Prečo sme reagovali na štart Ingenuity? Mars a Slovak Lines spája fascinácia budúcnosťou cestovania.

mars
30 apríl 2021 0 komentárov
Úvod / Blog / Tlačové správy / Prečo sme reagovali na štart Ingenuity? Mars a Slovak Lines spája fascinácia budúcnosťou cestovania.

Značka Slovak Lines je cez svoje zahraničné spoje kľúčová forma prepravy pre Slovákov, ktorí letia z okolitých letísk všade do sveta. V čase krízy sa táto preprava obmedzila alebo úplne zastavila. Marketing značky Slovak Lines však ostal po celú dobu v kontakte so svojimi fanúšikmi a social media sme využívali na prehlbovanie a udržiavanie tohto vzťahu.

Pri červenom brande sme vždy reagovali na rôzne udalosti spontánne a za nadšenej podpory klienta. To je ukážka vzťahu klient – agentúra na najvyššej úrovni. Tí, čo sa budovaniu značky cez social media venujú, iste vedia o čom hovoríme. Dobrý vzťah s pozitívne naladenou značkou pre rôzne formy reakčnej komunikácie je často kľúčom k nadpriemerným výsledkom komunikácie v tomto médiu.

Reakčná komunikácia v „čase sucha“

Práve schopnosť reakčného marketingu sme vždy hodnotili ako jedno z kľúčových kvalitatívnych kritérií pri social media marketingu. Byť živí, otvorení a aktívni aj v čase utlmenia značky. Hľadať brandovo relevantné príležitosti na spájanie sa s témami, ktoré idú v línii hodnôt a osobnosti značky.

Ach, ten krásny Mars!

Práve „Marsovská línia“ je jedna z oblastí, ktorými sme zabávali fanúšikov cestovania a pracovali s ich sympatiami a hodnotami. Pristátie Perseverance sme spojili s víziami značky Slovak Lines a nenásilne tému letov na Mars spájali s láskou k téme cestovania.

Najviac sme sa však s klientom tešili na let prvej marsovskej helikoptéry – Ingenuity. Všetci sme aktívni nadšenci všetkého krásneho, čo stvára NASA a Elon Musk 🙂 Na reakčnú kampaň sme sa pripravovali celkom dlho a reakčné low cost video sme zrealizovali už mesiace pred štartom Ingenuity.

Linka je jasná. Vzrušenie zo vzlietnutia helikoptéry na Marse je totožné s očakávaním obnovenia letov z Budapešti a Schwechatu, ktoré snáď príde v blízkom čase. A Slovak Lines bude samozrejme pritom.

Kamikadze production

Ak sa vám pre nejakú značku robí naozaj dobre, robíte to nielen ako povinnosť. Radi nájdete aj spôsoby ako napríklad vyprodukovať video aj v čase utlmenia výdavkov do komunikácie. Ako vesmírni nadšenci sme dali dokopy všetko možné. Kamarát požičal drona, klient nakrúcal na svoj iPhone a sediac v obrovskej červenej Setre (autobus, čo bežne prepravuje cestujúcich na zahraničné letiská) ako kapitán pirátskej lode zavelil VPRED!

Hrýzť si nervy, či vám ten bus nezapadne v pieskovom lome, hádať sa s rumunským bagristom aby vypadol zo záberu a nakoniec riešiť zamknutú rampu v tmavom lese je naozaj fun. Starší z vás, čo si už niečo odtočili, veľmi dobre poznáte funny termín „kamikadze producion“. Žiadna produkcia, žiadne asistentky ani iné vychytávky. Celé video lepíte len z nadšenia jednotlivcov, ktorí sa nehrajú na klišé „ja som klient a ty robíš pre mňa“ a v družnej atmosfére sa spoločne plazia po kolená v piesku, s požičaným zmetákom od mamy sa snažia aspoň ako – tak zamiesť stopy 🙂

A predsa vzniklo. Už pár hodín po štarte Ingenuity a mediálnym ohlasom sme dali von skutočnú a úprimnú poctu inžinierom z NASA.

A čo vy? Tešíte sa, keď vďaka našim linkám opäť vzlietnete z okolitých letísk za svojimi cestovateľskými snami? My áno 🙂

Autor článku
CORE4 Advertising