Nominácie do rebríčkov DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA 2024 sú známe!

DAR
27 máj 2024 0 komentárov
Úvod / Blog / ADMA digital marketing academy / Nominácie do rebríčkov DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA 2024 sú známe!

Spolu až 41 agentúr sa bude tento rok uchádzať o víťazstvo v prestížnych rebríčkoch DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA (DAR) a DIGITAL EXCELLENCE AWARDS (DEA).

DAR

Podľa pravidiel súťaže sú do rebríčka DAR nominované členské agentúry Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA), čo je garanciou relevancie týchto subjektov na trhu digitálnych služieb na Slovensku. Tento rok ide spolu o 25 agentúr:

Basta digital, ContentFruiter, CORE4 Advertising, Digiline, Diorama, Elite / Monday Lovers, Hype, Invelity, Lighting Beetle, MullenLowe GGK PROFERO, NetSuccess, oh my DOT, Ponyhouse, Promiseo, PS:Digital, Publicis Groupe, RIESENIA, SCR Interactive, Socialists, THIS IS LOCCO, TRIAD Advertising, ui42, Visibility, ZARAGUZA, Zenith Media.

Do rebríčka Digital Excellence Award (DAE) bolo tento rok nominovaných rekordných 15 subjektov. Ide o nasledujúce subjekty: applepie, Contedy, Free Andy, GROOW DIGITAL, Istropolitana Ogilvy,  Kreatívna Dvojica, Mannschaft, Mindshare Slovakia, REFRESHER Media, Respect APP, SEOLINE (predtým ONLINE TORO), Slovák and Friends, Targetovo, Wavemaker Slovakia a Wiktor Leo Burnett. Podľa štatútu rebríčka sú tu zaradené agentúry mimo ADMA, ktoré pôsobia na trhu najmenej dva roky, zúčastnili sa aktuálneho ročníka DIGITAL PIE a v ostatných troch ročníkoch získali nejaké ocenenie. Musia však splniť i ďalšie kritéria poskytovania profesionálnych služieb.

Už onedlho budú známe prvé dielčie rebríčky a bodové zisky agentúr rebríčkov DAR a DEA. Už v júni bude jasné priebežné poradie po súťažiach DIGITAL PIE a EFFIE Slovakia, v júli bude známy rebríček ECONOMY.

Cieľom a poslaním rebríčka DAR je každoročne zostaviť poradie najlepších agentúr v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku, a to na základe 5 hodnotiacich kritérií. Tri kritériá PERFORMANCE, IDEA a EXECUTION – ako ich poznáme zo súťaže DIGITAL PIE – tvoria systém priebežného zberania bodov vo vybraných súťažiach a súťažných kategóriách digitálneho marketingu doma i v zahraničí. Kritérium ECONOMY bude sledovať ekonomickú výkonnosť agentúr na báze obratu a EBITDA. Ďalším hodnotiacim kritériom bude AWARENESS – znalosť digitálnych agentúr na trhu.

Organizátorom rebríčka je spoločnosť MARKETERS a odborným garantom je Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Výsledky DAR i DEA budú zverejnené na slávnostnom evente 20. novembra tohto roku v Starej tržnici v Bratislave.

 

Autor článku
adma