Kto bude DIGITÁLNOU AGENTÚROU ROKA 2021? Bude to Basta digital, TRIAD, LOCCO, Visibility alebo ZARAGUZA?

DAR
18 november 2021 0 komentárov
Úvod / Blog / Uncategorized / Kto bude DIGITÁLNOU AGENTÚROU ROKA 2021? Bude to Basta digital, TRIAD, LOCCO, Visibility alebo ZARAGUZA?

Rebríček DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA (DAR) ide do finále. Už o týždeň v utorok 23.11. sa dozvieme, kto je najkomplexnejšou DIGITÁLNOU agentúrou na Slovensku, ktorá uspela v 5 hodnotiacich parametroch: PERFORMANCE, IDEA, EXECUTION, ECONOMY a AWARENESS.

Kráľom rebríčka ECONOMY sa stali podľa očakávania digitálne mediálne agentúry – DIGILINE a Performics, ktoré obsadili 1. a 2. miesto. Úspešne ich však „prenasledovali“ známe značky, ako ZARAGUZA, TRIAD Advertising a THIS IS LOCCO, ktoré v tomto poradí obsadili 3. – 5. miesto rebríčka ekonomicky najväčších agentúr. Poradie zamiešal aj ďalší hodnotiaci parameter – AWARENESS, a teda znalosť digitálnych agentúr medzi slovenskými marketérmi. Najznámejšími značkami na Slovensku v kategórii digitálnych agentúr je TRIAD (1. miesto) a ZARAGUZA (2. miesto), trojicu najznámejších subjektov uzatvára PS:Digital. Potom nasledujú VISIBILITY (4.) a THIS IS LOCCO (5.)

O konečnom poradí rozhodnú domáce a zahraničné súťaže v troch hodnotiacich parametroch – PERFORMANCE, IDEA, EXECUTION – tak, ako ich poznáme zo súťaže DIGITAL PIE. Kto bude najúspešnejšou DIGITÁLNOU AGENTÚROU ROKA 2021? Kto bude najúspešnejšou neadmáckou agentúrou rebríčka DIGITAL EXCELLENCE AWARDS (DEA)?

Dozviete sa už čoskoro, v utorok 23.11. 2021 na slávnostnom vyhlásení víťazov oboch rebríčkov na záver konferencie MARKETING RULEZZ 2021 v Starej tržnici. Príďťe podporiť svojich favoritov!

Cieľom a poslaním rebríčka DAR je každoročne zostaviť poradie najlepších agentúr v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku, a to na základe 5 hodnotiacich kritérií. Tri kritériá PERFORMANCE, IDEA a EXECUTION – ako ich poznáme zo súťaže DIGITAL PIE – tvoria systém priebežného zberania bodov vo vybraných súťažiach digitálneho marketingu doma i v zahraničí. Kritérium ECONOMY bude sledovať ekonomickú výkonnosť agentúr na báze obratu a EBITDA. Ďalším hodnotiacim kritériom bude AWARENESS – znalosť digitálnych agentúr na trhu.

Organizátorom rebríčka je spoločnosť MARKETERS a odborným garantom je Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Autor článku
adma