eyerim cover ADMA

Každá osobnosť si zaslúži správne okuliare. eyerim štartuje letnú kampaň

adma
22 jún 2022 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Každá osobnosť si zaslúži správne okuliare. eyerim štartuje letnú kampaň
Pôvodom slovenská online očná optika eyerim vstupuje do letnej sezóny sexy spracovanou brandovou kampaňou, ktorú ideovo a produkčne zastrešila agentúra Hype.
Okuliare a človek, ktorý ich nosí – to sú dva hlavné subjekty, na ktoré sa čerstvá letná kampaň sústredí. Všetci totiž chceme byť štýloví a unikátni zároveň, zabúdame však, že nezáleží na tom, čo nosíme, pretože štýl nedefinuje našu osobnosť. Dopĺňa ju.

„Inak povedané, bez nás by bol náš štýl ničím,“ hovorí Vojto Kósa, kreatívny riaditeľ Hype. „V kampani ukazujeme, že za každým trendovým rámom sa skrýva jedinečný človek. A eyerim má tie správne okuliare pre každého, kto chce podčiarknuť svoju unikátnu osobnosť.“  

Minimalistické vizuály, dominantné headliny a štýlové video tvoria základ kampane a komunikujú jej posolstvo – že nakupovať okuliare online cez eyerim je jednoduché a plné výhod. „Nezáleží na tom, či práve sedíš v kancelárii, alebo si na pláži. Keď si povieš, že by sa ti hodili nové okuliare, tvojou prvou voľbou by mal byť práve eyerim, pretože práve tu nájdeš ideálny rám,“ dopĺňa Vojto Kósa.

Zo strany klienta kampaň viedol Matúš Kollár, nový CMO eyerim, ktorý na pozíciu nastúpil len začiatkom mája. „Letná sezóna je pre eyerim mimoriadne dôležitá, preto sme na kampani spolu s (vtedy ešte len budúcim) tímom a agentúrou Hype začali pracovať ešte pred mojím nástupom. Inak by sme sezónu nevedeli stihnúť.” 
Napriek dôležitosti sezóny, eyerim kampaň nechcel postaviť len na slnečných okuliaroch, teda tradičnom symbole leta. Kollár dodáva:
„Naše portfólio tvoria okrem slnečných okuliarov a tisícok dioptrických rámov svetoznámych značiek aj modely z vlastného produktového radu eyerim collection. Na celkovo dvanástich osobnostiach sa vo videu snažíme zachytiť práve šírku portfólia. Výsledok do bodky ilustruje hlavné posolstvo kampane – na eyerim si nájdete okuliare, nech ste akákoľvek osobnosť!”
Brandovo orientovaná kampaň bude trvať dva mesiace a primárnymi komunikačnými kanálmi sú Google, YouTube a sociálne siete – Facebook, Instagram, ale tiež Snapchat a TikTok. Kreatívu uvidia okrem Slovenska tiež zákazníci na štyroch ďalších európskych trhoch, konkrétne v Maďarsku, Poľsku, RumunskuChorvátsku.

  • Klient: eyerim
  • Agentúra: Hype
  • Creative Director: Vojto Kósa
  • Idea Maker: Maroš Bolčák, Daniel Tichý, Jakub Šuták, Vojto Kósa
  • Copywriter: Jakub Šuták
  • Art Director: Dominika Mitríková
  • Graphic Designer: Daniel Tichý, Klára Kaňuščáková
  • Account Manager: Laura Chnapková, Adam Hudeček
  • Produkcia: Zeldeo: Dáša Brezovská

 

Autor článku
Hype