Mentori, ktorí ťa povedú na ADMA digital marketing academy časť II.

DigiNews
Martina Ditrichová 11 október 2018 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Mentori, ktorí ťa povedú na ADMA digital marketing academy časť II.

Pokračujeme s predstavovaním mentorov ADMA digital marketing academy. Prvých štyroch mentorov sme predstavili v článku začiatkom týždňa. Dnes spoznáte zvyšnú päticu vyvolených…

TW ADMA 1024 512 last ticket

 

5. Juraj Sasko, Visibility – Content Marketing

Juraj Sasko

Juraj začínal s online marketingom počas štúdia na Coventry University vo Veľkej Británii, odkiaľ sa dostal na pracovnú stáž do Španielska a následne do O2 na Slovensku. V roku 2009 založil spolu s Radom Rohaľom digitálnu agentúru VISIBILITY, z ktorej sa postupne stala full servis digitálna agentúra s viac ako 50 pracovníkmi v dvoch krajinách. VISIBILITY je zakladajúcim členom ADMA, kde Juraj pôsobí na pozícii Podpredsedu správnej rady. Okrem toho je externý lektor Google na Slovensku a v Českej Republike, národný prezident neziskovej organizácie JCI pre Slovensko za rok 2015 a člen združenia Mladých podnikateľov Slovenska. Aktívne sa zúčastňuje vzdelávacích podujatí, konferencií a píše do odborných časopisov na rôzne témy z oblasti online marketingu. Ako prvý v Československu spracoval tému online reputačného manažmentu v dizertačnej práci MBA na LIGS University v Prahe. Aktuálne žije v Prahe, kde sa venuje rozvoju českej pobočky VISIBILITY a ich medzinárodným aktivitám.

 

6. Vladimír Cintula, Riesenia.com – Analytika

Vlado Cintula

Vlado pracuje v spoločnosti RIESENIA.com už viac ako 10 rokov. Predstavuje kombináciu dlhoročných skúseností s digitálnym výkonnostným marketingom a technologického vzdelania. Je jedným z rešpektovaných odborníkov na automatizáciu a personalizáciu výkonnostných kampaní medzi odbornou komunitou na Slovensku aj v Čechách. Je vedúcim divízie marketingu. Venuje sa najmä strategickým návrhom a konceptom kampaní, technológiám a automatizácii komplexných kampaní na základe online a offline dát. A popritom školí – individuálne, v rámci vzdelávacích projektov aj na konferenciách.

 

7. Patrik Barták, Basta digital – Výkonnostný marketing

Patrik Bartak Basta digital2

Patrik konzultuje a tvorí stratégie pre kľúčových klientov Basta digital. Je agentúrny lead pre oblasť konverznej optimalizácie. Má skúsenosti s dlhodobým výkonnostným marketingom aj so sezónnymi kampaňami zameranými na merateľný dopad na predaj. Pracoval na viacerých exportných kampaniach slovenských klientov do EÚ a sveta. Na začiatku kariéry sa špecializoval na social media marketing, neskôr UX design a výskum. Vyštudoval psychológiu.

 

8. Jiří Korpa-Ondo, Digiline – Médiá a plánovanie

Jiri Korpa Ondo

Jiří začínal v online marketingu ako media planner v agentúre Digitask, kde neskôr pôsobil na pozícii media director. Pracoval pre globálnych aj lokálnych klientov ako Samsung, Heineken, Microsoft, Poštová Banka, ZOOT. Aktuálne pôsobí na pozícii mediálneho stratéga v najväčšej online mediálnej agentúre na Slovensku Digiline a špecializuje sa na tendre, nových klientov a nastavenie kľúčových stratégií pre klientov ako Orange, VUB, Hyundai a Hornbach.

 

9. Martin Woska, TRIAD Advertising – Workshop digitálneho marketingu

Wosa small

Martin je kreatívny, strategický riaditeľ a spolumajiteľ TRIADu, jednej z najinovatívnejších reklamných agentúr na Slovensku a v Čechách. Okrem toho je prezidentom klubu najoceňovanejších kreatívcov Slovenska, ADC. Je držiteľom vyše 50-tich domácich aj zahraničných ocenení za kreativitu a efektivitu, medzi nimi aj najvyšších osobných ocenení za prínos digitálnemu marketingu na Digital PIE a celkový prínos slovenskej reklame – FILIP, na zlatom klinci. V Bratislavskom Triade je zodpovedný za dva tímy, pracoval pre značky ako O2, Absolut vodka, Pilsner Urquell, Adidas, Rajo, Kofola, Tatratea, Veľkopopovický Kozel a mnohé ďalšie. Miluje synergiu medzi stratégiou a kreatívou a napriek všetkému dosiahnutému vie, že nič nevie.

Tým sme uzavreli zoznam 9 mentorov, ktorí ťa prevedú všetkými dôležitými časťami digitálneho marketingu v ADMA digital marketing academy. Stále je tu možnosť registrácie a posledné voľné miesta, preto s rozhodovaním neotáľaj. Viac informácií a registračný hárok na webe akadémie.

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu.