Posledných 5 miest pod vedením hviezdnych mentorov v ADMA digital marketing academy

Martina Ditrichová 3 apríl 2019 0 komentárov
Úvod / Blog / Uncategorized / Posledných 5 miest pod vedením hviezdnych mentorov v ADMA digital marketing academy

Už onedlho opäť spúšťame ADMA digital marketing academy v priestoroch našej členskej agentúry Visibility v Starom meste. Po úspešnom prvom ročníku sa znova tešíme veľkému záujmu zo strany uchádzačov, preto by sme vás chceli upozorniť, že v akadémii zostáva už iba posledných 5 miest.

1200x628

Aby sme vám uľahčili rozhodovanie, či sa vydať na 2-mesačnú púť zákutiami digitálneho marketingu s ADMOU, ponúkame vám prehľad mentorov jednotlivých blokov z našich členských agentúr.

Stratégia digitálnej komunikácie – Peter Šebo, PS:Digital

Peter pravidelne prezentuje na konferenciách, seminároch či školách a univerzitách. Vlastní a kreatívne vedie digitálnu marketingovú agentúru PS:Digital, ktorá získala viacero ocenení za digitálnu kreativitu, efektivitu aj PR. Vypracoval sa z pozície web editora v mesačníku Stratégie až na kreatívneho riaditeľa mnohých digitálnych projektov. Je autorom a spoluautorom mnohých konferencií na Slovensku ako aj najväčšej konferencie o digitálnom marketingu Digital RULEZZ.

Sociálne médiá – Marek Didák, Hype

Marek je kreatívny riaditeľ a spoluzakladateľ digitálnej agentúry Hype. Začínal ako social media marketér a neskôr pôsobil ako konzultant pre malé a stredné firmy. Ulietava si na najnovších digitálnych trendoch, čo sa odráža aj v pravidelnej relácii #DigiNews, kde zhŕňa najpodstatnejšie novinky, ktoré sa udiali za posledný mesiac na internete.

Kreatívna tvorba – Michal Pastier, Zaraguza

Michal je spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamných agentúr Zaraguza na Slovensku a Čechách, a taktiež v prvej slovenskej naming agentúre GoBigname. Okrem toho aktuálne pomáha s marketingom spoločnosti Exponea, ktorá patrí medzi najrýchlejšie rastúce SAAS firmy na svete v oblasti marketingovej automatizácie a pokročilej dátovej analytiky s využitím A.I. Michal bol v roku 2016 zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Financial Times a Google. Rok predtým sa dostal na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30 pod 30.

Content Marketing – Juraj Sasko, Visibility

V roku 2009 založil Juraj spolu s Radom Rohaľom digitálnu agentúru VISIBILITY, z ktorej sa postupne stala full servis digitálna agentúra s viac ako 50 pracovníkmi v dvoch krajinách. VISIBILITY je zakladajúcim členom ADMA, kde Juraj pôsobí na pozícii Podpredsedu správnej rady. Okrem toho je externý lektor Google na Slovensku a v Českej Republike, národný prezident neziskovej organizácie JCI pre Slovensko za rok 2015 a člen združenia Mladých podnikateľov Slovenska.

Web & Aplikácie – Miroslav Murgaš, Core4

Miro profesijne vstúpil do onlinu ako web developer počas vrcholiacej dotcom bubliny v roku 1999. Stál pri zrode prvej slovenskej digitálnej agentúry – CORE 4, kde je spolumajiteľ a dodnes pôsobí ako CEO a CTO. V priebehu kariéry pomáhal významným značkám (Allianz-Slovenská poisťovňa, Globtel/Orange Slovensko, VÚB) pri ich prvých krokoch v online prostredí. Zažil prvé obchody na našom online mediálnom trhu a niektoré z jeho riešení reklamných formátov “otravovali” život celej generácii slovenských používateľov

Médiá a plánovanie – Jiří Korpa-Ondo, Digiline

Jiří začínal v online marketingu ako media planner v agentúre Digitask, kde neskôr pôsobil na pozícii media director. Aktuálne pôsobí na pozícii mediálneho stratéga v najväčšej online mediálnej agentúre na Slovensku Digiline a špecializuje sa na tendre, nových klientov a nastavenie kľúčových stratégií pre klientov ako Orange, VUB, Hyundai a Hornbach.

Výkonnostný marketing – Patrik Barták, Socialists

Patrik sa venuje digitálnemu marketingu od roku 2012. Má 6-ročné skúsenosti s dlhodobým výkonnostným marketingom, aj so sezónnymi kampaňami zameranými na merateľný dopad na predaj. Aktuálne pripravuje stratégie pre kľúčových klientov agentúry Socialists, kde spája stratégie s kreatívou. Pracuje/pracoval pre klientov ako Hyundai, UNIQA, Tatra banka, Popradske.sk, Heineken, Poštová banka, či ŠKODA AUTO Slovensko.

Analytika – Vladimír Cintula, Riesenia.com

Vlado pracuje v spoločnosti RIESENIA.com už viac ako 10 rokov. Predstavuje kombináciu dlhoročných skúseností s digitálnym výkonnostným marketingom a technologického vzdelania. Je jedným z rešpektovaných odborníkov na automatizáciu a personalizáciu výkonnostných kampaní medzi odbornou komunitou na Slovensku aj v Čechách.

Workshop digitálneho marketingu – Martin Woska, TRIAD Advertising

Martin je kreatívny, strategický riaditeľ a spolumajiteľ TRIADu, jednej z najinovatívnejších reklamných agentúr na Slovensku a v Čechách. Okrem toho je prezidentom klubu najoceňovanejších kreatívcov Slovenska, ADC. Je držiteľom vyše 50-tich domácich aj zahraničných ocenení za kreativitu a efektivitu. Pracoval pre značky ako O2, Absolut vodka, Pilsner Urquell, Adidas, Rajo, Kofola, Tatratea, a mnohé ďalšie. Miluje synergiu medzi stratégiou a kreatívou a napriek všetkému dosiahnutému vie, že nič nevie.

IMG 6009

V akadémii vás privíta Peťo Šebo svojím blokom o stratégii digitálnej komunikácie už 11-teho apríla. Neváhajte pridlho a staňte sa aj vy Master of digital marketing po úspešnom absolvovaní ADMA digitálnej akadémie. Registrovať sa môžete do 9. apríla.

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu. Moje portfólio: ditrichovamartina.myportfolio.com