Slováci, ktorí majú (online) vplyv

DigiTips
Martina Ditrichová 9 február 2018 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Slováci, ktorí majú (online) vplyv

Ponúkame vám výber slovenských influencerov. Každý je jedinečný a originálny, každý cez svoj kanál prezentuje iný koníček, no jedno ich spája – vedia, ako zaujať followerov a veľmi vkusnou a nenásilnou formou do svojich postov zahrnúť produkty spoločností.

Pozri si influencerov, ktorí na sociálnych sieťach premenili svoj koníček na biznis!

Humor

 

 @expl0ited

Tento týpek je mimoriadne úspešný youtuber, ktorý sa na Instagrame teší pol miliónu followerom. Začínal tvorbou videí pre radosť a komentovaním hier. Vtedy ani netušil, že by sa mohol vlogovaním živiť. Ako vám sám porozpráva vo videu, jeho prvou ambíciou bolo zarobiť si mesačne aspoň 10 eur na pizzu pre seba a kamošov.

@gogomantv

Gogoman je najúspešnejší slovenský vloger, ktorý má na svojom Youtube kanáli Gogomantv neuveriteľných 1, 705 milióna odberateľov plus zopár stovák k tomu. Gogo tvorí vtipné videá a vlogy pre tých, čo radšej pozerajú veci na nete ako to, čo im naservíruje televízia. Zo svojej popularity na sociálnych sieťach si spravil slušné živobytie a vlastnú značku. Vo svojom GoGo shope ponúka tričká, tenisky a všetko možné so svojim brandom. Aj Gogomana vám najlepšie odprezentujeme videom z jeho bohatej zbierky (vyše 1K videí).

 

@joe_trendy

 Joe Trendy je slovenskou tvárou značky Coca Cola. Jeho silnou stránkou je ostrý jazyk o čom svedčí aj jeho 5-ročná kariéra právnika. Robí si srandu vždy a z každého, tvorí vlastné videá a pôsobí aj ako stand up komik v Silné Reči. Jeho kolový product placement je tak očividný až to followeri vnímajú ako ďalšiu humornú vsuvku.

Fashion

@natinstablog

 Natália je fashion influencerka z Martina žijúca v Londýne. Jej followerov lákajú farby, originalita a šmrnc. Natali vyštudovala fashion management na London College of Fashion. Spolupracovala so značkami ako Armani či Matchesfashion. Okrem úspechu na Instagrame, má od roku 2014 vlastný blog. Product placement vie na svojich kanáloch použiť veľmi vkusne. Spolupracuje so spoločnosťami ako Mercedes Benz či vôňami Mugler.

Fitness

@tatianazidekova 

Ďalšou zaujímavou slovenskou influencerkou je fitneska Tatiana Žideková. Profil zaujme fotografiami jej vypracovanej postavy, krásnymi outfitmi a prírodou. Aj produktové fotografie vie pekne zaobaliť a prezentovať popri nich zdravý a aktívny životný štýl. Momentálne má na svojom konte 80K followerov a svoje pôsobenie na Instagrame začínala ako výzvu s kamoškou, kto získa viac sledovateľov. Tatiana vyhrala pri 8 tisíc.

Cestovanie

@cestujeme_bezmapy

 Milan bloguje už niekoľko rokov a na Instagrame má viac ako 8000 sledovateľov. Blogovaním si začal zarábať až po niekoľkých rokoch. Ponúka napríklad produkty ako cestovné poistenie. Jeho články nájdete na www.bezmapy.com. Keďže je dnes cestovateľských blogov ako húb po daždi, je potrebné sa niečím odlíšiť a dávať followerom pridanú hodnotu. Milan používa v článkoch vlastný jazyk – bezmapčinu a na Instastories každý týždeň odporúča výhodné letenky. Okrem toho prináša množstvo dychberúcich záberov z miest, ktoré navštívil. Momentálne by ste ho našli v Mexiku.

Marketing

@kamilaujesky

 Kamil sa preslávil virálnym videom v roku 2012, v ktorom chcel poukázať na to, ako sú ľudia v práci degradovaní za svoj výzor. Ako vidíte Kamilovou vášňou sú tetovania, ktoré sa nedajú skryť, keď má pracovné stretnutie. Po úspechu videa dostal množstvo zaujímavých pracovných ponúk. Vybral si marketingovú spoločnosť Visibility, ktorá tiež patrí pod krídla ADMA. Odvtedy sa Kamilovi darí v PR. Je skvelý bloger, o čom svedčia aj dva tituly Bloger roka. Na jeho blogu sa dozviete zaujímavosti zo sveta online marketingu.

Toto bol náš výber charizmatických influencerov, ktorých príspevky uchvátili tisíce ľudí. Už čoskoro sa môžete tešiť na výber zahraničných influencerov. Ak máte svojho obľúbeného influencera, ktorým si radi necháte poradiť, budeme radi, keď nám ho odporučíte v komentároch.

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu.