Stali sa z nás míting zombíci? Slido prichádza s riešením.

slido
21 apríl 2021 0 komentárov
Úvod / Blog / Tlačové správy / Stali sa z nás míting zombíci? Slido prichádza s riešením.

Slido, slovenský softvér na interakciu s publikom, spúšťa novú brandovú kampaň, ktorou poukazuje na problém nudných mítingov, ktoré ľudí často menia na “míting zombíkov”.

V humornom kampaňovom videu Slido zobrazuje vážny problém, s ktorým bojuje nejeden organizátor mítingov na diaľku – neefektívnosť a nezáživnosť týchto online stretnutí. Podľa nedávneho výskumu, ktorý Slido vykonalo na vzorke 1500 amerických zamestnancov, 47% respondentov označilo online mítingy za nezáživné.

Prenesené do hlavnej témy kampaňového videa: Takmer polovica mítingov na diaľku z nás robí míting zombíkov.

Video spot na YouTube

Slido pomáha používateľom viesť lepšie a efektívnejšie mítingy prostredníctvom troch hlavných funkcií produktu: ankety, kvízy a možnosť publika naživo pýtať sa otázky. Všetky tieto Slido funkcie zaručujú to, že účastníci mítingov, ktorí zvyčajne len pasívne sedia a počúvajú majú možnosť aktívne sa zapájať do diania a takpovediac “ožiť”, čo je aj ústredným posolstvom kampane.

Slovami Petra Komorníka, CEO Slido: “Pre veľa z nás sa takmer celý minulý rok niesol v znamení online mítingov, ktoré boli často neefektívne či nezáživné. Podľa našej nedávnej štúdie, 49% zamestnancov je mysľou inde ako na mítingu a 42% respondentov si počas mítingov číta správy. Je to jasný ukazovateľ toho, že niečo nie je s mítingmi v poriadku. Vo videu sme chceli na tento problém žartovne poukázať a zároveň si aj uctiť všetkých organizátorov mítingov, ktorým záleží na tom, ako sa ich kolegovia na mítingoch cítia a ako veľmi sa vedia zapojiť do diania.”

Vo videu môžeme vidieť viacero typov míting zombíkov, napríklad duchom neprítomného Pritakávača, Skrolovača, Spáča či Chytača Múch, ktorí ilustrujú najčastejšie strasti mítingov. Všetci títo míting zombíci sú neskôr “oživení” vďaka interaktívnym Slido anketám či Q&A funkcii, ukazujúc Slido ako ultimátnu zbraň proti nezáživným mítingom.

Kampaň však videom nekončí. Slido tiež spúšťa takzvaný “Zombie Detector” pre Snap kameru – špeciálny add-on, ktorý si používatelia vedia stiahnuť a používať počas videohovorov, aby im meral mieru aktivity počas mítingu. Pokiaľ účastník zostane dlhšie neaktívny, začne sa na kamere meniť na zombíka a zobrazí sa tiež varovanie pre organizátora mítingu, aby svojich kolegov viac zapojil do diania.

Funkcia zombie detektora je voľne dostupná, môžete ju nájsť v Snap Camera knižnici pod kľúčovými slovami “Meeting zombies” alebo “Slido” a používať v rámci platforiem Webex, Zoom, Teams, Skype, Slack či iných video konferenčných nástrojov.

Kampaň, ktorú vytvorila slovenská kreatívna agentúra TRIAD, bude spustená od 19. apríla cez YouTube a vybrané americké sociálne médiá.

Všetky videá, vizuály a ďalšie materiály nájdete na tomto linku.

Autor článku
TRIAD Advertising