Retro alebo 21. storočie? Nintendo vie všetko!

adma
Matúš Kollár 13 september 2020 0 komentárov
Úvod / Blog / #digitalnytyzden / Retro alebo 21. storočie? Nintendo vie všetko!
A tiež: Tento článok nepísal človek / Tehotenský test vs DOOM / Socialbakers smer EXIT / ADMA Academy I. edícia #4

Socialbakers smer EXIT

Veľká správa sa k nám priniesla od západných susedov – český social media startup Socialbakers je predaný, pričom v branži sa hovorí až o sume „niekoľkých miliárd českých korún“, čo potvrdili priamo zástupcovia spoločnosti.

Tento článok nepísal človek

The Guardian sa podaril zaujímavý experiment, ktorý určitým spôsobom posúva hranice žurnalistiky. Ak teda pri článku, ktorý od základu napísal lingvistický program GPT-3 od OpenAI môžeme vôbec považovať za žurnalistiku. Vlastne, prečo nie? Zadaním bolo, aby nás GPT-3 skúsil (skúsila?) presvedčiť, že roboty a umelé inteligencie prichádzajú v mieri. Výsledok je až prekvapivo zaujímavé čítanie!

Retro alebo 21. storočie? Nintendo má všetko!

Legendárna značka je fresh ako asi nikdy doteraz! Po Sega Gear Micro prináša aj Nintendo na oslavu 35. výročia od uvedenia Super Mario Bros. koncept mikro konzolk& Game & Watch. V zásade sú to hodiny s integrovanou hrou (how cool is that!), ktoré majú old-school-retro-vintage-look a potrebujete ich minimálne rovnako, ako toto ÚŽASNÉ Nintendo NES z 2646 LEGO kociek! Ak ste naopak fanúšikovia herných zážitkov 21. storočia, vďaka Nintendo Switch, malému modelu motokáry a augmented reality budete vedieť závodiť v Mario Kart priamo u seba doma v obývačke.

Tehotenský test vs DOOM

poslednom vydaní #digitalnytyzden sme vám ukázali tehotenský test, ktorý je síce výkonnejší ako pôvodné IBM PC, no jedným dychom sme dodali, že si na ňom DOOM napriek tomu nezahráte. Tak Foone sa podľa tweetu vyznamenal a ten DOOM nakoniec spustil, hoci výhradne na obrazovke testu. Slušný výkon, nie? 😀

ADMA Academy I. edícia #4

Už začiatkom októbra spúšťame v poradí už štvrtú sériou kurzov pre začínajúcich (online) marketérov ADMA digital marketing academy I.  Ak chcete získať ucelený pohľad, zručnosti a praktické skúsenosti z oblasti digitálneho marketingu priamo od odborníkov z našich členských agentúr, lepší formát jednoducho neexistuje. Registrujte sa na ADMAacademy.sk

 

Páči sa vám rubrika #digitalnytyzden? Pozrite si ďalšie članky!

Autor článku
Matúš Kollár
Nadšený marketér, podporovateľ inovácii a fanúšik technologických noviniek. Aktuálne pracujem ako Brand Manager pre prémiové portfólio a škótske whisky v Pernod Ricard Slovakia, kde sa s láskou starám o značky Chivas Regal, Ararat, Martell či G.H. Mumm. Pre ADMA píšem pravidelne rubriku Digitálny Týždeň, ktorá vychádza každú nedeľu na webe ADMA.sk. V súkromnom živote som veľký fanúšik LEGO :)