Na konferencii Digital Rulezz 2019 – Reality check nebudete vedieť, kam skôr skočiť

adma
Martina Ditrichová 25 október 2019 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Na konferencii Digital Rulezz 2019 – Reality check nebudete vedieť, kam skôr skočiť

K farebnej jeseni neodmysliteľne patria aj marketingové konferencie. Ako odborný garant by sme vás radi pozvali na tú najväčšiu z nich – Digital Rulezz 2019. Digital Rulezz sa už stalo podzimnou povinnou jazdou pre všetkých fanúšikov online marketingu. Aj tento rok sa môžete tešiť na Reality check a najnovšie trendy v digitálnom marketingu, prednášky 40+ spíkrov v 3 sálach, networking so 700+ účastníkmi a jednu nezabudnuteľnú afterparty ako čerešničku na torte. Čo nás čaká na Digital Rulezz 2019 s prívlastkom Reality check?

62046122 2290407020996251 429180778920804352 o
FOTO: facebook.com/rulezz.sk

Prečo Reality check?

Preberať sa budú exkluzívne dáta z prieskumu, ktorí sa robil na paneli marketérov, všetky hviezdy marketingového biznisu pod jednou strechou, bohatý hlavný a sprievodný program a zaujímavé partnerské stánky vo fyer.

Vypichli sme z programu

Aktuálny stav digitálneho marketingu

Program v hlavnej sále otvoria prezident ADMA Peter Šurín a Matej Kolarovský, predseda správnej rady IAB Slovakia. Prezentáciou Správa o stave digitálneho marketingu a médií na Slovensku vám za 20 minút ukážu kompletný obraz o online svete na Slovensku.

A čo keď tá kríza naozaj príde?

Ako zareagujú marketingové oddelenia firiem na Slovensku, keď sa otočí krivka hospodárskeho rastu? Na prednáške Pala Hapáka z MARKETERS a Rastislava Kočana z Go4insight sa dozviete o výsledkoch exkluzívneho prieskumu medzi slovenskými marketérmi prostredníctvom Panela marketingových profesionálov.

AI v marketingu: Fakt alebo fikcia?

Umelú inteligenciu sledujeme v sci fi filmoch už desaťročia, no až v poslednej dobe sa jej nesmelá “real life” verzia dostáva aj do nášho každodenného života. Je len na nás, či ju využijeme v marketingu na zlepšenie výsledkov kampaní, alebo sa rozhodneme ju ignorovať a vydáme sa jej napospas. Na prednáške Peťa Šeba, zakladateľa a CDO PS:Digital, budete mať priestor sa nad problematikou AI zamyslieť do hĺbky.

67832278 2394800337223585 451660246906044416 o
FOTO: facebook.com/rulezz.sk

3 admini Zomri na jednom pódiu

Na hlavnom pódiu budete mať možnosť vidieť nevídané, troch adminov Zomri, ktorých sa môžete spýtať na čokoľvek. V čom tkvie úspech stránky Zomri? Koľko ľudí zasahujú a prečo to celé robia? Viete, čo by ste sa ich opýtali?

Ďakujeme, DIGITAL, už vás nebudeme potrebovať…

Úprimne si odpovedzte… chcete ísť na konferenciu Digital Rulezz, pretože je o “digitáli”, alebo preto, že je to jednoducho skvelá konferencia? S Martinom Wozkom z TRIADu si povieme niečo o tom, aký je skutočný prínos digitálnej komunikácie v marketingovom mixe. Potrebujeme ju vôbec, alebo bez nej už nedokážeme žiť?

The Lost Art of What The F*ck

Neviete, čo očakávať od prednášky Miša Pastiera s týmto názvom? Nechajte sa prekvapiť.:)

Záver konferencie bude patriť slávnostnému vyhláseniu Digitálnej Agentúry Roka 2019. Ktorá z 21 agentúr – členov Asociácie digitálnych a marketingových agentúr (ADMA) – obsadí prvé priečky nového rebríčka DAR?

Soska DAR1

A toto je len malá ochutnávka toho, čo vás na Digital Rulezz čaká v hlavnej sále. Okrem toho bude program zároveň prebiehať v dvoch workshopových sálach, kde bude mať ADMA taktiež svoje zastúpenie.

Odporúčame workshopy

Ako pripraviť tender, o ktorý sa agentúry pobijú? 

by Peter Šurín, prezident ADMA

Pripraviť tender, ktorý dokáže objektívne zhodnotiť všetky atribúty a zároveň prilákať tie najlepšie agentúry, môže byť zložité. Zástupcovia KRAS, ADMA a vybraných klientov vám preto na workshope prezradia tajomstvá, ako by mal vyzerať zaujímavý a férový tender.

Ochutnávka ADMA digital marketing academies

by Juraj Sasko, predseda správnej rady ADMA, CEO Visibility

Zažite ochutnávku z ADMA digital marketing academies. Akadémie, ktoré vám pomôžu získať nadštandardný prehľad v digitálnom marketingu. Na workshope zistíte, ktorá z akadémií je pre vás lepšou voľbou.

Bubliny a krízy: Reality Check v marketingu

By Martin Blaško, CEO Zaraguza

By Marek Kopča, Marketing & PR manager Hyundai Motor Slovakia

By Juraj Karpiš, predseda INESS

By Palo Hapák, Managing Partner MARKETERS

By Igor Brossmann, majiteľ IGOR BROSSMANN, s.r.o.

Médiá nás strašia so spomaľovaním ekonomiky, recesiou či krízou. Nemecko, Brexit, obchodná vojna Čína vs. USA… pamätáte sa ešte na krízu v rokoch 2008-2009 a aký mala dopad na marketingovú brandžu? Diskusia o aktuálnej situácii aj ako sa pripraviť na krízu bude predmetom exkluzívneho diskusného workshopu.

65902508 2334531319917154 5738344648422719488 o
FOTO: facebook.com/rulezz.sk

Ťažko uveriť, no toto bola iba malá ochutnávka toho, čo vás na tohtoročnej konferencii Digital Rulezz čaká… mená zahraničných spíkrov, slovenské stars marketingového neba a celý program nájdete na webe Digital Rulezz 2019.

Lístky na Digital Rulezz 2019 – Reality check kúpite TU. Tešíme sa na vás 26. novembra v Starej tržnici v Bratislave. 

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu. Moje portfólio: ditrichovamartina.myportfolio.com