Inšpirujte sa víťazmi minulého ročníka Digital PIE
Zaspomínajte s nami na druhé slávnostné odovzdávanie cien za digitálny marketing na Slovensku – Digital PIE 2018. Spomedzi 160 prihlásených si v jednotlivých kategóriách počas večera odnieslo cenu Digital PIE celkovo 22 prác. V článku vám predstavíme výber niekoľkých z nich na inšpiráciu.
Špeciálne ocenenie za výnimočný prínos v digitálnom marketingu Digital Special Award, získal Martin Woska – Chief Creative & Strategy Director agentúry TRIAD a prezident ADC Slovakia, ktorý si s nami zaspomínal na Digital PIE 2018: ,,Každý dobrý nápad má šancu, je jedno či ste malá, či veľká agentúra. Prekvapením minulého roka pre mňa bolo This is Locco, ktoré zabodovalo vo viacerých kategóriách s naozaj super nápadmi a vystrelilo do top 3 agentúr večera. Dajte si záležať na case study a urobte dobrú reklamu svojej reklame, vyvarujte sa kejskovému klišé a zdĺhavému vysvetľovaniu. A hlavne, nebojte sa prihlásiť svoje práce. Veľakrát sa mi stalo, že som v duchu podceňoval našu prácu, ktorá nakoniec vyhrala.”
Kto si minulý rok odkrojil z koláča Digital PIE?
IDEA
This is locco
Zaraguza
Robot Edo získal digitálny koláč nielen za ideu ale aj exekúciu.
Istropolitana Ogilvy
Magna pomocou kampane Moje dieťa na pár dní obsadila slovenský Facebook a nenechala nikoho chladným. Na Digital PIE sme ocenili nápad aj performance, keďže sa kampaňou podarilo zvýšiť príspevky o viac ako 21 000eur. Na jednodňovú kampaň s nulovým mediálnym rozpočtom je to viac ako slušný výsledok.
Socialists
Kampaň pre nevodičov bola ocenená aj v kategórii Execution.
Wiktor Leo Burnett
TRIAD
TRIAD získal za kampaň 17. november 89 digitálny koláč za nápad aj performance.
PERFORMANCE
Visibility
Optimalizácia pre vyhľadávače pre klienta Firo Tour
Práca agentúry Visibility je výborným príkladom toho, prečo Digital PIE vznikol. SEO projekty štandardne súťaže nevyhrávajú, no tento si to zaslúži. Keďže cestovky patria do vysoko konkurenčnej oblasti, vo výsledkoch vyhľadávania sa presadzujú len veľmi ťažko. Premyslená SEO stratégia a práca na webe však priniesla ovocie:
- nárast organickej návštevnosti o 75%
- nárast výnosov z organickej návštevnosti o 113%
- FOTO: ui42.sk
digitask
RUKIE je dobre strategicky naplánovaná performance kampaň. Využívala viacero platforiem, 50 rôznych kreatív a A/B testing, a tak dosiahla v roku 2017 viac ako 80 000 inštalácie appky. Zvýšil sa aj počet mesačných dopytov po remeselníoch v aplikácii (takmer 9-násobne), čo znamená, že kampaň aj reálne pomohla ľuďom nájsť remeselníkov, ktorých potrebovali.
- FOTO: mojandroid.sk
This is LOCCO
Správne zvolená stratégia kampane Rozprávkari s využitím crowdfundingovej platformy niekoľkonásobne prekonali požiadavky klienta.
House of Da Vinci Launch – tu zaujala komplexnosť, dlhodobosť a výkonnosť. Medzinárodný presah podčiarkuje náročnosť exekúcie. Nie je veľa prác na Slovensku ako táto.
EXECUTION
Elite Solutions
Botograf prekonal hranice digitálneho sveta a bol prevtelený do podoby fyzického artefaktu. Zaslúžil si ocenenie za celkové technické riešenie a prienik viacerých platforiem.
- FOTO: techvia.sk
TRIAD
Tatratea heartmix
Diorama
Exekutíva projektu Universe of well-being pre HB Reavis sa páčila celej porote. Téma fiktívny vesmír kvalitného života funguje, je pekná.
GrandPano
SPP Smart Home – Exekučne aj optimalizáciou výborne spracovaný web.
Veríme, že sme vás článkom inšpirovali a nakopli. Napadla vás práca, ktorá by sa mohla uchádzať o digitálny koláč v rámci Digital PIE 2019? Potom neváhajte a prihláste svoju „kejsku“ TU.