Inšpirujte sa minuloročnými víťazmi DIGITAL MEDIA SOLUTION 

digital media solution
Martina Ditrichová 28 február 2023 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Inšpirujte sa minuloročnými víťazmi DIGITAL MEDIA SOLUTION 

Deadline prihlasovania prác do súťaže Digital PIE 2023 sa nezadržateľne blíži. Prečítajte si posledný zo série článkov, ktoré vám majú pomôcť lepšie pochopiť jednotlivé kategórie súťaže. Zatiaľ ste mali možnosť prečítať si užitočné tipy k prihláške a inšpirovať sa víťazmi minulého ročníka Digital PIE v troch hlavných kategóriách – PERFORMANCE, IDEAEXECUTION. V aktuálnom článku vám podrobnejšie predstavíme kategóriu DIGITAL MEDIA SOLUTION a víťazov, ktorí špeciálne ocenenie IAB Slovakia získali minulý rok. Užitočné informácie k tejto kategórii poskytla výkonná riaditeľka IAB Slovensko, Daša Karpelová.

PERFORMANCE 5

Ktoré práce získali DIGITAL MEDIA SOLUTION na Digital PIE 2022?

Aj ľudia ako Vy investujú – dátový akvizičný nástroj by WAVEMAKER Slovakia / Screenstein pre klienta Slovenská sporiteľňa

Slovenská sporiteľňa pred vyše dvoma rokmi predstavila kampaň na nové investičné sporenie. Cez appku George vtedy investovalo viac ako 1000 nových klientov mesačne. Po čase však už jednoduchá komunikácia novinky nestačila a bolo potrebné nájsť nový motivačný trigger.

Využili preto vlastné dáta o tom, ako už existujúci klienti investujú a pretvorili ich do jedinečného dátového nástroja. Potenciálnym klientom tak ukázali, ako prichádzajú o investičnú príležitosť a zároveň zapojili do hry motivujúci efekt porovnávania sa s druhými.

Dátovo cielenými bannermi začali potenciálnych klientov privádzať na dátový tool, ktorý im ukáže, ako investujú ľudia ako oni – v porovnateľnom veku a z rovnakého regiónu, a aj to, koľko už mohli mať zarobené za 5 rokov. Cez deeplink sa vedia dostať priamo do Georgea a sporenie si v nej za pár minút priamo zriadiť.

Tool už využilo 45 000 ľudí a sporenie si vďaka nemu otvorilo už vyše 700 klientov.

Ako zrecyklovať obsah zo sociálnych sietí a priniesť tak nový príjem pre slovenské médiá by PS:Digital pre klienta Etarget

Sociálne siete dnes vládnu nie len hoaxom, ale aj reklamným budgetom zadávateľov od malých až po tých najväčších. Preto sme pripravili nový reklamný kanál, ktorý využíva už vytvorený obsah (príspevky) na sociálnych sieťach (Facebook, LinkedIn, Instagram) a zobrazuje ho v programatických reklamných sieťach naprieč slovenskými webmi.

Špeciálne ocenenie IAB Slovakia 

DIGITAL MEDIA SOLUTION sa od predchádzajúcich hlavných ocenení DIGITAL PIE líši tým, že o toto ocenenie sa môžu uchádzať akékoľvek subjekty s kreatívnym digitálnym mediálnym riešením či inovatívnym projektom.

Cieľom špeciálneho ocenenia IAB Slovakia je zviditeľnenie inovatívnych, hodnotných a úspešných digitálnych mediálnych riešení z oblasti slovenského digitálu. Charakteristika tejto kategórie Digital PIE by sa dala vystihnúť slovom “inovatívnosť”. Jedinou podmienkou prihlásenej práce je, aby sa jednalo o novinku, o niečo, čo tu predtým nebolo a čo prinieslo preukázateľne zlepšenie výsledkov.

Prihlášku do DIGITAL MEDIA SOLUTION môžu poslať:

  • Digitálne médiá
  • Mediálne agentúry
  • Digitálne a kreatívne agentúry
  • Zadávatelia
  • Technologické spoločnosti

V prihláške zdôvodnite účel práce a jej hodnotu tak, aby to bolo pre porotu zrozumiteľné (pokiaľ by sa jednalo o technologické riešenie či algoritmus, samotným kódom PIE nezískate). Prihlasovatelia do DIGITAL MEDIA SOLUTION nie sú limitovaní členstvom v IAB Slovakia. 

Aké digitálne práce majú šancu uspieť?

  • Vydavatelia – nový reklamný formát, tvorba – nový projekt, technológia, dáta a ich využitie
  • Agentúry/tech – výskum, dáta, technológie, mediálne plánovanie, nákup mediálneho priestoru
  • Zadávatelia reklamy – aplikácie, digitalizácia služieb/produktov, dáta/technológie

Prihlásené práce musia spĺňať obhájiteľný, kvantifikovateľný a dokázateľný dopad na: 

  • predaj digitálnych médií, formátov, produktov a služieb;
  • rozšírenie zásahu digitálnych médií, formátov, produktov a služieb;
  • zefektívnenie plánovania nákupu/predaja digitálnych médií, formátov, produktov a služieb;
  • engagement (zapojenie) konzumentov digitálnych médií, formátov, produktov a služieb.

Deadline prihlásenia práce do VII. ročníka súťaže digitálneho marketingu na Slovensku je koniec februára. Registrovať sa môžete na webe digitalpie.sk priamo TU. Zviditeľnite svoju prácu a prihláste svoj inovatívny projekt do prestížnej súťaže Digital PIE 2023.

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu. ditrichovamartina.myportfolio.com