Spoznajte členov Správnej rady ADMA na obdobie 2023 – 2025

spravna rada adma
17 január 2023 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Spoznajte členov Správnej rady ADMA na obdobie 2023 – 2025

V decembri sa uskutočnilo Valné zhromaždenie ADMA, na ktorom sa zišli zástupcovia členských agentúr, aby spoločne zhodnotili uplynulý rok a stanovili plány a aktivity asociácie na rok 2023. Súčasne si zástupcovia 22 členských agentúr asociácie zvolili nových členov Správnej rady ADMA na funkčné obdobie 1.1.2023 – 31.12.2025.

Správna rada ADMA je riadiacim, výkonným a štatutárnym orgánom asociácie. Má na starosti riadenie činnosti asociácie a rozhodovanie o otázkach súvisiacich s jej činnosťou. Tvoria ju piati členovia – 4 podpredsedovia a prezident ADMA, ktorý je súčasne predsedom Správnej rady ADMA.

Rasťo Bahurinský, Prezident a predseda Správnej rady ADMA:

Rasto Bahurinsky

,,Na úvod by som rád poďakoval odchádzajúcej správnej rade, jednak za prínos pre ADMA ako aj pre samotný reklamný trh, ale aj za support pri mojom štarte vo funkcii.

Nová správna rada je opäť zložená z veľmi šikovných a ambicióznych ľudí, ktorí sú plní energie, na čo sa ja osobne veľmi teším a čo asociáciu určite posunie znova o kus vpred. Želám teda novej správnej rade veľa síl a drivu počas nasledujúcich rokov a teším sa na spoluprácu. V neposlednom rade chcem oceniť aj fakt, že sa do toho pustili, nakoľko popri zastupovaní kľúčových funkcií v agentúrach, vyžaduje aj členstvo v správnej rade ADMA veľa času a energie.“

Spoznajte 4 nových podpredsedov Správnej rady ADMA:

Blažka Ambróz Sendrovičová, Managing Director, PS:Digital

Blazena Ambroz Sedrovicova

Blažka sa pohybuje v marketingu a PR už viac ako 13 rokov. Najskôr ako rádiová moderátorka a redaktorka, neskôr ako marketingová a PR manažérka projektu Košice – EHMK 2013 či PR manažérka v popredných slovenských PR agentúrach. Počas kariéry pracovala pre klientov ako P&G, ZSE, Coca-Cola, Telekom, Tatra banka a podobne. V PS:Digital pôsobila od svojho nástupu ako Head of Digital Executive a od leta 2016 ako Managing Director a je zodpovedná za chod agentúry, ako aj dohľad nad všetkými väčšími kampaňami agentúry. Získala niekoľko ocenení PROKOP či shortlist zo Sabre Award a je spoluautorkou niekoľkých ďalších ocenených prác agentúry v súťaži Zlatý Klinec.

Anička Olvecká, Executive Director, TRIAD

Anicka Olvecka

Anička Olvecká je Executive Director v TRIAD Advertising. Agentúra, ktorá posledných 6 rokov patrí medzi TOP 3 slovenské agentúry. Marketingu sa venuje viac ako 15 rokov. Pracovala v Zoznam.sk, vydavateľskom dome Ringier, pôsobila aj v mediálnych agentúrach Universal McCann a Performics. Získala skúsenosti z nastavovania marketingových cieľov cez online komunikáciu až po analýzu dát. Podľa prieskumu Go4Insight patrí medzi TOP marketérov roku 2022. V rebríčku sa umiestnila ako jediná žena. Zároveň pôsobí ako mentor v organizácii Femme Palette.

Dôraz kladie na medziľudské vzťahy, osobný rozvoj a udržiavanie správnej miery work-life balance. Za najväčšiu pridanú hodnotu úspešnej firmy považuje ľudí.

Vlado Cintula, Chief Digital Strategist, RIESENIA

Vlado Cintula

Vlado je vedúcim divízie marketingu v agentúre RIESENIA. Predstavuje kombináciu dlhoročných skúseností s digitálnym výkonnostným marketingom a technologickým vzdelaním. Je jedným z rešpektovaných odborníkov na výkonnostný marketing, automatizáciu a personalizáciu výkonnostných kampaní medzi odbornou komunitou na Slovensku aj v Čechách. Venuje sa najmä strategickým návrhom a konceptom kampaní, technológiám a automatizácii komplexných kampaní na základe online a offline dát. Marketingový tím RIESENIA pod jeho vedením zozbieral v každom ročníku Digital Pie ocenenia PIE v kategórii Performance. A popritom školí – individuálne, v rámci vzdelávacích projektov aj na konferenciách.

Tomáš Cako, Digital Strategy Director, Digiline

Tomas Cako

Tomáš začínal v marketingovom svete ako copywriter stážista počas vysokej školy. Za takmer 10 rokov si toho preskákal viac, či už v rámci kreatívnych agentúr, kde si okrem copywritingu vyskúšal správu sociálnych sietí, tvorbu chatbotov, naming a ideamaking. Neskôr tiež skúsil klientskú stranu v startupe, kde bol content managerom. Aby naplnil svoj cieľ pochopiť marketing z každého uhla, posledné roky pôsobí ako stratég v TOP digitálnej mediálnej agentúre Digiline, kde zúročuje svoje skúsenosti z kreatívneho prostredia. V súčasnosti v Digiline pôsobí na pozícii Digital Strategy Director.

Gratulujeme novým členom Správnej rady ADMA a tešíme sa na nápady, ktoré v roku 2023 prinesú. Pre viac informácií o aktivitách a činnosti Asociácie digitálnych marketingových agentúr navštívte webstránku www.adma.sk.

Autor článku
adma