Poznáme členov Kmeňovej poroty súťaže Digital PIE 2022

adma
Martina Ditrichová 21 december 2021 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Poznáme členov Kmeňovej poroty súťaže Digital PIE 2022

Cieľom súťaže Digital PIE, ktorú organizuje ADMA spolu s TheMarketers.biz tento rok už po 6-ty raz, je komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku za uplynulý rok. O udeľovaní prvého digitálneho ocenenia u nás rozhodujú dve poroty – Špecializovaná porota, ktorá vytvorí úvodnú selekciu prác v jednotlivých kategóriách a Kmeňová porota, ktorá volí víťazov hlavného ocenenia Digital PIE.

Kmeňová porota súťaže Digital PIE má 13 členov. Tvoria ju odborníci z rôznych oblastí biznisu a digitálneho marketingu volení Valným zhromaždením ADMA a jeden porotca je nominovaný Valným zhromaždením IAB Slovakia. Kmeňová porota rozhoduje o finálnej podobe Nominees, a tiež o udelení hlavných cien Digital PIE. 

Kto zasadne v Kmeňovej porote na Digital PIE 2022?

Zahraničný predseda poroty

Dorota sa online komunikácii a digitálnemu marketingu venuje už 16 rokov. Sedem rokov viedla Online Marketing a Sales tím v O2 Czech republic. So svojim tímom mala na starosti komunikáciu a predaj za O2 a O2TV v digitálnom prostredí. V súčasnej dobe ako freelancerka pomáha firmám vytvárať brand a komunikačnú stratégiu, performance kampane a internú komunikáciu. V oblasti social media sa špecializuje na LinkedIn, budovanie interných ambasádorov firiem, zákaznícku starostlivosť v digitálnom prostredí a krízovú komunikáciu. Je najlepšie hodnotenou lektorkou Social Media Akademie Elišky Vyhnánkové.

3 špecialisti v kategórii PERFORMANCE

Peter sa špecializuje na výkonnostné marketingové stratégie a ich exekúciu. Prvé skúsenosti získaval ako marketingový freelancer so zameraním na webovú a kampaňovú analytiku. Následne prešiel do digitálnej agentúry so špecializáciou na PPC reklamy. V roku 2017 nastúpil na pozíciu Digital Media Specialist v mediálnej agentúre UM, kde pracoval na výkonnostných kampaniach pre globálnych klientov ako napr.: Lego, RedBull, Tesco či ČSOB. V súčasnosti vedie platformové oddelenie v online mediálnej agentúre Digiline na pozícii Head of Performance.Peter Holán, Head of Performance, Digiline

Online marketingu a SEO sa venuje už viac ako 15 rokov. Začal ako junior SEO konzultant v menšej marketingovej agentúre. Momentálne pracuje vo Visibility na pozícii HEAD OF SEO. Počas svojho pôsobenia vo firme prešlo jeho rukami veľa zaujímavých a úspešných projektov ako SWAN, Kaufland, Websupport alebo Orange. 

Dominika čaro performance marketingu objavila už na vysokej škole počas štúdia manažmentu. Počas školy pracovala ako PPC špecialista vo firme Boataround a Marketing Intern vo firme Exponea, kde získala nadšenie pre automatizáciu. V Performics pracovala na výkonnostných online kampaniach pre klientov ako Tatra banka, Profesia, Tatry Mountain Resorts, Orava alebo Generali Nemecko. Aktuálne už viac ako dva roky vedie tím performance špecialistov, ktorým pomáha napredovať v oblasti výkonnostného marketingu.

3 špecialisti v kategórii IDEA

Vždy ho bavilo vymýšľať blbosti, a preto ho oslovila práca v reklame. Daniel má rád idey, ktoré nie sú len na pobavenie marketérskej bubliny. Veľmi obľubuje digitál. Keď prišli GIFká na FB, tak sa ich učil animovať, keď prišli filtre tak si stiahol Spark AR, teraz sa NFTéčkuje. No nesmie to skončiť iba pri mechanike, taktiež rád vymýšľa príbehy ušité na mieru značke. 

Monika má silný digitálny background – začínala v Zľavomate, odkiaľ prešla na pozíciu social media manažérky do Zaraguzy. Tu pracovala pre najznámejšie slovenské pivné značky a bankový sektor. Neskôr sa svoje skúsenosti rozhodla rozšíriť v zahraničí –  dva roky strávila v agentúre PI&C New York/Milano ako digitálny stratég. Vďaka práci na globálnych klientoch zistila, aké dôležité je pre komunikáciu značky poznať spoločenské a kultúrne insighty a že nezáleží na mieste/meste, deadline-y budú vždy vražedné a tempo prirýchle. Momentálne pôsobí ako strategička pre dotcom advertising s pobočkou na Slovensku aj v Čechách.

Peter pôsobí v reklamnej brandži už takmer 15 rokov. Začínal ako copywriter v agentúrach EFFE, Istropolitana Ogilvy a Respect APP. Neskôr ako kreatívny riaditeľ v MUW Saatchi Saatchi, Zaraguza Praha a znovu v Respect APP. Aktuálne pôsobí v agentúre Elite Monday Lovers, kde vedie kreatívne oddelenie. Za svoje práce získal desiatky národných aj zahraničných ocenení, bol členom viacerých národných aj medzinárodných porôt a je členom prezídia ADC.

3 špecialisti v kategórii EXECUTION

Braňo má v slovenskej reklame dlhoročné skúsenosti ako vizuálec a ideamaker. Začínal počas vysokej školy v agentúre Publicis Knut, neskôr v MUW Saatchi&Saatchi, MADE BY VACULIK a teraz pôsobí na pozícii Head of Art v agentúre MullenLowe GGK. Pracoval pre množstvo lokálnych aj globálnych brandov z bankového, telekomunikačného, pivného, automotive alebo shopping segmentu. Je členom ADC, držiteľom ocenení zo Slovenska aj zahraničia a na Katedre marketingovej komunikácie UK v Bratislave prednáša študentom.

Eva je copywriterka a ideamakerka, ktorá aktuálne pôsobí v reklamnej agentúre Zaraguza. Záľubu v písaní zužitkovala v MUW Saachi & Saatchi, kde sa priučila základom copywritingu, MADE by Vaculik ju vyškolil v digitále a vo Wiktor Leo Burnett sa ostrieľala na najväčších klientoch na slovenskom trhu. V Zaraguze už štvrtým rokom všetko kombinuje tak, aby to bavilo ju aj jej klientov. Medzi nimi sa v priebehu rokov objavili Slovak Telekom, Tatra banka, Orange Slovensko, Slovenská sporiteľňa či Popradská káva. Na konte má niekoľko domácich aj zahraničných kreatívnych ocenení.

Andrej sa špecializuje na digitálny marketing a vývoj webových aplikácií. Aktuálne už viac ako tri roky pôsobí ako freelancer. Začínal na pozícii programátora v MUW Digital a vypracoval sa na Head of Digital Production v agentúre Wiktor Leo Burnett. Taktiež bol kreatívnym riaditeľom a brand manažérom v LCG. Má za sebou spoluprácu s firmami ako Orange, J&T Bank, Terno, Nay a Škoda Auto Slovensko.

Porotca za IAB Slovakia

Jozef má za sebou viac ako 15-ročnú prax v mediálnom prostredí v rôznych odvetviach (TV, rádio, reklama) a posledných 7 rokov sa aktívne venuje oblasti digitálneho marketingu v mediálnej agentúre Dentsu Slovakia. Zodpovedá za tím zabezpečujúci programatický nákup a má na starosť aj rozvoj a využitie digitálnych technológií. Jozef pôsobí ako tréner v rámci DIMAQ Akadémie pre modul „Mobilný marketing“ a zároveň vedie Metodickú komisiu IAB Slovakia, v ktorej kompetencii sú zmeny a kontrola auditovaného merania výskumu návštevnosti IABmonitor.

Porotca za klienta

V Slovenskej sporiteľni Dáša pracuje takmer štyri roky, pod jej vedením banka postavila nový pozicioning zodpovedného a inovatívneho lídra. V Brand Hube zastrešuje stratégiu a komunikáciu značiek George, Slovenská sporiteľňa a Nadácia Slovenskej sporiteľňe. Stojí za konceptom #mamnato, hnutia Doma nakupujem či aktuálnej kampane Budúcnosť je vaša. Dáša prispela aj k tomu, že Slovenská sporiteľňa úspešne zavádza digitálne inovácie, zrušila používanie billboardov, či umožnila zamestnancom zúčastniť sa na pochodoch Za slušné Slovensko. Je držiteľkou ocenenia Marketér roka 2019. Kampane, ktoré viedla získali množstvo domácich a zahraničných ocenení v oblasti kreativity a efektivity.

Porotca za médiá

Dušana naberala skúsenosti v médiách už počas štúdia. Praxovala ako Marketing Executive v B2B eventovej agentúre Fleming. a ako Country Representative v pražskej pobočke PR agentúry Hill and Knowlton. Aktuálne už 7 rokov pracuje v Rádiu Expres ako Online Strategy Manager, druhý rok vedie Digitálne oddelenie spoločnosti BAUER MEDIA Slovakia, pod ktorú od októbra 2021 patria rádiá Expres, Jemné, Europa 2 a podcastový portál Podmaz.sk.

 To bol kompletný zoznam 13 členov Kmeňovej poroty v súťaži Digital PIE 2022. Pre viac informácií o porotcoch a súťaži, navštívte stránku digitalpie.sk. Víťazov Digital PIE sa dozviete na unikátnom galavečeri 11. marca 2022.

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu. ditrichovamartina.myportfolio.com