Kto si odniesol Digital PIE v kategórii Performance?
Pred týždňom sa konal slávnostný galavečer Digital PIE, kde sa rozdávali ceny za výnimočné projekty v digitálnom marketingu v troch kategóriách. Agentúry v kategóriách Performance, Idea a Execution postupne získavali body za svoje prihlásené práce, z ktorých najúspešnejší bol aj tento rok TRIAD Advertising.

Dnes sa bližšie pozrieme na kategóriu Performance a ukážeme si víťazné práce, ktoré vás môžu inšpirovať vo vašej práci orientovanej na výkon.
Perfomance Digital PIE 2019 získali
- Riešenia.com, Alvolia.com – Svet nápojov
Pomocou kampaní cez Google Ads, Heureka, Facebook a newsletter dosiahli za rok 2018 nasledovné výsledky:
Medziročný rast výnosov z kampaní o 96 % a to pri medzoročnom navýšení mediálnych nákladov len o 10 %. Súčasne sme znížili medziročne podiel mediálnych nákladov na výnosoch o 44 %.
2. Elite Solutions, Depaul Slovensko – Adoptuj si svoju posteľ
Pred 13 rokmi zomrelo na podchladenie takmer 20 ľudí. Ako reakcia vznikla nezisková organizácia Depaul Slovensko, ktorá ľudom bez domova poskytuje nocľah, jedlo a ošetrenie. Aby však mohli pomôcť každému, potrebujú pomoc aj oni sami. Spoločne preto vytvorili myšlienku adopcie postelí, ktoré sa stali symbolom podpory ochrany pred krutou zimou.
3. Digiline pre Orange Slovensko – Prekonanie navýšených cieľov predaja paušálov cez e-shop v druhom polroku 2018
Klient v júni 2018 výrazne zvýšil predajné ciele pre obdobie august až december 2018:
• online predaje hlasových paušálov cez e-shop
• podiel online predajov nacelkových predajoch
• zachovanie alebo zvýšenie úrovne ROAS
Cieľ predaja paušálov cez e-shop prekonali až o 41%.


4. Zaraguza pre Baliarne obchodu Poprad a.s. – Tajomstvo kávičkára
Výzvou bolo omladiť tradičnú značku a zasiahnuť nielen mladú cieľovku, ale aj zlepšiť jej postoj k značke a motiváciu nakúpiť. Namiesto produktovej kampane, pripravili kampaň na aktuálnu spoločenskú tému, ktorá priamo súvisí s produktom. Žijeme v dobe sociálnych bublín. Ľudia sa delia na tábory podľa toho, ako sa obliekajú, aký majú mobil alebo čo počúvajú. Preto sa Popradská rozhodla prestať ľudí deliť na takých a hentakých a rozhodla sa otvoriť tému tolerancie medzi ľuďmi. “Nerieš kávu druhých a aj tvoja ti bude chutiť lepšie”
5. TRIAD Advertising pre Pernod Ricard – ABSOLUT – Slovensko žije všetkými farbami
S ABSOLUT, ktorá na celom svete bojuje za otvorenejšiu spoločnosť celému Slovensku ukázali, že pestrosť nám pristane. Kontroverzná kampaň, ktorá by vlastne kontroverzná nemala byť, sa stala celospoločenskou témou a jej výsledky predčili očakávania.
6. Mikuláš Prokop (Freelance SEO Consultant) pre Petit Press, a.s. – SEO pre SME.sk
Hlavným cieľom SEO aktivít bolo medziročné zvýšenie organickej návštevnosti z vyhľadávačov na Sport.sme.sk počas MS v hokeji 2018. Na tomto odkaze si môžete pozrieť všetky SEO aktivity: http://bit.ly/seo-sme
Tieto aktivity sa pretavili do rekordnej organickej návštevnosti oproti minulým ročníkom MS v hokeji.
Z víťazov v kategórii Performance s rovnakým počtom bodov sa vylosoval víťaz, ktorý získal poukaz na prenájom osobného vozidla. Šťastný výherca TRIAD bez váhania venoval svoju výhru jedinému freelancerovi v súťazi Mikulášovi Prokopovi. Ten sa veľmi tešil, pretože podla vlastných slov nešoféroval odkedy dostal vodičský preukaz, takže má aspoň na čom trénovať.:)
Víťazom k ich výkonom srdečne gratulujeme a tešíme sa, ako bude „performance“ slovenských kampaní každým rokom narastať! Všetkých víťazov Digital PIE aj s case studies a popismi jednotlivých kampaní nájdete na webe Digital PIE.