Slack má novinku: limitované tenisky

adma
Matúš Kollár 11 október 2020 0 komentárov
Úvod / Blog / #digitalnytyzden / Slack má novinku: limitované tenisky
A tiež: Microsoft predlžuje homeoffice / Rivian pre Amazon / eKolobežka Mercedes / ADMA Academy I. edícia #4

Microsoft predlžuje homeoffice

Po Google, ktorý povolil svojim zamestnancom homeoffice do júna 2021, sa odhodlal Microsoft na ešte odvážnejší krok. Kto chce, môže zostať pracovať z domu nastálo. Permanentne. Áno, už nikdy nemusí prísť do práce.  Aká je preto najväčšia výzva do budúcnosti? Určite udržať tímového ducha a vzťahy medzi kolegami, čo nebude jednoduché.

Rivian pre Amazon

Keď sme písali o tom, že posledné predstavenie od Amazonu prekvapilo, ale (ne)zaujalo, netušili sme s akou kadenciou je tento internetový gigant schopný prinášať veľké správy. V uplynulom týždni šokoval sériovou elektrickou dodávkou. Tú technicky zabezpečila automobilka Rivian, ktorá od Amazonu získala objednávku na 100 tisíc vozov ešte v roku 2019. K parametrom sme sa nedopracovali, ale minimálne dojazd musel hrať pri vývoji kľúčovú rolu.

Slack má novinku: limitované tenisky

Módna značka Cole Haan to už dlhšie ťahá so Slackom – komunikačnou platformou na tímovú spoluprácu, cez ktorú sa im na diaľku podarilo pripraviť práve slackovskú edíciu tenisiek. Teraz poslali do sveta krátky tweet s ukážkou úplne nových limitiek, ktoré… vlastne, prečo by si niekto mal chcieť kúpiť tenisky, brandované značkou aplikácie, ktorú používa na prácu? V rámci employer brandingu by sme to ako cool darček pre zamestnancov vedeli pochopiť, ale je fakt niekto taký nadšenec, že si ich kúpi?

eKolobežka Mercedes

O Mercedes-Benz bola naposledy reč v súvislosti s predstavením technologicky vyšperkovaného modelu S. V nemeckom Stuttgarte však budúcnosť vidia v plne elektrických modeloch a mestské EQC ako prvú lastovičku už môžete stretnúť aj u nás. Mercedes to však s elektrickou mobilitou myslí tak vážne, že predstavil vlastnú elektrickú kolobežku s dojazdom 25 kilometrov, maximálkou 20 km/h a veľmi sľubnou fyzickou výdržou až 5 tisíc kilometrov mestských ciest predtým, ako bude vykazovať prvé známky opotrebovania. Bude to váš prvý medveď? 😊

ADMA Academy I. edícia #4

Už v polovici októbra spúšťame v poradí štvrtú sériu kurzov pre začínajúcich (online) marketérov ADMA digital marketing academy I.  Tentokrát ju budete vedieť prvýkrát absolvovať v bezpečí domova, pretože výučba bude prebiehať online. A okrem toho sme znížili cenu!

Ak chcete získať ucelený pohľad, zručnosti a praktické skúsenosti z oblasti digitálneho marketingu priamo od odborníkov z našich členských agentúr, lepší formát jednoducho neexistuje. Registrujte sa na ADMAacademy.sk a ak ste nerozhodní, nechajte sa presvedčiť názormi našich absolventov.

 

Páči sa vám rubrika #digitalnytyzden? Pozrite si ďalšie članky!

Autor článku
Matúš Kollár
Som nadšený marketér, zároveň fanúšik inovácií a technologických noviniek. Pre ADMA píšem už viac ako osem rokov rubriku Digitálny Týždeň, ktorá aktuálne vychádza každú nedeľu na webe ADMA.sk. Ako Head of Branding & PR je mojou hlavnou prácou príprava komunikácie pre značky združené pod Berlin Brands Group Slovensko, primárne však pre značku Klarstein. V súkromnom živote veľa cestujem a skladám - som totiž zbláznený do LEGO :)