Hovorila vám mama, že vás blbosti na internete neuživia?

adma
Matúš Kollár 17 máj 2020 0 komentárov
Úvod / Blog / #digitalnytyzden / Hovorila vám mama, že vás blbosti na internete neuživia?
A tiež: Vyskúšajte si let vesmírom / Unreal 5 neuveríte! / Reklama v čase COVID-19 / ADMA online poradňa

Vyskúšajte si let vesmírom

Pre každého, kto sa chcel stať kozmonautom a z akéhokoľvek dôvodu sa mu to nepodarilo, prinášame oficiálny online simulátor od SpaceX. Splňte si sen a vyskúšajte si, ako sa už koncom mája bude posádka modulu Crew Dragon spájať s ISS.

Unreal 5 neuveríte!

Je to len technické demo nového Unreal Engine 5, ktoré má demonštrovať masívny výkon nastupujúcej generácie Sony PS5, poviete si. A má to deväť minút, kto to má asi tak celé pozerať? A potom si to pustíte, prídu prvé in-game zábery, vám padne sánka nenájdete ju ani po dopozeraní. Výraz fotorealistická grafika sa už určitý čas skloňuje, ale TOTO?! WOW 😊

Hovorila vám mama, že vás blbosti na internete neuživia?

Aj vám mama hovorila, že vás blbosti na internete ako vytváranie primitívnych obrázkov či videí neuživí? Nuž, naše milované mami nemajú vždy pravdu: svetovo najobľúbenejšiu platformu na vytváranie .gifiek GIPHY v uplynulom týždni zhltol novodobý „Big Blue“ za 400 miliónov dolárov. Pre GIPHY to však bola skôr otázka času a hlavne peňazí, keďže až 50% návštevnosti získavalo z aplikácii Facebooku, teda z Messangeru, Instagramu či WhatsApp.

Reklama v čase COVID-19

Nedávno sme sa zúčastnili online eventu Raňajky s reklamou, ktorý organizoval Klub reklamných agentúr Slovenska a Rada pre reklamu. Témou bol aktuálny stav a jeho dopad na marketing a komunikáciu. V našom krátkom reporte nájdete niekoľko zaujímavých postrehov od brandžových spíkrov, zopár postrehov prihodil aj náš prezident, Peter Šurín.

ADMA online poradňa

Radi prekonávame výzvy a radi pomáhame prekonávať výzvy (nielen) našim klientom. Preto najbližších šesť týždňov budete mať možnosť ZADARMO absolvovať online semináre na kľúčové témy digitálnej komunikácie cez Google Meets. Termíny ADMA online poradne a linky na konkrétne semináre nájdete na našom Facebooku.

 

 

Autor článku
Matúš Kollár
Som nadšený marketér, podporovateľ inovácii a fanúšik technologických noviniek. Aktuálne pracujem ako Brand Manager pre prémiové portfólio a škótske whisky v Pernod Ricard Slovakia, kde sa s láskou starám značky Chivas Regal, Ararat, Martell či G.H. Mumm. Pre ADMA píšem pravidelne rubriku Digitálny Týždeň, ktorá vychádza každú nedeľu na webe ADMA.sk. V súkromnom živote som veľký fanúšik LEGO :)