E-book Influenceri v digitálnom marketingu

digitalny marketing
Martina Ditrichová 27 máj 2021 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / E-book Influenceri v digitálnom marketingu

ADMA v spolupráci s jej členskými agentúrami prináša ďalší e-book, tentokrát na aktuálnu tému Influencer marketing. E-book je určený ako pre marketérov, tak aj samotných influencerov, ktorí sa chcú orientovať v tejto relatívnej novej oblasti digitálneho marketingu. Celý e-book Influenceri v digitálnom marketingu TU.

Influencer marketing je dnes už neodmysliteľnou súčasťou marketingovej stratégie mnohých firiem a vzhľadom na výsledky spolupráce s influencermi sa zdá, že jeho krivka bude aj naďalej stúpať a značiek využívajúcich na propagáciu influencerov bude stále pribúdať. Ak sa v téme neorientujete, teraz je ten správny čas otvoriť nový ADMA e-book.

Influenceri v ADMA e-booku

V e-booku zistíte, kto sú influenceri súčasnosti a kto bol vôbec prvým influencerom. Dozviete sa, aké sú možnosti využitia a kritériá výberu influencera, ako sa uzatvára a vyhodnocuje spolupráca s ním a ako influencer marketing ovplyvnila pandémia. Nájdete tu aj zoznam TOP influencerov na Slovensku rozdelených do kategórií a príklady úspešných spoluprác s influencermi na inšpiráciu.

Obsah e-booku:

  • Kto sú influenceri? V tejto kapitole nájdete definíciu influencera, časovú os vývoja influencer marketingu a výhody a nevýhody tejto formy spolupráce.
  • Možnosti využitia influencera. Spolupráca s influencerom vám môže pomôcť naplniť mnohé marketingové ciele. V 2. kapitole zistíte, aké možnosti využitia influencer marketing ponúka.
  • Kritériá výberu influencera. Na čo by ste sa mali zamerať predtým, ako sa rozhodnete pre konkrétnu influencerskú osobnosť? V tejto kapitole zistíte, ako nájsť toho pravého influencera.
  • Micro vs. Macro influencer. Makro influenceri síce generujú obrovský reach, no cena za jeden príspevok sa môže vyšplhať na tisícky eur. Mikro influenceri na druhej strane majú limitovaný zásah, no záujem aj menšieho publika je nepomerne vyšší. Ktorou cestou sa vydať? 
  • Vyhodnocovanie spolupráce. V 5. kapitole sa dozviete, ako zistíte, či bola spolupráca s influencerom efektívna. Nájdete tu množstvo zaujímavých metrík, ktoré by ste nemali opomenúť.
  • Zoznam slovenských influencerov. Aby ste mali reálnejšiu predstavu o tom, kto influenceri sú, zostavili sme pre vás z viacerých zdrojov rebríček najvplyvnejších Slovákov na Instagrame. 
  • Influencer marketing počas korony. Pandemická situácia doma aj vo svete vytvorila v online marketingu zaujímavý paradox. Firmy prijímali škrty v marketingovom rozpočte, zatiaľ čo návštevnosť na sociálnych sieťach dosiahla rekordy. Ako koronavírus ovplyvnil svet influencer marketingu? 
  • Príklady úspešných spoluprác s influencermi. V tejto kapitole vám prinášame príklady kampaní s influencermi, ktoré by podľa odborníkov z ADMA, mohli ísť príkladom a slúžiť na inšpiráciu čitateľom e-booku.

Získajte e-book zdarma

E-book Influenceri v digitálnom marketingu jednoducho a bezplatne stiahnete na našom webe v sekcii Vzdelávanie. Okrem toho tu nájdete ďalšie e-booky na zaujímavé témy, infografiky, briefy či digitálny slovníček.

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu. ditrichovamartina.myportfolio.com