvalitu aj u menej známych agentúr, ktorým aj Digital PIE pomáha ukázať svoje výsledky.  

28515101 963941017088992 6745152145137109477 o
FOTO: facebook.com/digitalpie

Digitálny marketing na Slovensku preukázal aj v uplynulom roku svoju identitu a už nie je možné ďalej prehliadať jeho špecifiká. Dokazuje to aj dynamický vývoj digitálnych agentúr, ktoré v roku 2017 narástli o viac ako 17%, čo je takmer dvojnásobok rastu klasických reklamných agentúr za rovnaké obdobie. A tomu zodpovedá aj význam a postavenie súťaže Digital PIE na našom trhu. Jej dôležitosť určite podčiarkne aj skutočnosť, že účasť v nej bude jedným z kritérií zaradenia digitálnych agentúr do prestížneho rebríčka Digitálna agentúra roka 2019.“ hodnotí Palo Hapák, partner TheMarketers.biz

Prihlasovací formulár a bližšie informácie o súťaži sú dostupné na webe súťaže.

Poplatky za prihlásenie práce sú v aktuálnom ročníku nasledovné:

  • 2. januára až 18. januára (129 € – nečlenovia ADMA, 99 € členovia ADMA a IAB)

  • 19. januára až 25. januára (149 € – nečlenovia ADMA, 99 € členovia ADMA a IAB)

  • po 25. januári (169 € – nečlenovia ADMA, 149 € členovia ADMA a IAB)

Kompletné pravidlá Digital PIE 2019 nájdete v Štatúte súťaže.

Prihlasovať práce je možné do 1. februára 2019.

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu.