Basta digital členom BlueAlliance

DigiNews
Matúš Kollár 5 október 2017 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Basta digital členom BlueAlliance

Deväť digitálnych marketingových agentúr zo strednej a východnej Európy sa dohodlo na spolupráci.

BlueAlliance je dohoda o medzinárodnej spolupráci deviatich certifikovaných Google Premier partner agentúr z Chorvátska, Českej republiky, Maďarska, Litvy, Poľska, Rumunska, Slovenska a Ukrajiny.

Spojenie umožňuje Basta digital a ostatným partnerským agentúram ponúkať služby v konzistentnej kvalite na všetkých hlavných CEE trhoch. Zároveň posilní partnerské aktivity a výmenu poznatkov o lokálnych trhoch a nákupných zvykoch zákazníkov v jednotlivých krajinách.

BlueAlliance spája agentúry s podobnými hodnotami, poslaním a špecializáciou. Členmi BlueAlliance sú nezávislé podnikateľské subjekty s rozsiahlymi skúsenosťami v digitálnom marketingu – všetky sú certifikované ako Google Premier Partners.

Agentúry, ktoré podpísali dohodu, na svojich lokálnych trhoch profesionálne pôsobia v rovnakých oblastiach: digitálna analytika, SEO, platené vyhľadávanie a sociálne siete.

Členmi aliancie BlueAliance sú:

  • Aweb (Ukrajina),
  • Bluerank (Poľsko),
  • Effectix (Česká republika),
  • eStrategai (Litva),
  • Growww Digital (Maďarsko),
  • INTREN (Maďarsko),
  • KG Media (Chorvátsko),
  • Basta digital (Slovensko),
  • WebDigital (Rumunsko).

Aliancia BlueAlliance bola vytvorená s cieľom pomôcť klientom všetkých zainteresovaných agentúr splniť ciele spojené s rozvojom a expanziou na trhoch strednej a východnej Európy. Dohoda o vytvorení partnerstva BlueAlliance bola podpísaná počas workshopu na výmenu poznatkov a skúseností, ktorý sa konal v sídle spoločnosti Bluerank (Poľsko) koncom augusta. Úvodného stretnutia sa zúčastnili aj predstavitelia z Google Poľsko – varšavského zastúpenia spoločnosti.

“Spojenectvo nezávislých lokálnych agentúr s overenou kvalitou umožňuje medzinárodným klientom efektívne škálovať digitálne kampane. Každý z partnerov patrí medzi najkvalifikovanejšie digitálne marketingové agentúry na svojom trhu,” hovorí Andrej Salner, Managing Partner agentúry Basta digital.

Autor článku
Matúš Kollár
Som nadšený marketér, podporovateľ inovácii a fanúšik technologických noviniek. Aktuálne pracujem ako Brand Manager pre prémiové portfólio a škótske whisky v spoločnosti Pernod Ricard Slovakia, kde mám na starosti značky Chivas Regal, Ballantines či Ararat. Pre ADMA píšem pravidelne rubriku Digitálny Týždeň, ktorá vychádza každú nedeľu na Medialne.sk. V súkromnom živote som veľký fanúšik LEGO :)