Skvelé slovenské online iniciatívy na pomoc s COVID-19

adma
Matúš Kollár 15 marec 2020 0 komentárov
Úvod / Blog / #digitalnytyzden / Skvelé slovenské online iniciatívy na pomoc s COVID-19
A tiež: Tag Heuer inovoval hodinky / Gates odchádza z Microsoft / Alyx sa predvádza / ADMA Digital PIE 2020 pozná víťazov

Tag Heuer inovoval hodinky

Ako by vyzeralo manželstvo Švajčiarska so Sillicon Valley? Pravdepodobne ako najnovšie inteligentné hodinky od Tag Heuer, tretia generácia modelu Connected. Prvé recenzie sú mimoriadne pozitívne, pričom najväčšiu pochvalu hodinky získali za robustný a poctivý pocit z vypracovania (=Švajčiarsko) ako tiež za Google softvér a fitness funkcie (= Sillicon Valley). Zamrzí cenovka, ktorá začína na 1800 dolároch, čo je DOSŤ…

Gates odchádza z Microsoft

Otázku, čo zamestnáva geniálnu myseľ Billa Gatesa sme si kládli v #digitalnytyzden pomerne nedávno. V uplynulom týždni miliardár oznámil, že sa chce plne venovať už len charitatívnym projektom nadácie The Bill & Melinda Gates Foundation, a preto odchádza z dozornej rady Microsoftu. Nádácia, ktorú vedie spolu s jeho ženou, sa vďaka podpore projektov v hodnote viac ako 50 miliard dolárov stala najväčšou nadáciou financovanou zo súkromných peňazí.

Skvelé slovenské online iniciatívy na pomoc s COVID-19

Vznikli v rekordnom čase a ich spoločným zámerom je pomôcť v boji s COVID-19, hoci každá na to ide iným spôsobom. Tou prvou inciatívou je webstránka ktopomozeslovensku.sk, ktorú dala dokopy partia svelých ľudí okolo Šimona Šicka. Jej cieľom je pomôcť slovenským zdravotníckym zariadeniam zvládnuť pandémiu koronavírusu cez prehľadný systém financovania a zabezpečiť im materiálnu pomoc. Druhou je tiež webstránka smesvami.sk, ktorá má živnostníkom či drobným podnikateľom pomôcť prekonať dočasný výpadok financii, ktorý im nastáva preto, že sa správali zodpovedne a prestali ponúkať svoje služby v záujme ochrániť svoje zdravie a zdravie svojich zákazníkov. Za touto skvelou ideou stojí zas tím ľudí Jakuba Ptačina zo štúdia ECHT.

Ak máte možnosť, podporte ich a hlavne sa nezabudnite pripojiť k hashtagu #somdoma, tentokrát fyzicky! Kto sedí doma, pomáha #zvladnemeto

ALYX sa predvádza

Koncom novembra minulého roka sme písali o ne-u-ve-ri-teľ-nom trailery z Half Life ALYX, ktorý nám dal prvý vážny dôvod, prečo vôbec uvažovať o kúpe akéhokoľvek setu na virtuálnu realitu. Teraz pozeráme na nové gameplay videá – okrem sumáru od IGN, ktorý vidíte v náhľade, tak vyšlo ešte oficiálne prvé, druhé a tretie – a už neuvažujeme, ale rovno vypĺňame predobjednávky. Toto bude lahôdka hodná Michelina!

ADMA Digital PIE 2020 pozná víťazov

Ktoré agentúry v uplynulom roku najviac ovplyvnili slovenskú scénu digitálneho marketingu a odniesli si domov digitálny koláč? Pozrite si krátke zhrnutie z odovzdávania cien alebo rovno všetky ocenené kampane Digital PIE 2020 na webe súťaže. Pre inšpiráciu vám prinášame podrobnosti o víťaznom projekte kategórie Idea od agentúry Istropolitana Ogilvy pre klienta Denník SME. Víťazom gratulujeme a už teraz sa tešíme na ďalší ročník!

Autor článku
Matúš Kollár
Som nadšený marketér, podporovateľ inovácii a fanúšik technologických noviniek. Aktuálne pracujem ako Brand Manager pre prémiové portfólio a škótske whisky v Pernod Ricard Slovakia, kde sa s láskou starám značky Chivas Regal, Ararat, Martell či G.H. Mumm. Pre ADMA píšem pravidelne rubriku Digitálny Týždeň, ktorá vychádza každú nedeľu na webe ADMA.sk. V súkromnom živote som veľký fanúšik LEGO :)