Kto zabojuje o titul DAR / DEA v roku 2021?

adma
28 september 2021 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Kto zabojuje o titul DAR / DEA v roku 2021?

Organizátori rebríčkov DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA (DAR) a DIGITAL EXCELLENCE AWARDS (DEA) zverejnili zoznamy agentúr, ktoré v tomto roku zabojujú o prestížne ocenenia najlepších agentúr v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku.

DAR

Podľa pravidiel súťaže sú do rebríčka DAR nominované členské agentúry Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA), čo je garanciou relevancie týchto subjektov na trhu digitálnych služieb na Slovensku.

Tento rok ide spolu o 21 agentúr:

Basta digital, CORE4 Advertising, Digiline, Diorama, Elite / Monday Lovers, Hype, MullenLowe GGK PROFERO, NetSuccess, paravan interactive, Performics, Ponyhouse, Promiseo, PS:Digital, RIESENIA.com, SCR Interactive, Socialists, THIS IS LOCCO, TRIAD Advertising, ui42, Visibility, ZARAGUZA.

Pre ostatné agentúry – mimo členov ADMA – sú určené ocenenia v ďalšom rebríčku Digital Excellence Award (DEA). Nominačné kritériá pre zaradenia do rebríčka DAE (pôsobia na trhu min. 2 roky, účasť a úspešnosť na DIGITAL PIE, poskytovanie profesionálnych služieb a stanovený minimálny obrat) v tomto roku naplnilo spolu 13 agentúr: dotcom.sk, Istropolitana Ogilvy, JANDL, marketing a reklama, Mannschaft, MARK BBDO Bratislava, PTA Group, Respect APP, Róbert Slovák a jeho priatelia, Seesame, Volis International, Wavemaker, Wiktor Leo Burnett, ZenithMedia.

Cieľom a poslaním rebríčka DAR je každoročne zostaviť poradie najlepších agentúr v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku, a to na základe 5 hodnotiacich kritérií. Tri kritériá PERFORMANCE, IDEA a EXECUTION – ako ich poznáme zo súťaže DIGITAL PIE – tvoria systém priebežného zberania bodov vo vybraných súťažiach a súťažných kategóriách digitálneho marketingu doma i v zahraničí. Kritérium ECONOMY bude sledovať ekonomickú výkonnosť agentúr na báze obratu a EBITDA. Ďalším hodnotiacim kritériom bude AWARENESS – znalosť digitálnych agentúr na trhu.

Organizátorom rebríčka je spoločnosť MARKETERS a odborným garantom je Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Výsledky DAR i DEA budú zverejnené na konferencii MARKETING RULEZZ 2021, ktorá sa uskutoční 23. novembra tohto roku v Starej tržnici v Bratislave. Slávnostné dekorovanie víťazov prebehne na večernej afterparty.

Autor článku
adma