Mentori, ktorí ťa povedú na ADMA digital marketing academy časť I.

DigiNews
Martina Ditrichová 9 október 2018 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Mentori, ktorí ťa povedú na ADMA digital marketing academy časť I.

Naša akadémia záujemcom o titul Master of digital marketing už čoskoro otvorí bránu v priestoroch členskej agentúry Visibility v centre Bratislavy. Ešte stále máte možnosť sa registrovať a stať sa súčasťou ADMA digital marketing academy, no mali by ste sa poponáhľať, pretože miesta sa rýchlo míňajú. Máme k dispozícii posledných 5 miest…

TW ADMA 1024 512 last ticket

V článku sa dozviete viac o mentoroch jednotlivých blokov, ktorí sú dlhoročnými odborníkmi vo svojej oblasti.

1. Miroslav Murgaš, Core4 – Web & Aplikácie

MiroMurgas 255x288 1

Miro profesijne vstúpil do onlinu ako web developer počas vrcholiacej dotcom bubliny v roku 1999. Počas štúdia informatiky na FEIke stál v roku 2001 pri zrode prvej slovenskej digitálnej agentúry – CORE 4, kde je spolumajiteľ a dodnes pôsobí ako CEO a CTO.

V priebehu kariéry pomáhal významným značkám (Allianz-Slovenská poisťovňa, Globtel/Orange Slovensko, VÚB) pri ich prvých krokoch v online prostredí. Zažil prvé obchody na našom online mediálnom trhu a niektoré z jeho riešení reklamných formátov “otravovali” život celej generácii slovenských používateľov.

2. Kreatívna tvorba – Michal Pastier, Zaraguza

Michal Pastier

Michal je nadšenec festivalu Burning Man, spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamných agentúr Zaraguza na Slovensku a Čechách, a taktiež v prvej slovenskej naming agentúre GoBigname. Okrem toho aktuálne pomáha s marketingom spoločnosti Exponea, ktorá patrí medzi najrýchlejšie rastúce SAAS firmy na svete v oblasti marketingovej automatizácie a pokročilej dátovej analytiky s využitím A.I.

Michal bol v roku 2016 zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Financial Times a Google. Rok predtým sa dostal na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30pod30.

3.Stratégia digitálnej komunikácie – Peter Šebo, PS:Digital

Peter Šebo 1

Peter študoval na EUBA, po škole pôsobil 4 roky v špecializovanom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia, neskôr Ecopress Magazines. Je autorom a spoluautorom viacerých konferencií ako napríklad Internet je sexy, prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing, MobileRulezz, InternetRulezz – All about Facebook. Takisto je spoluorganizátor národnej súťaže mobilných aplikácií v SR – AppsRulezz, či súťaže marketingových Facebook riešení – FbRulezz a najväčšej konferencie o digitálnom marketingu Digital RULEZZ.

Peter pravidelne prezentuje na konferenciách, seminároch či školách a univerzitách. Vlastní a kreatívne vedie digitálnu marketingovú agentúru PS:Digital, ktorá získala viacero ocenení za digitálnu kreativitu, efektivitu aj PR.

4. Sociálne médiá – Marek Didák, Hype

Hype marek

Marek je kreatívny riaditeľ a spoluzakladateľ digitálnej agentúry Hype. Začínal ako social media marketér a neskôr pôsobil ako konzultant pre malé a stredné spoločnosti. Ulietava si na najnovších digitálnych trendoch, čo sa odráža aj v pravidelnej relácii #DigiNews, kde zhŕňa najpodstatnejšie novinky, ktoré sa udiali za posledný mesiac na internete.

Ešte tento týždeň predstavíme zvyšných piatich mentorov, na ktorých sa môžete v rámci ADMA digital marketing academy tešiť.

Na záver pridáme ešte jedno budhistické porekadlo : ,,Keď je študent pripravený, objaví sa majster.” Ste pripravení učiť sa od tých najlepších a stať sa Master of digital marketing?

Potom neváhajte a navštívte web akadémie. Zostáva posledných 5 miest.:)

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu.