SONY vás schladí klimatizáciou pod tričko!

adma
Matúš Kollár 12 júl 2020 0 komentárov
Úvod / Blog / #digitalnytyzden / SONY vás schladí klimatizáciou pod tričko!
A tiež: USA (asi) vypnú TikTok / Kedy vymeniť agentúru / Zapálení, ale nevyhorení / ADMA DAR & DEA 2020

USA (asi) vypnú TikTok

V poslednom #digitalnytyzden sme písali o vypnutí aplikácie TikTok zo strany Indie, čo pre populárnu sociálnu sieť znamená -200 miliónov aktívnych používateľov. Aktuálne je aplikácia pod drobnohľadom tiež v USA, pričom sa zvažujú ďalšie kroky smerom k jej zákazu. Američanom sa nepáči vzťah medzi vlastníkmi aplikácie ByteDance a čínskou vládou a spravovanie osobných informácii používateľov. Prečítajte si, prečo TikTok nazvali „lekciou v nezodpovednosti“ voči vlastnému súkromiu.

Kedy vymeniť agentúru

Pokračujeme v predstavovaní inšpiratívnych blogov členských agentúr ADMA: po Blog by EliteSocial Triadwatch sme vybrali článok z blogu Basta digital, ktorý vám úprimne poradí, či vaša marketingová agentúra je alebo naopak nie je zrelá na výmenu.

SONY vás schladí klimatizáciou pod tričko!

Leto je čas dovoleniek, pohodových večerov a grilovačiek, ale tiež upachtených ľudí a spotených pazúch v MHD (pozn. autora: slovo pazucha sme použili výhradne preto, lebo sme nemali za celú históriu #digitalnytyzden možnosť toto ľubozvučné slovo zmysluplne použiť). Japonský gigant SONY si vážnosť situácie pred časom uvedomil a po dlhom vývoji prináša prvú, SKUTOČNE prenosnú klimatizáciu Reon Pocket – alebo ako inak by ste nazvali vetráčik, ktorý si viete vložiť priamo pod tričko? Kategória wearables má prírastok ako nikdy doteraz 🙂

Zapálení, ale nevyhorení

TRIAD sa začal venovať téme, ktorá je dôležitá a stále sa o nej hovorí málo – syndróme vyhorenia. Stres v práci je povestná zápalka, ale tento seriál by vám mal za pomoci odborníkov poradiť, ako ostať pre prácu zapálený, ale nevyhorieť.

ADMA DAR & DEA 2020

Organizátori rebríčkov Digitálna Agentúra Roka (DAR) a Digital Excellence Awards (DEA) zverejnili zoznamy agentúr, ktoré v tomto roku zabojujú o prestížne ocenenia najlepších agentúr v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku. Ktoré sú to?

Páči sa vám rubrika #digitalnytyzden? Pozrite si ďalšie članky!

Autor článku
Matúš Kollár
Som nadšený marketér, podporovateľ inovácii a fanúšik technologických noviniek. Aktuálne pracujem ako Brand Manager pre prémiové portfólio a škótske whisky v Pernod Ricard Slovakia, kde sa s láskou starám značky Chivas Regal, Ararat, Martell či G.H. Mumm. Pre ADMA píšem pravidelne rubriku Digitálny Týždeň, ktorá vychádza každú nedeľu na webe ADMA.sk. V súkromnom živote som veľký fanúšik LEGO :)