Odovzdávanie cien Digital PIE 2019 už tento piatok!
Slávnostný galavečer a odovzdávanie cien Digital PIE sa uskutoční už tento piatok 8. marca. Za súťažou digitálneho marketingu opäť stojí Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a organizátor RULEZZ konferencií – TheMarketers.biz.
Cieľom Digital PIE je komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu vytvorené slovenskými agentúrami za uplynulý kalendárny rok. Digital PIE má celkovo tri kategórie. Prihlásené práce boli posudzované z hľadiska ich výkonu (Performance), originality nápadu (Idea) a spracovania (Execution).
Digital PIE 2019 v číslach a faktoch
Do aktuálneho 3. ročníka súťaže spolu 43 agentúr prihlásilo 156 súťažných prác v 3 kategóriách. Porota udelila 36 Digital Nominees. Zoznam Digital Nominees vybraných kmeňovou porotou na základe odporúčaní špecializovanej poroty nájdete v článku na našom blogu a na webe digitalpie.sk.
V rámci Digital PIE tento rok prvýkrát uvidíme aj trocha iný druh vyhlasovania výsledkov.
Slovenský programatický nástroj Alvolia ich v reálnom čase zobrazí v rámci online bannerov na weboch najčítanejších slovenských médií a na digitálnych citylightoch v nákupných centrách v sieti QEX. Zástupcovia Alvolie toto poďakovanie pripravujú s odôvodnením: „Ako inak povedať svetu o úspechu marketingových špecialistov, ako prostredníctvom médií, ktoré neodmysliteľne patria k ich práci.”
Ešte stále máte možnosť prísť si vychutnať udeľovanie cien Digital PIE naživo. Galavečer sa koná v Divadle Pavla Országa Hviezdoslava (DPOH) v Bratislave o 19.00 hod. Lístky sú k dispozícii TU. Aj vy ste tak zvedaví, kto si odhryzne z digitálneho koláča?
Hlavný partner Digital PIE: Crimtan
Partneri kategórií: Hyundai, QEX Digital, Tatra Banka
Partneri: Alvolia, IAB Slovakia, Pernod Ricard Slovakia
Mediálni partneri: Rádio Expres, Marketeris, Strossle, O médiách.com, Startitup